Miehen salailu tulevasta matkasta
Sain vahingossa tietää, että mieheni on lähdössä pääsiäisenä matkalle erään porukan kanssa. Porukka liittyy löyhästi töihin. Mieheni ei ole kertonut minulle matkasta mitään. Olen myös kysynyt tulevista suunnitelmista häneltä, mutta matkaa hän ei ole maininnut.
Olemme olleet pitkään yhdessä ja liikumme kyllä erikseenkin. Ainoastaan tässä tilanteessa hämää miehen salailu. Mitä tekisin?
Kommentit (19)
Se on poikien reissu, missä vedetään viinaa ja pannaan, jos siihen tulee mahdollisuus. Eniten sekoillut, juonut ja pannut mies saa nousee korkealle kavereiden silmissä. Siksi hän ei puhu sinulle, koska et ymmärrä tuota niiden arvoasteikkohimmeliä.
suosittelen menemään ihan vaan lentämällä perään katsomaan, mitä ryhmä sekoilee. kuvaa kaikki ja laita koko porukan naisystäville. hänhän ei myönnä sinulle koskaan mitään, joten parempi vaan nähdä omin silmin. tuskinpa mihinkään afrikkaan menevät. yleensä seksimatkat on leville, riikaan, tallinnaan, thaimaaseen, lontooseen tai vaikka poriin. osaanhan olet noista tunnissa parissa samassa paikassa. miksi odottelisit kotona ja miettisit, mitä hän puuhaa. mene katsomaan.
En ymmärrä tuollaista matkasuunnitelman salaamista. Voit kysyä suoraan ja sanoa kuulleesi asian muualta.
Tai, kerropa miehellesi iloisena, että olet suunnitellut teidän yhteistä matkaa jonnekin ensi pääsiäisenä ja kysy minne menisitte, olisiko miehellä ehdotuksia. Mieti sinä valmiiksi 1-2 vaihtoehtoa matkakohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuollaista matkasuunnitelman salaamista. Voit kysyä suoraan ja sanoa kuulleesi asian muualta.
Tai, kerropa miehellesi iloisena, että olet suunnitellut teidän yhteistä matkaa jonnekin ensi pääsiäisenä ja kysy minne menisitte, olisiko miehellä ehdotuksia. Mieti sinä valmiiksi 1-2 vaihtoehtoa matkakohteeksi.
Tätä kokeilen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kattelet tuollaista kyrvän uittajaa. Miksi?
Alba, kaikki eivät ole päästään kajahtaneita kuten sinä.
Vastaus otsikkoon: Mitäpä luulet miksi ? Valtaosa otsikon lukeneista varmaankin arvaa heti...
Sait vahingossa tietää miehen reissusta ja yhtä vahingossa mies kertoo kysyttäessä, että ei ole edes lähdössä, joten ei ole nähnyt tarpeelliseksi ryhtyä selittämään, että olin aikeissa mennä, mutta enpä menekään.
Miksi pitää ylipäätään mitään salata? Usein salailu kertoo siitä, että tapahtuu jotain mikä ei kestä päivänvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ylipäätään mitään salata? Usein salailu kertoo siitä, että tapahtuu jotain mikä ei kestä päivänvaloa.
Usein se tapahtuukin yöllä.
Siis luotat enemmän huhupuheisiin, kuin pitkäaikaiseen kumppaniisi. Ei hyvin mene...
Luottaisin mieheen. Jos sitten lähtee matkalle, vaikka ei ole siitä puhunut, niin sehän vain kertoo siitä ettei ole mieheen luottamista siinä mitä matkalla tapahtuu.
Aika erikoista. Luotettava ihminen on usein avoin salailun sijaan.
Muutama viikko vierähtänyt. Uteliaisuuttani tiedustelen kohteliaimmin, onko matka-asia selvinnyt? Matkustatteko yhdessä vai erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko vierähtänyt. Uteliaisuuttani tiedustelen kohteliaimmin, onko matka-asia selvinnyt? Matkustatteko yhdessä vai erikseen?
Älä turhaan nostele paskaa provoasi.
Tää on vähän niinku bon voyage-mä oon nähny tän ennenkin.
T.Masa
Nosta kissa pöydälle eli kerro mitä tiedät, ja kysy mistä on oikeasti kysymys. Turhaan kiusaat itseäsi pohtimalla yksin toisen suunnitelmia.