Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.

Vierailija
26.07.2025 |

Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia. 

Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.

Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus! 

Kommentit (444)

Vierailija
381/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikinkiaikana kiltit vässykät olivat orjia ja "jännät" eli itsevarmat ja riskinottokykyiset olivat viikinkejä, jotka ryöstivät itselleen orjia.

Just ei. Koska kiltit elää ajan hengen mukaisesti ja jännät on lurjuksia. Ei jännät olisi niin kunnianhimoisia vaan menisivät sieltä missä aita on matalin. Eli olisivat orjia ja työvälineistöä. 

Kiltit tekisi sen mitä pitää tehdä kuten aina, koska kukaan muu ei tekisi mitään. Naiset ei tekisi, koska ne ei osaa purjehtia ja taistella.

Tästä tässä on kaikessa kyse, etkö ymmärrä. Kiltit miehet ovat ne jotka menestyy pimeässä viidakossa. 

Viikinkiaikana myös naisia oli mukana purjehtimassa ja taistelemassa. Ryöstöretkille lähtö ei ollut mikään ajan hengen "pitää tehdä" -juttu niin kuin

Mä tiedän enemmän kuin sä. Eiköhän tämä ole tältä erää selvä. 

Sun ei tarvitse stressata ja miettiä päätäs puhki että en tietäisi. Jätä vastuu mulle. Minä olen johtaja tässä keskustelussa. 

Vierailija
382/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderni yhteiskunta ei palkitse kilttejä, vaikka käyvät peruskoulun, riparin, armeijan ja insinöörilaitonksen.

Käyvät sunnuntaisin kirkossa ja tekevät kaikki temput mitä on käsketty tehdä että olisivat kilttejä. 

Ei mitään muuta kuin työttömyyttä ja näköalattomuutta.

Muinaisessa ajassa kerran olimme sotureita. 

Muistakaa se kiltit. Nykyinen Jokeriliike tulee muuttamaan asioita radikaalisti ympäri Eurooppaa. Meillä on rutkasti agitaattoreita ympäri EU:ta ja yhdistetään liike. Kunnian vuodet tulee rytinällä takaisin.

Se että käy töissä ja on normi kansalainen ei oikeuta parisuhteeseen/ naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ehkä siinä että kilttimies indentifioituu liikaa kilttimieheksi. Tällä kokemuksella sanoisin että naisiin vetoaa itsevarmuus ja tietoisuus siitä mitä haluaa ja uskallus myös sanoa se ääneen. Vässykkyys ja lapatossumaisuus ei ole sitä suurinta valttia.

Joten kilttimiehet, unohtakaa se työpaikkojen ja muiden ulkoisten puitteiden miettiminen. Ne on sivuseikkoja.  M45

Tässä on se ongelma että ympäristö on se mikä tekee ja myöntää sen roolin sulle. 

Kun katsoo vuosia eri vuosiluokkia ja seuraa miten pojat mukautuu ryhmään, niin on ihan sattumaa kenestä tulee minkäkin tilanteen ja ajan hengen mukaisesti ns. ryhmänjohtaja. Keinotekoisessa ympäristössä, joka on täyttä lottoa siinä kuka sinusta tulee tulevaisuudessa. Minusta tuli väkivaltarikollinen ja linnakundi, vaikka olin kiitettävän oppilas. 

Armeijassahan homma ajetaan keinotekoisesti ja osa laitetaan väkisin aukkiin ja rukkiin, vaikka ei heitä kiinnostanut. Kiltteinä menevät sinne sitten. Eikä heitä välttämättä kukaan tottele tai kunnioita. Myös toisinpäin tapahtuu vuotoa. Poikaporukassa ja sekaluokassa pojat selvästi mukautuu ihan eritavoin. Suurin osa jää täysin roolitta. Syntyy omia ryhmiä jossa on joku pieni rooli jokaisella, mutta ei oikein tapahdu luonnollista pelipaikkaa. Pojat syrjäytyy. 

Ympäristö on se mikä sanelee sen pelin. Nykyinen ympäristö tuottaa poikia, joiden ei tarvitse ottaa mitään roolia. Heiltä odotetaan vain minimaalisella panostuksella tuottavuutta yhteiskunnalle. Heistä ei haluta mitään ja heille ei haluta myöskään antaa mitään. Lypsykarjaa ja persepantavaa pelleporukkaa ja he hyväksyvät hyväuskoisina kohtalonsa.

Sulla on vinoitunut näkemys siitä että yksilö itse päättää asian. 

Mä voin kertoa miten musta tuli paha poika yhden "onnekkaan" lyönnin seurauksena.  Koulun pahis putosi ykkösellä ja sen jälkeen minusta tuli koko alueen johtaja tahtomattani. Sain ensimmäisen laittoman moponi ollessani vasta 12v.

Nahkatakki laskeutui taivaalta niskaani ilman valkoisia siipiä ja elämäni meni vinoon, vaikka minun rooli oli olla kiltti, nörtti, tiedemies ja lukutoukka. Jouduin tilanteeseen jossa vanhingossa löin vahingossa kovaa ja se muutti koko loppuelämäni. Vartaloni on täynnä tatuointeja, naarmuja ja arpia. Kehoni reagoi varhaismurrosiässä tilanteeseen voimakkaalla hormoniryöpyllä. Kasvoin tapauksen jälkeen pituutta ja minusta muodostui partapoika ja koulumenestykseni koki syöksylaskun. Entinen kiitettävän kiltti oppilas muuttui nelosen ja vitosen oppilaaksi, koska hormonitoimintani suuntautui enemmän paritteluun ja lihaskasvuun. Olin jo ysin lopulla baarissa ja harrastin aikuisten naisten kanssa seksiä. Minusta tuli kertaheitolla jännämies. Kukaan ei kysellyt ikääni. Kaljuunnuin jo nuorena ja sydämessäni tiedän, että kilttinä olisi hiuksetkin pysyneet päässä ja olisi peruskoulun paperit ja dipaninssin paperit hallussa.

12 vuotiaana suunnattu tarkka lyönti muutti koko kehoni ja psyykeeni yhdellä kertaa. Partani alkoi kasvaa. Romahdin pituutta montakymmentä senttiä ja kiinnostuin kehonrakennuksesta. Tulevaisuuteni meni pilalle. Minusta piti tulla kilttimies.

Vierailija
384/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderni yhteiskunta ei palkitse kilttejä, vaikka käyvät peruskoulun, riparin, armeijan ja insinöörilaitonksen.

Käyvät sunnuntaisin kirkossa ja tekevät kaikki temput mitä on käsketty tehdä että olisivat kilttejä. 

Muistakaa se kiltit. Nykyinen Jokeriliike tulee muuttamaan asioita radikaalisti ympäri Eurooppaa. Meillä on rutkasti agitaattoreita ympäri EU:ta ja yhdistetään liike. Kunnian vuodet tulee rytinällä takaisin.

Jokeriliike on asiasta erimieltä. 

Vierailija
385/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Myöskään aikuinen mies ei saa hengittää kannabissavua sisäänsä, vaikka tekee kaikki asiat mitä käsketään tehdä. 

Eletään hyvin rajoitetussa ympäristössä ja töissä kyllä saa käydä ja maksella veroja, mutta siinäpä se on. Siinä on kiltin kansalaisen vapaudet elää ainoa elämänsä. 

Tämän takia on perustettu eri puolueita ajamaan ihmisille oikeuksia. Viiimeisimpänä hamppupuolue, joka on sellaisenaan jo aika käsittämätöntä. Mutta eihän kukaan muukaan heidän asiaansa aja. Miehet tarvitsevat myös tukea ja jonkun joka ajaa heidän asioita eteenpäin yhteiskunnassa ja koko Euroopassa!

Syrjätettyjen miesten oikeuksia pitäisi laajentaa ja verovaroin tukea Aasiasta ja idästä verovaroin, että saadaan avioliittoja ja syntyvyys nousuun. 

Miehille oikeus perheeseen, vaimoon ja lapsiin verovaroin. 

Vierailija
386/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on aika suuri syy sille miksi pojat syrjäytyy jo heti alussa yhteiskunnasta. Yhteiskunta ei tarjoa heille yhtään mitään. 

Vähintä mitä voisi tarjota, niin perustulo ja joku sopimus että pysyvät syrjässä ja ovat aiheuttamatta harmeja.

Vierailija
387/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän enemmän kuin sä. Eiköhän tämä ole tältä erää selvä. 

Sun ei tarvitse stressata ja miettiä päätäs puhki että en tietäisi. Jätä vastuu mulle. Minä olen johtaja tässä keskustelussa. 

Juuri tuollaisella asenteella kilttimiehille keskustellaan tässä keskustelussa. Hyvä pointti.

Epähedelmällinen ympäristö järkevälle keskustelulle. 

Vierailija
388/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyille miehille voisi laatia jonkun erityistuen. Tai kiintiötyöpaikkoja parmmalla palkalla lyhyille miehille.

Kukaan ei voi vaikuttaa omaan pituuteensa. Lyhyitä syrjitään työelämässä ja palkatkin on usein huonopia kuin pitkillä. 

Tonnin lisä tukiin ja palkkoihin jos on alle 180cm. nämä on ihan realistisia tavoitteita ja säädeltäviä asioita mitä politiikassa ja taloudesa voidaan päättää yhteisesti.

Vierailija
389/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisen kiltti on tämän päivän jännä. Luuserit nimittäin katkeroituu... ja toisin päin, jännästä tulee ihanan kiltti 😘 Ja jännä, yhtä aikaa 😘

Vai käykö niin että eilen kun nainen on alistunut jännälle miehelle niin sitten tänään nainen on ajatellut "voin tehdä jännästä miehestä kiltin"? 

Miten niin alistunut 😄 Nykynainen ottaa mitä haluaa, emme alistu kuten isoisoäitimme aikoinaan. Kun otan mieheltä kullia niin todellakin se on ottamista eikä alistumista. Elääkö nykymiehet jossain 1800-luvulla?

Vierailija
390/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ap kilttimies ja jännämies. 

Kaikenelaisille ihmisille löytyy vastinkappale.

Jännämies on väkivaltaisuuteen taipuvainen, päihteitä käyttävä ja rikosrekisterin omaava. Harrastuksiin kuuluu moottoripyöräily, bodaaminen ja aseet. Koulutus rajoittuu peruskouluun ja ehkä johonkin amistutkintoon. Tatuointeja löytyy myös tietysti jännämieheltä. Kiltti mies taas on koulunsa tunnollisesti suorittanut insinööri, jonka suurin rike on yksi parkkisakko. Harrastuksia ovat muun muassa frisbeegolf ja postimerkkien keräily. Kiltillä miehellä ei ole tatuointeja, mutta silmälasit löytyy.

Siis "kiltteyteen" riittää mielestäsi se, että ihminen ei ole tehnyt rikoksia? Meillä muilla on kyllä i

Tämä. Viimeksi kun kuulin naisten puhuvan IRL siitä kuinka peruskiltteys on perusedellytys eikä mikään hyvä jolla saa naisen, kummankaan näistä'ä naisista mies ei todellakaan täytä minkäänlaisia peruskiltteyden vaatimuksia.

Toisen mies on täysiverinen pelimies jolla on lapsia kolmen naisen kanssa, eikä ainuttakaan parisuhdetta jonka aikana naista ei olisi petetty (ml. tämä nykyinen), koska "terve itsekkyys ja tarvitsen rakkautta".

Toisen mies on puolialkkis muusikonrenttu joka istuu naisen rahoilla rokkibaarissa kaljalla, eikä mene töihin koska odottelee nyt toista vuosikymmentä tuntemattoman bändinsä isoa suosiota.

Vierailija
391/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tylsä aloitus ettei vakuuttanut. Ei jatkoon.

Vierailija
392/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, oikeastikko miehet on sitä mieltä että yhteiskunta on heille velkaa naisen koska käyvät töissä...

Olenko minä rumana naisena oikeutettu komeaan jännämieheen, kun olen käynyt yliopiston ja olen hyväpalkkaisessa ja tuottavassa työssä?

Vierailija
393/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, oikeastikko miehet on sitä mieltä että yhteiskunta on heille velkaa naisen koska käyvät töissä...

Olenko minä rumana naisena oikeutettu komeaan jännämieheen, kun olen käynyt yliopiston ja olen hyväpalkkaisessa ja tuottavassa työssä?

Tottahan toki! Valitset mieleisesi valtion kuvastosta, ja posti tuo lisämaksusta kotiin asti klo 16-22, tai ilmaiseksi haluamaasi lokerikkoon. Haethan pakettisi pian, tarvitsemme lokerikkoja seuraaville lähetyksille! Lähetyksen yhteydessä on myös palautustiedot.

Vierailija
394/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten siirtyminen työelämään on vapauttanut heidät valitsemaan parhaat geenit jälkikasvulleen (ja vapaaseen seksiin) ja suurin osa miehistä kelpaa vain elättäjiksi. Ennen mies elätti perheen ja sai vastineeksi jatkaa omia geenejään eikä mitään 4lapsen yh kaupankassaa...

Tämähän on ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta loistava asia. Ei populaation heikoimman osan kuulukaan päästä lisääntymään, tai populaatio taantuu. Kun huonoimman materiaalin leikkaa pois niin populaatio pääsee kehittymään hyvään suuntaan. 

Tämä. Miksi työnteosta pitäisi saada palkinnoksi seksiä 😆

Vierailija
395/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni tienaa tuon sinun summasi ja enemmän. Yhdessä yli 10 vuotta ja tässä samalla molemmat opiskeltu.

Täytyy sanoa että tämän kiltimpää miestä ei ole! Aivan täydellinen. Jaetaan yhdessä kotityötkin. 

Vastapainoksi mun ex oli rahaton ja ilkeä. Pröystäili vaikka todellisuudessa luottotiedot menneet eikä maksanut edes silloista vuokraa kodistamme. Onneksi ero tuli luojan kiitos! 

Vierailija
396/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten elämä on kyllä yks easymode.

Ainoa ongelma niiden elämässä on ettei naista saa eivätkä oikeasti edes jaksa nähdä vaivaa sen eteen vaan sekin pitäisi tuoda kotiovelle.

Vierailija
397/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten elämä on kyllä yks easymode.

Ainoa ongelma niiden elämässä on ettei naista saa eivätkä oikeasti edes jaksa nähdä vaivaa sen eteen vaan sekin pitäisi tuoda kotiovelle.

Ja vaikka itse on ylipainoinen pahalta haiseva, huonot käytöstavat omaava perus Pertti, pitäisi saada vähintään kaunis nainen palvelemaan itseään ja antamaan pillua kun herra itse makaa sohvalla tekemättä mitään. Ei ei, unelmia voi olla mutta onneksi kukaan ei tähän suostu.

Vierailija
398/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten siirtyminen työelämään on vapauttanut heidät valitsemaan parhaat geenit jälkikasvulleen (ja vapaaseen seksiin) ja suurin osa miehistä kelpaa vain elättäjiksi. Ennen mies elätti perheen ja sai vastineeksi jatkaa omia geenejään eikä mitään 4lapsen yh kaupankassaa...

Tämähän on ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta loistava asia. Ei populaation heikoimman osan kuulukaan päästä lisääntymään, tai populaatio taantuu. Kun huonoimman materiaalin leikkaa pois niin populaatio pääsee kehittymään hyvään suuntaan. 

Silloin kun olin nuori sitä kutsuttiin nimellä tilinauha. Mutta minä olenkin vanhan liiton miehiä.

M58

Vierailija
399/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin nuori sitä kutsuttiin nimellä tilinauha. Mutta minä olenkin vanhan liiton miehiä.

M58

Kutsuttiin miksi hyvänsä. Ei seksiä kuulu saada vastineeksi työssä käymisestä tai verojen maksamisesta. Maksulliset naiset on sit erikseen, joille maksat omasta palkastasi.

Vierailija
400/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Myöskään aikuinen mies ei saa hengittää kannabissavua sisäänsä, vaikka tekee kaikki asiat mitä käsketään tehdä. 

Eletään hyv

Tää tulee oleen sellainen mihin haetaan ihan rahoitusta eu:lta ja toinen on miesten peruskoulun ja armeijan jälkeinen perustulolisä. Peruskoulusta, riparista ja armeijasta saa perustuloon erilaisia lisiä. ulkolaisesta vaimosta ja lapsista saa lisiä sitten useita satoja perustulon päälle.

Tällä keinohengitetään suomalaista katoavaa kultuurin perinnettä. Saunattomille myönnetään saunalisiä ja kylpylälippuja jne. Jokeriliike tulee olemaan syrjäytetyn miehen puolella ja tämä on myös naistenkin etu, jos käyvät peruskoulun, riparin ja armeijan. Niin tulee tuntuvia tukia tilille, niin että kilinä käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän