Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.
Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia.
Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.
Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus!
Kommentit (444)
Unohdit että perustuloon 500e kk lyhyyslisä, jos syrjäytetty mies on alle 172cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten siirtyminen työelämään on vapauttanut heidät valitsemaan parhaat geenit jälkikasvulleen (ja vapaaseen seksiin) ja suurin osa miehistä kelpaa vain elättäjiksi. Ennen mies elätti perheen ja sai vastineeksi jatkaa omia geenejään eikä mitään 4lapsen yh kaupankassaa...
Tämähän on ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta loistava asia. Ei populaation heikoimman osan kuulukaan päästä lisääntymään, tai populaatio taantuu. Kun huonoimman materiaalin leikkaa pois niin populaatio pääsee kehittymään hyvään suuntaan.
Tämä. Miksi työnteosta pitäisi saada palkinnoksi seksiä 😆
Miksi ei? Kommunismissa ja sosialismissa ei jaella palkintoja tai hyötyjä.
Porkkanaa pitää olla että asioita tapahtuu.
Sun epätoivollas eikä pakkomielteisellä pillunpuutteellas todellakaan ei ole mitään rajaa🤣
Vierailija kirjoitti:
Jos on alle 175cm, niin saako mitään lisätukia esim 300e ?
t. innostunut potentiaalinen äänestäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun epätoivollas eikä pakkomielteisellä pillunpuutteellas todellakaan ei ole mitään rajaa
Hinnasta voidaan aina neuvotella.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä, oikeastikko miehet on sitä mieltä että yhteiskunta on heille velkaa naisen koska käyvät töissä...
Olenko minä rumana naisena oikeutettu komeaan jännämieheen, kun olen käynyt yliopiston ja olen hyväpalkkaisessa ja tuottavassa työssä?
Valitettavasti et. Ainoastaan nämä täällä ruikuttavat mielisairaat sontaa täys olevat aikuisvauvat ovat oikeutettuja moiseen, omasta mielestään.
Naisilla ei heidän mukaansa ole mitään oikeuksia.
Ei kertakaikkiaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun epätoivollas eikä pakkomielteisellä pillunpuutteellas todellakaan ei ole mitään rajaa
Sellasta summa ei ole että kukaan sulle antais.
Senhän takia sä täälläkin vingut ja kitiset.
Hyppää kaivoon ja hukuttaudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän alat kuulostamaan epätoivoiselta. Minulla on aikaa odottaa saamista. Ihan koko ikä. Olen odottanut jo 39 vuotta ja voin odottaa toiset. Odottava palkitaan kyllä, kun kiltisti odottaa omaa vuoroaan vuoronumerolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän alat kuulostamaan epätoivoiselta. Minulla on aikaa odottaa saamista. Ihan koko ikä. Olen odottanut jo 39 vuotta ja voin odottaa toiset. Odottava palkitaan kyllä, kun kiltisti odottaa omaa vuoroaan vuoronumerolla.
Kuka sulle on noin huliuja uskotellut? Sulla pelkurilla ei edes seisois naisen kanssa nyt, saati 78-vuotiaana ensikertalaisena 88-vuotiaan Martan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle on noin huliuja uskotellut? Sulla pelkurilla ei edes seisois naisen kanssa
Toi kertoo enemmän sinun maailmankatsomuksesta. Minä olen optimistinen Jumalaan uskova oikeistolainen herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten siirtyminen työelämään on vapauttanut heidät valitsemaan parhaat geenit jälkikasvulleen (ja vapaaseen seksiin) ja suurin osa miehistä kelpaa vain elättäjiksi. Ennen mies elätti perheen ja sai vastineeksi jatkaa omia geenejään eikä mitään 4lapsen yh kaupankassaa...
Tämähän on ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta loistava asia. Ei populaation heikoimman osan kuulukaan päästä lisääntymään, tai populaatio taantuu. Kun huonoimman materiaalin leikkaa pois niin populaatio pääsee kehittymään hyvään suuntaan.
Tämä. Miksi työnteosta pitäisi saada palkinnoksi seksiä 😆
Mikäs on sun porkkana? Mitä tarjottavaa sinulla naiselle on, kun pissaletkusi ei kiinnosta?
Vittuilu, haiseminen ja hyväksikäyttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moderni yhteiskunta ei palkitse kilttejä, vaikka käyvät peruskoulun, riparin, armeijan ja insinöörilaitonksen.
Käyvät sunnuntaisin kirkossa ja tekevät kaikki temput mitä on käsketty tehdä että olisivat kilttejä.
Ei mitään muuta kuin työttömyyttä ja näköalattomuutta.
Muinaisessa ajassa kerran olimme sotureita.
Muistakaa se kiltit. Nykyinen Jokeriliike tulee muuttamaan asioita radikaalisti ympäri Eurooppaa. Meillä on rutkasti agitaattoreita ympäri EU:ta ja yhdistetään liike. Kunnian vuodet tulee rytinällä takaisin.
Se että käy töissä ja on normi kansalainen ei oikeuta parisuhteeseen/ naiseen.
Kyllä. Myöskään aikuinen mies ei saa hengittää kannabissavua sisäänsä, vaikka tekee kaikki asiat mitä käsketään tehdä.
Eletään hyv
Pitääkö ihan oikeasti tää mies itseään kilttinä, jolle naiset on kauppatavaraa? Hän väittää siis olevansa kiltti, jopa empaattinen, ja seuraavassa lauseessa kannattaa ihmiskauppaa...
Forrest Gump elokuvassa nainen rakastui lopulta mieheen vaikka mies oli vähän vajaa ja autsti.
Uskon todelliseen rakkauteen ja että inceleilläkin on mahdollisuus onneen. Never give upo.
Odotus palkitaan lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle on noin huliuja uskotel
Minä olen optimistinen Jumalaan uskova oikeistolainen herrasmies.
Tarkoitat siis, että olet tyhmä kuin pää edellä kivinavetan seinään mopoillut?
Vierailija kirjoitti:
Forrest Gump elokuvassa nainen rakastui lopulta mieheen vaikka mies oli vähän vajaa ja autsti.
Uskon todelliseen rakkauteen ja että inceleilläkin on mahdollisuus onneen. Never give upo.
No se oli fiktiota koko tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeistoa äänestää ja käy kirkossa, niin aika selvästi on.
Jos on käynyt riparin niin on lupa "naida".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se oli fiktiota koko tarina.
Elokuva perustuu tositapahtumiin!
Vierailija kirjoitti:
Jos on käynyt riparin niin on lupa "naida".
Jumalan luvalla.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä syrjitään työelämässä ja myös pienemmät palkat.