Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.

Vierailija
26.07.2025 |

Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia. 

Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.

Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus! 

Kommentit (444)

Vierailija
361/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aiheen vierestä, mutta myös hyvätuloinen mies voi olla kiltti ja tavallinen kunnollinen ihminen, joka kohtelee puolisoaan ja perhettään rakastavasti ja kunnioittavasti ap:n kuvaamalla tavalla, kuten oma mieheni. Eivät ole toisiaan poissulkevia asioita. 

Vierailija
362/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten tulisi antaa tilaisuus tavismiehille= palstan ikcdleiden pitäisi saada alle 25-vuotiaa missi tai instabeibe seksuaalisewn käyttöönsä.

Tavismiehille riittäisi ihan tavllisen näköinen nainen, ei naisen tarvitse olla mikään missi tai instabeibe vaan rumempikin nainen käy tavismiehille koska tavismiehet tietää ettei heidän tasonsa riitä tasokkaisiin naisiin. 

Itse olen tavallinen mies eli olen keskitasoa. Vaadin naisilta ainoastaan sitä että nainen ei olisi kovin ruma, nainen olisi normaalipainoinen ja naisen pitäisi olla terve.

Talkspace verkkoterapiasta löytyy sekä psykiatri että seksirikollisiin erikoistuneita psykologeja. Psykiatrilta voit saada reseptin jonka voit toimittaa Suomen pään yksityiselle lääkärille, joka taasen varmentaa lääkkeen sopivuuden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten tulisi antaa tilaisuus tavismiehille= palstan ikcdleiden pitäisi saada alle 25-vuotiaa missi tai instabeibe seksuaalisewn käyttöönsä.

Tavismiehille riittäisi ihan tavllisen näköinen nainen, ei naisen tarvitse olla mikään missi tai instabeibe vaan rumempikin nainen käy tavismiehille koska tavismiehet tietää ettei heidän tasonsa riitä tasokkaisiin naisiin. 

Itse olen tavallinen mies eli olen keskitasoa. Vaadin naisilta ainoastaan sitä että nainen ei olisi kovin ruma, nainen olisi normaalipainoinen ja naisen pitäisi olla terve.

Talkspace verkkoterapiasta löytyy sekä psykiatri että seksirikollisiin erikoistuneita psykologeja. Psykiatrilta voit saada reseptin jonka voit toimittaa Suomen pään yksityiselle lääkärille, joka taasen varmentaa lääkkeen sopivuuden. 

Kaikki nämä ns. Kiltit miehet täällä tarvitsisivat terapiaa ja apua.

Vierailija
364/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on ehkä siinä että kilttimies indentifioituu liikaa kilttimieheksi. Tällä kokemuksella sanoisin että naisiin vetoaa itsevarmuus ja tietoisuus siitä mitä haluaa ja uskallus myös sanoa se ääneen. Vässykkyys ja lapatossumaisuus ei ole sitä suurinta valttia.

Joten kilttimiehet, unohtakaa se työpaikkojen ja muiden ulkoisten puitteiden miettiminen. Ne on sivuseikkoja.  M45

Vierailija
365/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pelkästään hyväksynyt, vaan rakastuin tavalliseen kilttiin mieheen.

Täydellinen valinta.

Vierailija
366/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olenko ainoa jota pistää silmään nimittely tässä ketjussa?

Et ole. Naiset täällä nimittelee ja haukkuu kilttejä miehiä, kiltit miehet on niitä joita naiset käyttää hyväksi.

En ole nähnyt yhtään kilttien miesten haukkimista tässä. 

Kaikki naiset ei ole laskelmoivia ja petollisia ilkimyksiä.

T. Kiltti nainen joka arvostaa kilttejä miehiä

Kiltti naiset ovat parhaita

M

Vierailija
367/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olenko ainoa jota pistää silmään nimittely tässä ketjussa?

Et ole. Naiset täällä nimittelee ja haukkuu kilttejä miehiä, kiltit miehet on niitä joita naiset käyttää hyväksi.

M

Kukaan fiksu mies ei ole halua vässykkänaista. Mielenterveysongelmat ei ole kovin seksikästä. 

Vierailija
368/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ongelma on luonteessa ja käyttäytymisessä, jos mies ei saa naista. Oman mieheni tapasin opiskelijana ja molemmat oltiin köyhiä. Itsekkään en ole mikään insta malli vaan ihan tavallinen ja varmasti nämä kiltit miehet olisivat katsoneet nenänvarttaan pitkin. Opiskelin kuitenkin hyvällä alalla. Nykyään mies on rikas ja komea ja varmaan sellainen alfa jota kilttikset vihaa, mutta niin vaan ollaan oltu 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
369/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Kukaan fiksu mies ei ole halua vässykkänaista. Mielenterveysongelmat ei ole kovin seksikästä. 

Tämä. Nämä palstalla itseään kiltiksi sanovat haluaa jonkun läheisriippuvaisen jota voivat kohdella miten vaan. Fiksu mies ei tuollaiseen lähde. Ja fiksu nainen ei tuollaista palstakilttistä myöskään halua. 

Vierailija
370/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Tämä. Nämä palstalla itseään kiltiksi sanovat haluaa jonkun läheisr

varmasti pätee molempiin suuntiin,

mutta kilttinaiset eivät täällä joka päivä vingu tai vaadi komeaa ja rikasta miestä itselleen tosin kun te kilttimiehet vinguttaa kaunista naista. Evoluution kannalta tämä juuri hyvä, ne jää yksin ketkä tarkoitettu jäämään oli sitten mies tai nainen. Toisilla on pariutuessa myös huonoa tuuria.

Vierailija
371/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä voi antaa mahdollisuutta kuin yhdelle miehelle kerrallaan, olisit kokeillut silloin 25v sitten. Lopulta löysin oman tavikseni.

Olisin ehkä löytänyt aiemminkin mutta miehillä oli itsetunto-ongelmia heti kun selvisi että opiskelen insinööriksi. Moni alku jäi juuri siihen. Nyt tienaan sen viis tonnia itse, en tarvitse siihen puolisoa.

Vierailija
372/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvätuloinen ja olin vakitöissä 22 vuotta viime syksyyn saakka. Ei ole kukaan nainen halunnut seurustella kanssani. Yksikin pullukka nainen antoi pakit koska olin kuulemma liian lyhyt , nainen oli 160 cm ja minä 10 cm pidempi.  T: kiltti mies.

Vierailija
373/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hyvätuloinen ja olin vakitöissä 22 vuotta viime syksyyn saakka. Ei ole kukaan nainen halunnut seurustella kanssani. Yksikin pullukka nainen antoi pakit koska olin kuulemma liian lyhyt , nainen oli 160 cm ja minä 10 cm pidempi.  T: kiltti mies.

No olisitko rakastunut ja halunnut perheen tämän pullukka naisen kanssa? Harva ihminen on niin julma, että kertoo juurta jaksaen, miksi ei halua seurustella, eli tekosyitäkin käytetään. 

Vierailija
374/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten siirtyminen työelämään on vapauttanut heidät valitsemaan parhaat geenit jälkikasvulleen (ja vapaaseen seksiin) ja suurin osa miehistä kelpaa vain elättäjiksi. Ennen mies elätti perheen ja sai vastineeksi jatkaa omia geenejään eikä mitään 4lapsen yh kaupankassaa...

Tämähän on ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta loistava asia. Ei populaation heikoimman osan kuulukaan päästä lisääntymään, tai populaatio taantuu. Kun huonoimman materiaalin leikkaa pois niin populaatio pääsee kehittymään hyvään suuntaan. 

Toisaalta kiltit miehet olisi olleet viikinkejä viikinkiaikaan ja jännät orjia. Periaatteessa nyt tässä ajassa kiltit miehet antaa liikaa siimaa heikoille ja keskittyvät pelaamaan sotapelejä, sotapelejä jotka muistuttaa kunnian ajoista, kun kiltit olivat ne jotka saneli tällä planeetalla miten asiat on. 

Nyt pitää käytännössä mennä kehään ja silloinkin voi tulla niskaan syytteitä ja korvauksia jos on ollut liian kiltti. Eletään epäedullisia aikoja kilttejä miehiä ajatellen. Suuri sota nollaisi kaiken ja kiltitkin pääsisivät loistamaan siinä missä ovat lahjakkaita cs ees. Kilteissä miehissä kuitenkin virtaa veteraanien vetelä veri.

t. kerran olimme sotureita

Vierailija
375/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten siirtyminen työelämään on vapauttanut heidät valitsemaan parhaat geenit jälkikasvulleen (ja vapaaseen seksiin) ja suurin osa miehistä kelpaa vain elättäjiksi. Ennen mies elätti perheen ja sai vastineeksi jatkaa omia geenejään eikä mitään 4lapsen yh kaupankassaa...

Tämähän on ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta loistava asia. Ei populaation heikoimman osan kuulukaan päästä lisääntymään, tai populaatio taantuu. Kun huonoimman materiaalin leikkaa pois niin populaatio pääsee kehittymään hyvään suuntaan. 

Toisaalta kiltit miehet olisi olleet viikinkejä viikinkiaikaan ja jännät orjia. Periaatteessa nyt tässä ajassa kiltit miehet antaa liikaa siimaa heikoille ja keskittyvät pelaamaan sotapelejä, sotapelejä jotka muistuttaa kunnian ajoista, kun kiltit olivat ne jotka saneli tällä planeet

Viikinkiaikana kiltit vässykät olivat orjia ja "jännät" eli itsevarmat ja riskinottokykyiset olivat viikinkejä, jotka ryöstivät itselleen orjia.

Vierailija
376/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikinkiaikana kiltit vässykät olivat orjia ja "jännät" eli itsevarmat ja riskinottokykyiset olivat viikinkejä, jotka ryöstivät itselleen orjia.

Just ei. Koska kiltit elää ajan hengen mukaisesti ja jännät on lurjuksia. Ei jännät olisi niin kunnianhimoisia vaan menisivät sieltä missä aita on matalin. Eli olisivat orjia ja työvälineistöä. 

Kiltit tekisi sen mitä pitää tehdä kuten aina, koska kukaan muu ei tekisi mitään. Naiset ei tekisi, koska ne ei osaa purjehtia ja taistella.

Tästä tässä on kaikessa kyse, etkö ymmärrä. Kiltit miehet ovat ne jotka menestyy pimeässä viidakossa. 

Vierailija
377/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni yhteiskunta ei palkitse kilttejä, vaikka käyvät peruskoulun, riparin, armeijan ja insinöörilaitonksen.

Käyvät sunnuntaisin kirkossa ja tekevät kaikki temput mitä on käsketty tehdä että olisivat kilttejä. 

Ei mitään muuta kuin työttömyyttä ja näköalattomuutta.

Muinaisessa ajassa kerran olimme sotureita. 

Muistakaa se kiltit. Nykyinen Jokeriliike tulee muuttamaan asioita radikaalisti ympäri Eurooppaa. Meillä on rutkasti agitaattoreita ympäri EU:ta ja yhdistetään liike. Kunnian vuodet tulee rytinällä takaisin.

Vierailija
378/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just ei. Koska kiltit elää ajan hengen mukaisesti ja jännät on lurjuksia. Ei jännät olisi niin kunnianhimoisia vaan menisivät sieltä missä aita on matalin. Eli olisivat orjia ja työvälineistöä. 

Kiltit tekisi sen mitä pitää tehdä kuten aina, koska kukaan muu ei tekisi mitään. Naiset ei tekisi, koska ne ei osaa purjehtia ja taistella.

Tästä tässä on kaikessa kyse, etkö ymmärrä. Kiltit miehet ovat ne jotka menestyy pimeässä viidakossa. 

Viikinkiaikana myös naisia oli mukana purjehtimassa ja taistelemassa. Ryöstöretkille lähtö ei ollut mikään ajan hengen "pitää tehdä" -juttu niin kuin joku töissäkäynti vaan kunnianhimoisten ihmisten valinta (heidän päivätyönsä oli maanviljelys). Et taida tietää viikingeistä yhtään mitään.

Vierailija
379/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun pysyttelee maksullisissa naisissa eli leasing on pop!

Vierailija
380/444 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikinkiaikana myös naisia oli mukana purjehtimassa ja taistelemassa. Ryöstöretkille lähtö ei ollut mikään ajan hengen "pitää tehdä" -juttu niin kuin

Sut voisin kyllä hyväksyä sidekickikseni, jos osaat jotain siistejä liikkeitä vaikka olet narttu. Hyväksyn maskuliinisetkin naiset koska olen kiltti. Saisit erikoistua jousipyssyampujaksi ja taistelkirveen heittäjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi