Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.
Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia.
Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.
Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus!
Kommentit (444)
Suurin osa miehistä on naisille näkymättömiä, kun naisten mielenkiinto on 5% miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on naisille näkymättömiä, kun naisten mielenkiinto on 5% miehistä.
Kiltti, vähän yksinkertainen tai lähes lievästi kehitysvammainen, mutta hyvä sydämeltään ja luonteeltaan on aina parempi ja haluttu naisten keskuudessa kuin komea, ilkeän paha mies, joka on ansainnut varallisuutensa riistämällä tyhmempiään.
Disneyn tarinoissa ja Raamatun tarinoissa tämä todennetaan aina uudestaan. Köyhä ja yksinkertainen mies saa prinsessan ja puoli valtakuntaa. Pitää vain olla optimistinen ja kärsivällinen.
Minun mieheni on tavallinen, kiltti duunari. 17v vanhempi kuin minä- hyvätuloinen, koulutettu nätti nainen. Olen aivan hulluna mieheeni. Siinäpä sulle Ap pohdittavaa.
kilttimiehestä.