Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.
Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia.
Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.
Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus!
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos tehdään niin että naiset alkaisi nykyään hymyilemään ja flirttailemaan kaikille miehille eikä pelkästään niille alfoille? Naisten pitäisi olla naisia eli naisten pitäisi antaa juurikin rakkautta ja seksiä kaikille miehille. Nykyinen yhteiskunta on sellainen että 90% naisista haluaa 20% miehistä, ne 80% miehistä joutuu tyytymään jämänaisiin tai sitten ne ovat yksin.
Mitäpä jos tehdään niin että me naiset hymyillään jatkossakin just kenelle halutaan? Jos haluatte enemmän huomiota, ryhdistäytykää itse. Ei se ole meidän naisten tehtävä olla teille mieliksi. Hyi.
Miksi te naiset ette halua edistää tämän maan hyvinvointia? On aika itsekästä jättää suurin osa miehistä ilman naisen hellää kosketusta.
Hyvinvointia on se että nainen on melummin yksin kuin jonkun surkimuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: No entä jos saisittekin sen 85000 euroa vuodessa tienaavan miehen. Mitä ne rahat teitä hyödyttää? Miksi miehen pitäisi rahoittaa teidän elämää?
Kukaan ei ole käskenyt eikä velvoittanut miestä rahoittamaan meidän elämäämme. Me rahoitamme elämämme ihan itse käymällä töissä ja pärjäämme itseksemmekin ja juuri sillä mitä saamme.
Nope, juuri ne naisille kelpaamattomat miehet rahoittavat naisten työpaikat julkisella sektorilla saamatta seksiä vaihdossa.
Aika paska diili.
Joo, lopetetaan huomisesta lähtien kaikki julkisen sektorin työpaikat! Suomi suureksi!
Miksi muuten, jos julkinen sektori maksaa jollekulle palkkaa, siitä jotenkin seuraa velvoite antaa seksiä Alluille? Onko sama velvoite poliiseilla, pelastuslaitoksella ja armeijan palveluksessa olevilla?
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt vaadi, että mies on joku Yungbludin tapainen ylijumala, mutta kuten aiemmissa viesteissä todetaan, en tarvitse miehen rahoja enkä välttämättä edes sitä parisuhdetta, joten huomioni saamiseksi kyllä joku pikkuekstra olisi oltava (Esim. mies osaa pukeutua hyvin, huolehtii hygieniasta, osaa keskustella hyvin ja näyttää kivalta).
Olisi kyllä hauska kokeilla vaikka päivän ajan, millaista on olla "mies jonka edessä kaikki lakoaa". (olen siis nainen)
Miesten rima on oikeasti aika matalalla. Miesten ei tarvitse olla kuin:
Hygienia kunnossa, käy pesulla päivittäin, siistitty hiukset ja parta.
Siisti, puhdas koti eli siivous, lakanahuolto ja astoahuolto toimii viikoittain omatoimisesti.
Puhtaat vaatteet tältä vuosikymmeneltä sekä siistit kengät.
Mukava, huomaavainen, välittävä, ei murjottaja, peruspositiivinen, mutta näyttää tunteensa ja surunsa heikolla hetkellä (eli ei mikään uhoäijäilijä).
Seuraa aikaansa, osaa keskustella aiheista, osaa rakentavasti olla eri mieltä lyttäämättä toista, ei ole mikään salaliittoteoreetikko (saa olla aiheista kiinnostunut ja pohtia asioita, muttei mikään fanaatikkojankkaaja).
On sosiaalista elämää, muutakin kuin kumppani.
On kiinnostuksen kohteita elämässä, haluaa kehittyä, ei odota että pariutuminen hänet pelastaa ja herättää elämään elämää.
Ei ole sovinisti, sek sisti tai ras isti, eikä eläin r ääk kääjä. On eri asia olla kriittinen kuin oikeasti vihata.
Ei huutele toisen lautaselle jos toisella on eri ruokavalio. Jos syöt lihaa, älä fiilistele teu rastamista. Et ole miehekäs, olet ääliö.
Ei ole liian pihi. Eli ei tee numeroa jos ostaa vaikkapa jäätelön toiselle treffeillä. Toinen voi seuraavan kerran huomioida vuorostaan
Älä oleta, että toinen tekee kaiken tunnetyön puolestasi.
Älä lääpi ilman lupaa, älä painosta, stalkkeroi tai uhkaile. Jos joku ei ole kiinnostunut, anna hänen olla. Jos joku haluaa lopettaa tapailun/suhteen, muista, ketään ei voi väkisin pitää.
Ja juu, kaikenlaista on elämän varrella tullut vastaan. Tietty kävelin pois heistä. Mutta pointtina se, että aika helppoa on miehillä pariutuminen jos ottaa nämä kohdat haltuun. (tämä sama pätee naisiin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: No entä jos saisittekin sen 85000 euroa vuodessa tienaavan miehen. Mitä ne rahat teitä hyödyttää? Miksi miehen pitäisi rahoittaa teidän elämää?
Kukaan ei ole käskenyt eikä velvoittanut miestä rahoittamaan meidän elämäämme. Me rahoitamme elämämme ihan itse käymällä töissä ja pärjäämme itseksemmekin ja juuri sillä mitä saamme.
Nope, juuri ne naisille kelpaamattomat miehet rahoittavat naisten työpaikat julkisella sektorilla saamatta seksiä vaihdossa.
Aika paska diili.
Joo, lopetetaan huomisesta lähtien kaikki julkisen sektorin työpaikat! Suomi suureksi!
Miksi muuten, jos julkinen sektori maksaa jollekulle palkkaa, siitä jotenkin seuraa velvoite antaa seksiä Alluille? Onko sama velvoite poliiseill
Juu varsikki ku ne kaikki hoitajat ja opettajat ym maksaa myös veroja
Tää keskustelu on kyllä taas todistanut sen, miksi olen mieluummin yksin kuin jonkun narisevan surkimuksen kanssa: olen onnellisempi niin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, kiltit ei kiinnosta. Tylsän tavallisia.
Lisäksi tienaavat vähemmän monesti kuin tuolla elävät. Näet jo sen steissilla vaatetuksesta, kellä rahaan hyi hi..o noita luusereita
Et voi vaatetuksen perusteella päätellä mitään varallisuudesta.
Jos toisella miehellä outfit maksaa sen 10 000e ja se ajaa 20 000e autolla niin kai se on varakkaampi kuin se jonka outfitti maksaa 100e ja se ajaa 1000e autolla? Ei köyhällä ole edes varaa kunnon autoon eikä köyhällä ole varaa kalliisiin vaatteisiin. Naiset kiinnittää huomiota miehen pukeutumiseen, miehen koruihin, miehen aurinkolaseihin ja miehen autoon koska ne kertoo aika paljon miehen varallisuudesta.
Jopa oli paskaa.
Ainut miehen koru mihin kiinnitän huomiota, on vihkisormus.
PS. Ei kaikki rikkaat ajele hienoilla ja kalleilla autoilla ja pukeudu Armaniin, vaikka voisivat.
Mä miehenä toivon ettei yksikään nainen ikinä anna säälistä jollekkin luuserille vaan sen takia että ne on säälittäviä. Elämä on liian lyhyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tulisi antaa tilaisuus tavismiehille= palstan ikcdleiden pitäisi saada alle 25-vuotiaa missi tai instabeibe seksuaalisewn käyttöönsä.
Tavismiehille riittäisi ihan tavllisen näköinen nainen, ei naisen tarvitse olla mikään missi tai instabeibe vaan rumempikin nainen käy tavismiehille koska tavismiehet tietää ettei heidän tasonsa riitä tasokkaisiin naisiin.
Itse olen tavallinen mies eli olen keskitasoa. Vaadin naisilta ainoastaan sitä että nainen ei olisi kovin ruma, nainen olisi normaalipainoinen ja naisen pitäisi olla terve.
Vaadi pois vain! Saako tämä nainen olla nisti, köyhä, hampaaton, kouluttamaton neljän lapsen äiti?
Vierailija kirjoitti:
Miesten rima on oikeasti aika matalalla. Miesten ei tarvitse olla kuin:
Hygienia kunnossa, käy pesulla päivittäin, siistitty hiukset ja parta.
Siisti, puhdas koti eli siivous, lakanahuolto ja astoahuolto toimii viikoittain omatoimisesti.
Puhtaat vaatteet tältä vuosikymmeneltä sekä siistit kengät.
Mukava, huomaavainen, välittävä, ei murjottaja, peruspositiivinen, mutta näyttää tunteensa ja surunsa heikolla hetkellä (eli ei mikään uhoäijäilijä).
Seuraa aikaansa, osaa keskustella aiheista, osaa rakentavasti olla eri mieltä lyttäämättä toista, ei ole mikään salaliittoteoreetikko (saa olla aiheista kiinnostunut ja pohtia asioita, muttei mikään fanaatikkojankkaaja).
On sosiaalista elämää, muutakin kuin kumppani.
On kiinnostuksen kohteita elämässä, haluaa kehittyä, ei odota että pariutuminen hänet pelastaa ja herättää elämään elämää.
Näinpä. Suurin piirtein näillä opeilla mä olen ollut jo vuosia suhteessa aivan oikean naisen kanssa! Näillä ns. kilteillä miehillä on joitain aivan muita ongelmia kuin kiltteys ja pahat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ap kilttimies ja jännämies.
Kaikenelaisille ihmisille löytyy vastinkappale.
Jännämies on väkivaltaisuuteen taipuvainen, päihteitä käyttävä ja rikosrekisterin omaava. Harrastuksiin kuuluu moottoripyöräily, bodaaminen ja aseet. Koulutus rajoittuu peruskouluun ja ehkä johonkin amistutkintoon. Tatuointeja löytyy myös tietysti jännämieheltä. Kiltti mies taas on koulunsa tunnollisesti suorittanut insinööri, jonka suurin rike on yksi parkkisakko. Harrastuksia ovat muun muassa frisbeegolf ja postimerkkien keräily. Kiltillä miehellä ei ole tatuointeja, mutta silmälasit löytyy.
Aika paska diili.
Olet saanut osasi julkisesta sektorista syntymästäsi lähtien. Olet saanut koulutuksen kun sinua on opetettu, ilmaisen kouluruoan siistissä ympäristössä kun joku on kokkaillut ja siivonnut työkseen. Olet käynyt terveydenhoitajalla ja terveysasemalla, ehkä jopa sairaalassa jossa työskentelee hoitajien lisäksi myös siivoojat ja aterianvalmistajat, tiskaajat.
Puhumattakaan pelastuslaitoksesta ja poliisista, jotka turvaavat elämäämme.
On typerää dissata julkista sektoria joka turvaa terveyttämme ja elämäämme. Se maksaa joka pennin takaisin tuottamalla terveitä veronmaksajia ja huolehtimalla tässä elämässä jo veronsa maksaneista sekä tulevista veronmaksajista.
On hyvä että miesten tasa-arvost puhutaan nykyään enemmän. Naiset ei osaa asettua miehen asemaan, naiset ei tajua sitä millaista paskaa miehet saavat kokea parisuhdemarkkinoilla naisten toimesta. Se on nöyryyttävää ja alistavaa jos se koulutettu ja urheilullinen mies saa ylipainoiselta naiselta flirttejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä miehenä toivon ettei yksikään nainen ikinä anna säälistä jollekkin luuserille vaan sen takia että ne on säälittäviä. Elämä on liian lyhyt siihen.
Tämä.
No ei tarvitse. Lasten harrastustoiminnassa kaikki pelaa on ihan hyvä ohjenuora, mutta työelämässä se jo muuttuu. Ei tarvitse valita muita kuin paras, vain jotta se huonokin saisi mahdollisuuden. Ei joukkueeseen, ei työpaikkaan, ei luottamustoimeen, ei ihmissuhteeseen eikä parisuhteeseen. Jos jotakin tosissaan haluaa, pitää siihen panostaa itseään kehittämällä. Tai sitten oppii olemaan onnellinen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Naisten pitäisi miellyttää miehiä ja naisten pitäisi antaa seksiä miehille koska sillä on positiivisia vaikutuksia naisiin,miehiin ja koko yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä että miesten tasa-arvost puhutaan nykyään enemmän. Naiset ei osaa asettua miehen asemaan, naiset ei tajua sitä millaista paskaa miehet saavat kokea parisuhdemarkkinoilla naisten toimesta. Se on nöyryyttävää ja alistavaa jos se koulutettu ja urheilullinen mies saa ylipainoiselta naiselta flirttejä.
Nauroin ääneen.
On miehillä kovaa. Pullukat lirkuttelee.
Samaan aikaan naiset pelkää päällekarkaajia ja ahdistelijoita. Paljon helpompaa naisilla. Ryökäleet.
Eihän. 5000€ tienaava mies ole edes hyvätuloinen! T. Lentokapteenin vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Naisten pitäisi miellyttää miehiä ja naisten pitäisi antaa seksiä miehille koska sillä on positiivisia vaikutuksia naisiin,miehiin ja koko yhteiskuntaan.
Olen ollut aina pasifisti, mutta historiallisesti aikojen saatossa on järkkäilty päällikkömiesten taholta sotia tavismiehille yhteiskuntarauhan turvaamiseksi. Aika inhorealistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos tehdään niin että naiset alkaisi nykyään hymyilemään ja flirttailemaan kaikille miehille eikä pelkästään niille alfoille? Naisten pitäisi olla naisia eli naisten pitäisi antaa juurikin rakkautta ja seksiä kaikille miehille. Nykyinen yhteiskunta on sellainen että 90% naisista haluaa 20% miehistä, ne 80% miehistä joutuu tyytymään jämänaisiin tai sitten ne ovat yksin.
Tämä olisi se ihanne tilanne jos seksiä saisi myös niiltä kauniilta naisilta.
Esitätkö että jos vaikka 5% naisista olisi riitttävän kauniita miehilille niin heidän pitäisi antaa kaikille miehille. Olisi siinä kiirettä kauniilla naisilla. Ja sinun logiikallasi kaikki muut naiset jäisivät sitten ilman miestä. Eli kaikki naiset olisivat ilmeisesti onnettomia. Mutta miehen logiikalla mitä väliä kunhan itse saa naista.
Näin se ikävä kyllä menee. Nainen joka on korkeintaan 5/10 luulee olevansa kaunis kuin missi, tämän takia se nainen haluaa sen tasokkaan miehen. Se että naiset yliarvioi tasonsa on oikesti iso ongelma.
Nykyään näkee paljon ylipainoisia naisia jotka väittää olevansa muodokkaita ja kauniita, ne naiset on oikeasti alhaista tasoa mutta sitä ne eivät tajua.