Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.

Vierailija
26.07.2025 |

Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia. 

Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.

Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus! 

Kommentit (444)

Vierailija
261/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jos on koulutettu komistus ja työskentelee hyvässä työssä mistä saa hyvin palkkaa niin se kyllä voi valita itse oman kumppaninsa mutta jos mies on se tavisduunari 3000e palkalla niin ei se voi valita kumppania, se on vaan tyydyttävä siihen kuka hänet kelpuuttaa.

Naisten on vaikea ymmärtää tätä koska naisten ei tarvitse tehdä alotteita, naiset ei tiedä yhtään siitä millaista on olla mies parisuhdemarkkinoilla.

Eipä kyllä kiinnostakaan. Ei mieskään tiedä, millaista on olla nainen. Näillä mennään. 

Kyllä minä tiedän millaista naisena on olla parisuhdemarkkinoilla vaikka olen mies.

Naisten ei tarvitse tehdä alotteita koska miehet lähestyy heitä, naisten pitää olla ainoastaan kauniita ja positiivisia eli helposti lähestyttäviä. Naiset saa satoja tykkäyksiä miehiltä ja naiset voi valita niistä miehet. Naiset on vaan kuin bambeja joita leijonat metsästää. 

Vierailija
262/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten tulisi antaa tilaisuus tavismiehille= palstan ikcdleiden pitäisi saada alle 25-vuotiaa missi tai instabeibe seksuaalisewn käyttöönsä.

Tavismiehille riittäisi ihan tavllisen näköinen nainen, ei naisen tarvitse olla mikään missi tai instabeibe vaan rumempikin nainen käy tavismiehille koska tavismiehet tietää ettei heidän tasonsa riitä tasokkaisiin naisiin. 

Itse olen tavallinen mies eli olen keskitasoa. Vaadin naisilta ainoastaan sitä että nainen ei olisi kovin ruma, nainen olisi normaalipainoinen ja naisen pitäisi olla terve.

Et kyllä kuulosta kovin kiinnostavalta, sori.

Vierailija
264/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jos on koulutettu komistus ja työskentelee hyvässä työssä mistä saa hyvin palkkaa niin se kyllä voi valita itse oman kumppaninsa mutta jos mies on se tavisduunari 3000e palkalla niin ei se voi valita kumppania, se on vaan tyydyttävä siihen kuka hänet kelpuuttaa.

Naisten on vaikea ymmärtää tätä koska naisten ei tarvitse tehdä alotteita, naiset ei tiedä yhtään siitä millaista on olla mies parisuhdemarkkinoilla.

Naiset kyllä tekee aloitteita, oikeastaan kaikkien tuttavapariskuntien suhteet on taitanut alkaa naisen aloitteesta. 

Naiset tekee alotteita ainoastaan niille tasokkaille miehille eli niille miehille joilla on rahaa,statusta ja tietysti komea ulkonäkö. Tavismiehille naiset ei tee alotteita.

Ihan tavallisia miehiä nuo kaikki tuttavat joille naiset tehnyt aloitteet. En yhtäkään sanoisi erityisen komeaksi, ja statusta/rahaakaan ei sen enempää kuin muillakaan tavispulliaisilla.

Nuo miehet erottuvat hyvällä huumorintajullaan ja mukavalla luonteella. 

Vierailija
265/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten tulisi antaa tilaisuus tavismiehille= palstan ikcdleiden pitäisi saada alle 25-vuotiaa missi tai instabeibe seksuaalisewn käyttöönsä.

Tavismiehille riittäisi ihan tavllisen näköinen nainen, ei naisen tarvitse olla mikään missi tai instabeibe vaan rumempikin nainen käy tavismiehille koska tavismiehet tietää ettei heidän tasonsa riitä tasokkaisiin naisiin. 

Itse olen tavallinen mies eli olen keskitasoa. Vaadin naisilta ainoastaan sitä että nainen ei olisi kovin ruma, nainen olisi normaalipainoinen ja naisen pitäisi olla terve.

Mä en riitä mun miehelle vaan mun mies rakastaa mua. Ollaan molemmat tavallisia. Toivoisin että tästä harhasta te incelit paranisitte. Ei ole sellaista maailmaa missä terveet miehet himoitsisivat vain nuoria naisia. Incelien maailmassa on mutta se porukka ei oo tervettä. 

Vierailija
266/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ilmiannettu

Miksi ja mitkä on perusteet ilmiannolle? 

Palstan säännöt kieltävät jankuttamisen ja spämmäämisen. Mitään muutahan sinä et tosiaan teekään kuin jauhat tätä samaa paskaa ulinaasi päivästä toiseen.

- eri

Kai pakko on laittaa uudestaan kun poistatatte kaikki ketjut täältä??

Mikä pakko on koko ajan solvata, loukata, valehdella, jankata harhaista paskaa ja  häiriköidä???

Kuvitteletko, että se jotenkin todistaa sinut KILTIKSI, vi tun  idi oot ti.

Vierailija
267/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies elättää naisen ja perheen, käy tavis kilttimies. Kun nainen elättää itsensä, hän voi valita alfageenejä.

Kun miehellä on rahaa eli miehellä on hyvä koulutus ja hyvä työ niin se kelpaa naiselle kuin naiselle. Kun nainen haluaa seksiä ja hauskanpitoa niin silloin nainen valitsee sen alfan eli jänniksen.

Vierailija
268/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kyllä kiinnostakaan. Ei mieskään tiedä, millaista on olla nainen. Näillä mennään. 

Kyllä minä tiedän millaista naisena on olla parisuhdemarkkinoilla vaikka olen mies.

Naisten ei tarvitse tehdä alotteita koska miehet lähestyy heitä, naisten pitää olla ainoastaan kauniita ja positiivisia eli helposti lähestyttäviä. Naiset saa satoja tykkäyksiä miehiltä

Naisia piirittää kaiken maan raiskaajat ja sekopääAllut, pitää olla jatkuvasti tarkkana ettei päädy sellaiseen seuraan. 

Vierailija
269/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää tarvetta katsoakaan miehiin päin. Oma mies on kiltti, mutta kuitenkin löytyy 7000€ kuukausipalkka, johtava asema, hyvä kunto ja erottuvat vatsalihakset ja supliikkiluonne. Miksi olisi pitänyt tyytyä vähempään?

Todistit juuri ap:n pointin.

Aika moni ulisijamies voisi katsella niitä vaatimattomamman näköisiä naisia. Olette vain kateellisia. Valitsisitte sen kauneimman naisen välittömästi, jos voisitte.

Miksi naisten pitäisi ottaa epäviehättävä mies? Ei miksikään. 

Vierailija
270/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtia olla se johon on tyydytty paremman puutteessa. Ai että. 

Tämän vuoksi otan komeimman ja miellyttävimmän miehen, minkä pystyn saamaan. Tavismies kun tyytyy aina. 

Vierailija
271/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla, Allu olisi mahdollista saada se kaunein nainen niin olisitko silti antamassa mahdollisuutta niille heikommille tapauksille? 

Vierailija
272/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsimykset ei kiinnosta! Jos haluan tylsistyä, otan päiväunet. T. Nainen

Vierailija
273/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää tarvetta katsoakaan miehiin päin. Oma mies on kiltti, mutta kuitenkin löytyy 7000€ kuukausipalkka, johtava asema, hyvä kunto ja erottuvat vatsalihakset ja supliikkiluonne. Miksi olisi pitänyt tyytyä vähempään?

Aika moni ulisijamies voisi katsella niitä vaatimattomamman näköisiä naisia. Olette vain kateellisia. Valitsisitte sen kauneimman naisen välittömästi, jos voisitte.

Mutta ei tavismies voi saada edes sitä huomman näköistä naista koska ne naiset etsii juurikin niitä tasokkaita miehiä.

Vierailija
274/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: No entä jos saisittekin sen 85000 euroa vuodessa tienaavan miehen. Mitä ne rahat teitä hyödyttää? Miksi miehen pitäisi rahoittaa teidän elämää?

Kukaan ei ole käskenyt eikä velvoittanut miestä rahoittamaan meidän elämäämme. Me rahoitamme elämämme ihan itse käymällä töissä ja pärjäämme itseksemmekin ja juuri sillä mitä saamme. 

Nope, juuri ne naisille kelpaamattomat miehet rahoittavat naisten työpaikat julkisella sektorilla saamatta seksiä vaihdossa. 

Aika paska diili. 

Vierailija
275/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt vaadi, että mies on joku Yungbludin tapainen ylijumala, mutta kuten aiemmissa viesteissä todetaan, en tarvitse miehen rahoja enkä välttämättä edes sitä parisuhdetta, joten huomioni saamiseksi kyllä joku pikkuekstra olisi oltava (Esim. mies osaa pukeutua hyvin, huolehtii hygieniasta, osaa keskustella hyvin ja näyttää kivalta).

Eli oikeastaan ihan perusjuttuja, jotka melkein jokainen nainen osaa :D

Vierailija
276/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos tehdään niin että naiset alkaisi nykyään hymyilemään ja flirttailemaan kaikille miehille eikä pelkästään niille alfoille? Naisten pitäisi olla naisia eli naisten pitäisi antaa juurikin rakkautta ja seksiä kaikille miehille. Nykyinen yhteiskunta on sellainen että 90% naisista haluaa 20% miehistä, ne 80% miehistä joutuu tyytymään jämänaisiin tai sitten ne ovat yksin. 

Vierailija
277/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos tehdään niin että naiset alkaisi nykyään hymyilemään ja flirttailemaan kaikille miehille eikä pelkästään niille alfoille? Naisten pitäisi olla naisia eli naisten pitäisi antaa juurikin rakkautta ja seksiä kaikille miehille. Nykyinen yhteiskunta on sellainen että 90% naisista haluaa 20% miehistä, ne 80% miehistä joutuu tyytymään jämänaisiin tai sitten ne ovat yksin. 

Tämä olisi se ihanne tilanne jos seksiä saisi myös niiltä kauniilta naisilta.

Vierailija
278/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos tehdään niin että me naiset hymyillään jatkossakin just kenelle halutaan? Jos haluatte enemmän huomiota, ryhdistäytykää itse. Ei se ole meidän naisten tehtävä olla teille mieliksi. Hyi.

Vierailija
279/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei tavismies voi saada edes sitä huomman näköistä naista koska ne naiset etsii juurikin niitä tasokkaita miehiä.

Aijuu🙄

Vierailija
280/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos tehdään niin että me naiset hymyillään jatkossakin just kenelle halutaan? Jos haluatte enemmän huomiota, ryhdistäytykää itse. Ei se ole meidän naisten tehtävä olla teille mieliksi. Hyi.

Miksi te naiset ette halua edistää tämän maan hyvinvointia? On aika itsekästä jättää suurin osa miehistä ilman naisen hellää kosketusta.