Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.
Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia.
Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.
Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus!
Kommentit (444)
Kun mies elättää naisen ja perheen, käy tavis kilttimies. Kun nainen elättää itsensä, hän voi valita alfageenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyny paskantamasss uima-altaassa uimahousuihinsa ja kuvittelee olevansa kovakin jätkä...
Selvisikö sarjakakkaajan mysteeri? 🤣
Allu on sarjakakkaaja?
Ei välttämättä mutta tuo säälittävän nolo tapaus ei uskalla vääntää jöötiä muualle kuin omiin uimahousuihinsa...
Uima-altaaseen tuskin uskaltaa paskoa ja sillä ylpeillä...
Vierailija kirjoitti:
Kun mies elättää naisen ja perheen, käy tavis kilttimies. Kun nainen elättää itsensä, hän voi valita alfageenejä.
Yksikään mies ei nykypäivänä elätä naista ja lasta. Jos lapsia on, silloin on molemmat vanhemmat töissä. Joten haista pitkä paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö nartuilla tunteisiin?
Lol, surullinen tapaus tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, kun Suomessa ei koskaan ole ollut näin. Päinvastoin. Naisten talous, terveys, elämänlaatua ja onnellisuus ovat huonommat parisuhteessa , kuin sinkkuna, miehelle käy päinvastoin. Nainen maksaa lapset ja yhteisen hyvän, kun mies kerää itselleen omaisuutta.
Tämän takia naisten ei koskaan kannata minkä tahansa turjakkeen takia luopua paremmasta elämästään.
Naisten tulisi antaa tilaisuus tavismiehille= palstan ikcdleiden pitäisi saada alle 25-vuotiaa missi tai instabeibe seksuaalisewn käyttöönsä.
mitäs miehiä ne kaikki tavalliset miehet on, joiden kanssa naiset naimisissa ovat. ...ihan tavallisia miehia ja tavallisia naisia.
Ylivertaisena itseään pitävä ap kuvittelee itsestään liikoja ja luulee muiden olevan samanlaisia. Sille me muut ei mahdeta yhtään mitään että asenteesi vuoksi et ikinä tule vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta tule herättämään. Jatka vaan omalla tyylilläsi niin kukaan ei seuraasi eksy.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei kestä sitä jos mies on itsenäinen eikä mies tarvitse naista elämään.
Ei. Yritä nyt jo käsittää, että nainen ei tarvitse miestä mihinkään,mies sen sijaan tarvitsee. Siksi sinäkin ulisee täällä aamusta iltaan, joka päivä samoja asioita.
Panostakaa äijät mentaalipuoleenne. Mä oon köyhä, kaljuuntuva varhaiskeski-ikäinen läski ukko, mutta silti mun tyttöystäväni on aivan helvetin kaunis nainen!
Mies jos on koulutettu komistus ja työskentelee hyvässä työssä mistä saa hyvin palkkaa niin se kyllä voi valita itse oman kumppaninsa mutta jos mies on se tavisduunari 3000e palkalla niin ei se voi valita kumppania, se on vaan tyydyttävä siihen kuka hänet kelpuuttaa.
Naisten on vaikea ymmärtää tätä koska naisten ei tarvitse tehdä alotteita, naiset ei tiedä yhtään siitä millaista on olla mies parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mies jos on koulutettu komistus ja työskentelee hyvässä työssä mistä saa hyvin palkkaa niin se kyllä voi valita itse oman kumppaninsa mutta jos mies on se tavisduunari 3000e palkalla niin ei se voi valita kumppania, se on vaan tyydyttävä siihen kuka hänet kelpuuttaa.
Naisten on vaikea ymmärtää tätä koska naisten ei tarvitse tehdä alotteita, naiset ei tiedä yhtään siitä millaista on olla mies parisuhdemarkkinoilla.
Eipä kyllä kiinnostakaan. Ei mieskään tiedä, millaista on olla nainen. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä tekee aloitteita, oikeastaan kaikkien tuttavapariskuntien suhteet on taitanut alkaa naisen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sullakin voima fantasiat😂 saatanan säälittävää
Sääli on hyvä alku.
Sillä saadaan sut polvilleen ja sitten maksajaksi.
Tuleppa narttu kokeilemaan, saat kylmän herätyksen
Kato valkoritari. Ihka oikea valkoritarin poika!
En mä nyt vaadi, että mies on joku Yungbludin tapainen ylijumala, mutta kuten aiemmissa viesteissä todetaan, en tarvitse miehen rahoja enkä välttämättä edes sitä parisuhdetta, joten huomioni saamiseksi kyllä joku pikkuekstra olisi oltava (Esim. mies osaa pukeutua hyvin, huolehtii hygieniasta, osaa keskustella hyvin ja näyttää kivalta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä tekee aloitteita, oikeastaan kaikkien tuttavapariskuntien suhteet on taitanut alkaa naisen aloitteesta.
Naiset tekee alotteita ainoastaan niille tasokkaille miehille eli niille miehille joilla on rahaa,statusta ja tietysti komea ulkonäkö. Tavismiehille naiset ei tee alotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Heh, ja sinäkö muka olisit ketään vetämässä turpaan? Älä narttu naurata.
Nauru on hermostumisen merkki. Ei sua kehään saisi vaikka lähettäisi rusetilla kutsukirjeen. Ole paskahousu ole rauhassa saatanan. Pelko haisee susta kilometrin päähän. Pelko on muuten nöyrtymisen merkki.
TE tuutte kuulemaan musta viellä. Monet salit ja uimahallit on kuulleet musta jo ja ennakkkotapauksista päätellen voidaan jo todeta että te tuutte kuulemaan musta viälä.
Susta stanan sosiaalisesti kyvyttömästä heppiäs vemputtavasta ihmispelkoisesta luuserista tule kuulemaan kukaan.
Ehkä joku joskus löytää sun raatos sieltä pelituolistas laitteides äärestä ja silloinkin hajun perusteella.
Eiköhän se voittais sut kuitenki tappelussa mikkihiiri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee alotteita ainoastaan niille tasokkaille miehille eli niille miehille joilla on rahaa,statusta ja tietysti komea ulkonäkö. Tavismiehille naiset ei tee alotteita.
Ja miksipä ei? Priimaa pitää aina tavoitella. Onnistuu, leidit! 👍
T. N55
Vierailija kirjoitti:
Naisten tulisi antaa tilaisuus tavismiehille= palstan ikcdleiden pitäisi saada alle 25-vuotiaa missi tai instabeibe seksuaalisewn käyttöönsä.
Tavismiehille riittäisi ihan tavllisen näköinen nainen, ei naisen tarvitse olla mikään missi tai instabeibe vaan rumempikin nainen käy tavismiehille koska tavismiehet tietää ettei heidän tasonsa riitä tasokkaisiin naisiin.
Itse olen tavallinen mies eli olen keskitasoa. Vaadin naisilta ainoastaan sitä että nainen ei olisi kovin ruma, nainen olisi normaalipainoinen ja naisen pitäisi olla terve.
Selvisikö sarjakakkaajan mysteeri? 🤣
Allu on sarjakakkaaja?