Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.
Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia.
Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.
Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus!
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti: No entä jos saisittekin sen 85000 euroa vuodessa tienaavan miehen. Mitä ne rahat teitä hyödyttää? Miksi miehen pitäisi rahoittaa teidän elämää?
Kukaan ei ole käskenyt eikä velvoittanut miestä rahoittamaan meidän elämäämme. Me rahoitamme elämämme ihan itse käymällä töissä ja pärjäämme itseksemmekin ja juuri sillä mitä saamme.
Kyllä mun ukot on olleet ihan tavallisia kaikki. Enkä todellakaan mitään hakkaajaa tai oikukasta jännistä halua. Tietysti heillekin on ottajansa, mutta täytyy kyllä viirata päässä naisellakin jos sellaista levotonta elämää halajaa. Itse olen nautiskelijaluonne, haluan että elämä on ennalta arvattavaa ja tasaista. Ei mitään vuoristorataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sullakin voima fantasiat😂 saatanan säälittävää
Sääli on hyvä alku.
Sillä saadaan sut polvilleen ja sitten maksajaksi.
Tuleppa narttu kokeilemaan, saat kylmän herätyksen
Sinä se tässä narttu olet ja täysin hihnassa vedettävä pelle.
Turpaan sua pitäisi vedellä ja huolella niin että tukka pöllyää. Minä olen tämän palstan herra. Onko tämä tältä erää selvä?
Te tuutte kuulemaan musta vielä. uimahallit ja monet salit on jo kuulleet musta, mtta te tuutte vielä kuulemaan musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli on hyvä alku.
Turpaan sua pitäisi vedellä ja huolella niin että tukka pöllyää. Minä olen tämän palstan herra. Onko tämä tältä erää selvä?
Te tuutte kuulemaan musta vielä. uimahallit ja monet salit on jo kuulleet musta, mtta te tuutte vielä kuulemaan musta.
Heh, ja sinäkö muka olisit ketään vetämässä turpaan? Älä narttu naurata.
Syrjäytetyille miehille ja työttömille miehille pitäisi saada lisää rahaa jostain.
Rikkailta voisi verottaa ja tukea ulkomaan avioliittoja jotta saataisi syntyvyys nousuun. Eli veronmaksajat maksamaan avioliittoja syrjäytetyille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ap ole kiltti, olet naisille inhottava.
Kiltti mies kunnioittaa naisia, ei syyttele heitä siitä että tulee pakit vaan ymmärtää sen johtuvan joko siitä että itsessä on liikaa puutteita tai ei ole vain ko. naisen tyyppiä.Sä olet ap ilkeä ja inhottava et kiltti.
Sä vaikutat tosi nirppanokkanaiselta, et ole olenkaan kiva vaan olet enemmänkin nalkuttava pihtari.
M3
Ei oikein osunut sinun analyysi ja yritys tölväistä. Mieheni on alati kiitollinen runsaasta seksin määrästä ja siitä etten nalkuta, en ottaisi niin surkeaa miestä että sille pitää nalkuttaa. Mieheni on aikuinen eikä tarvi äitihahmoa opastamaan missään. Sellaiset miehet tosiaan tekee naisesta nalkuttajan.
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytetyille miehille ja työttömille miehille pitäisi saada lisää rahaa jostain.
Rikkailta voisi verottaa ja tukea ulkomaan avioliittoja jotta saataisi syntyvyys nousuun. Eli veronmaksajat maksamaan avioliittoja syrjäytetyille miehille.
Eutanasia teille pitää saada että loppuu toi ainainen ulina ja kitinä sekä muiden syyllistäminen omasta pers*päisyydestänne.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa veronmaksajien raha mikä niihin luusereihin pitäisi käyttää, on se että ne kastroitaisiin. Loppuisi suurin osa rikoksista.
Vierailija kirjoitti:Heh, ja sinäkö muka olisit ketään vetämässä turpaan? Älä narttu naurata.
Nauru on hermostumisen merkki. Ei sua kehään saisi vaikka lähettäisi rusetilla kutsukirjeen. Ole paskahousu ole rauhassa saatanan. Pelko haisee susta kilometrin päähän. Pelko on muuten nöyrtymisen merkki.
TE tuutte kuulemaan musta viellä. Monet salit ja uimahallit on kuulleet musta jo ja ennakkkotapauksista päätellen voidaan jo todeta että te tuutte kuulemaan musta viälä.
Vierailija kirjoitti: No entä jos saisittekin sen 85000 euroa vuodessa tienaavan miehen. Mitä ne rahat teitä hyödyttää? Miksi miehen pitäisi rahoittaa teidän elämää?
Suojaa mm. lasuilta ja kiusaamiselta. Köyhiä naisia maalitetaan, koska tiedetään että heillä ei ole keinoja puolustautua. Mutta tietysti jos se mies on huono, niinkuin aika useat noista isosti tienaavista ovat, niin ei se mitään muuta. Tällöin on parempi olla pienituloinen ja ilman miestä
Vierailija kirjoitti: https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011196435.html Tuossa on muuten vähän tuoretta tietoa. Keskituloisen yläraja on se 7128 euroa/kk ja korkeimman desiilin alaraja 5972 euroa/kk. Nämä ovat tuoreita faktoja.
Miksi aina puhutaan vain palkkatuloista? Onhan ihmisillä paljon myös pääomatuloja. Itse olen duunari, mutta palkan lisäksi pääomatuloja noin 2000 e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi luovuttaa spermaa ja äidille vähän enemmänr ahaa niin syntyvyys on sillä selvä. Yksi syy syntyvyyden romahdukseen on nimenomaan se, että se takaa miehen pääsyn naisen ja lapsen elämään terrorisoiman ja käyttämään hetiä hyväkseen, pahoinpitelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Heh, ja sinäkö muka olisit ketään vetämässä turpaan? Älä narttu naurata.
Nauru on hermostumisen merkki. Ei sua kehään saisi vaikka lähettäisi rusetilla kutsukirjeen. Ole paskahousu ole rauhassa saatanan. Pelko haisee susta kilometrin päähän. Pelko on muuten nöyrtymisen merkki.
TE tuutte kuulemaan musta viellä. Monet salit ja uimahallit on kuulleet musta jo ja ennakkkotapauksista päätellen voidaan jo todeta että te tuutte kuulemaan musta viälä.
Susta stanan sosiaalisesti kyvyttömästä heppiäs vemputtavasta ihmispelkoisesta luuserista tule kuulemaan kukaan.
Ehkä joku joskus löytää sun raatos sieltä pelituolistas laitteides äärestä ja silloinkin hajun perusteella.
Meidän ei kuule tartte hyväksyä yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli on hyvä alku.
Uimahallit 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi luovuttaa spermaa ja äidille vähän enemmänr ahaa niin syntyvyys on sillä selvä. Yksi syy syntyvyyden romahdukseen on nimenomaan se, että se takaa miehen pääsyn naisen ja lapsen elämään terrorisoiman ja käyttämään hetiä hyväkseen, pahoinpitelemään.
Juuri näin. Mielestäni ei lähtökohtaisesti pitäisi olla miehellä mitään oikeutta lapseen. Se voitaisi tarkastaa tietyin väliajoin, mutta näin ehkäistäisiin paljon hyväksikäyttö ja pahoinpitely tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli on hyvä alku.
Uimaha
Käyny paskantamasss uima-altaassa uimahousuihinsa ja kuvittelee olevansa kovakin jätkä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli on hyvä alku.
Te tuutte kuulemaan musta vielä. uimahallit ja monet salit on jo kuulleet musta, mtta te tuutte vie
Niinhän ne aina luulee
No entä jos saisittekin sen 85000 euroa vuodessa tienaavan miehen. Mitä ne rahat teitä hyödyttää? Miksi miehen pitäisi rahoittaa teidän elämää?