Saiskos jotain vertaistukea muilta laihduttavilta. Tekis niin mieli jäätelöä...
...mutta tiedän että kun syön sitä niin viimeistään huomenna on jo vitutus ja kaduttaa. Tai pikemminkin heti sen jälkeen kun on sen saanut syötyä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö siihen mikään laihdutus kaadu. Ostat jäätelön missä sokeria -35 % vähän rasvaa. Ei tarvii syödä puolta pakettia.
No pakkasessa on kermajäätelöä ja TIEDÄN että jos otan niin menee se puoli pakettia ainakin.
Sulla ei ole tasapainossa mieli ja keho.
Laihdutuksen ei tarvitse eikä saa olla kidutusta.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole tasapainossa mieli ja keho.
Laihdutuksen ei tarvitse eikä saa olla kidutusta.
Mitä tarkoitat?
No eihän tossa ole mitään ongelmaa. Syöt jäätelöä ja lähdet sen jälkeen lenkille tai salille kuluttamaan sen? Ainoa mihin tarvitset kuria on se, että treeni ei lopu ennenkuin jäätelö on kulutettu.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tossa ole mitään ongelmaa. Syöt jäätelöä ja lähdet sen jälkeen lenkille tai salille kuluttamaan sen? Ainoa mihin tarvitset kuria on se, että treeni ei lopu ennenkuin jäätelö on kulutettu.
Saisin juosta varmaan huomisaamuun asti
Et saa minulta vertaistukea, mutta olen tiputtanut 5kg kolmessa kuukaudessa tarkkailemalla kaikkea muuta syömistä ja olemalla ilman herkkuja, mutta jäätelöä saan syödä vaikka joka päivä.
Totaalikielto ei minulla toimi. Laihdutus toimii silti.
Vierailija kirjoitti:
Et saa minulta vertaistukea, mutta olen tiputtanut 5kg kolmessa kuukaudessa tarkkailemalla kaikkea muuta syömistä ja olemalla ilman herkkuja, mutta jäätelöä saan syödä vaikka joka päivä.
Totaalikielto ei minulla toimi. Laihdutus toimii silti.
Korjaan, 7kg. Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö siihen mikään laihdutus kaadu. Ostat jäätelön missä sokeria -35 % vähän rasvaa. Ei tarvii syödä puolta pakettia.
No pakkasessa on kermajäätelöä ja TIEDÄN että jos otan niin menee se puoli pakettia ainakin.
No tässä on hyvä sauma opetella sitä itsekuria.
Jäätelöt roskiin heti! Ostat sokeritonta jugurttia ja pakastemarjoja. Sekoitat ne = jäätelö
Tee itse sokerittomia mehujäitä. Kokeile, tuleeko parempi vai huonompi mieli.
Suosittelen, että ostat kypsän vesimelonin. Voit syödä mahan täyteen. Kyllä siinä jäätelöhimo katoaa.
Noi mehujäät ja jugurttisotkut ei todellakaan ole sama kuin kermajäätelö.
Syö jotain muuta, vaikka popcornia. Sitä minäkin just syön.
Juuri söin pingviini vanilja kermajäätelöä puoli litraa vadelmien ja mustikoiden kanssa. Voin sanoa että maistui hyvältä.
Mikä ongelma syödä yksittäinen puikko/tuutti? Kaloreita n. 200 kcal, vähennät vain päivän muista ruokailuista.
Ootko koskaan miettinyt että jos kaupat myisi maitojäätelöä, se on kevyempi ja siihen saisi maut. Samoin kaikkea muutakin saisi terveellisempänä versiona, jopa ilman makeutusaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota pikku pala ja syö hitaasti, älä hotki.
Vierailija kirjoitti:
Syö jotain muuta, vaikka popcornia. Sitä minäkin just syön.
yökk