Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikka olen lihonut 20 kiloa, kuppikoko on yhä sama A

Vierailija
26.07.2025 |

Eli rinnan alta mitattuna ja rinnan päältä mitattuna erotus on vain 13 cm eli kuppikokoni on yhä A.

Se oli sitä kun painoin 56 kg ja sama kun painan nyt 76 kg.

Miksi rintoihini ei kerry läskiä?

Olen nyt yli 45 v.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonitoiminta vaikuttaa asiaan. 

Millä tavoin?

Vierailija
22/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 10 v sitten 26-vuotiaana 45-kilosena aa-kuppi. Nyt lihonut 85 kiloiseksi ja tissit kasvaneet vain b:hen :( epäreilua. Kaikkialla muualla kyllä on läskiä mutta tisseihin ei vaan mene. Äitini 5 kg minua painavampi ja hänellä g-kuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihotessani kasvoi sentään rinnatkin. Nyt ovat miehen mielestä aivan ihanat lollot. 

Vierailija
24/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintoihin ei pitäisi kertyä läskiä sen enempää kuin muuallekaan. Se kertyy tasaisesti kaikkialle. Ja jos ympärysmitta kasvaa, myös pallot kasvaa. Rintaliiveissä sama kuppikoko on ihan erikokoinen pienellä ja isolla ympärysmitalla. Isoissa on läski päällä ja se on tietysti huomioitu.

Siis häh. Justhan sanoin, että mun kuppikoko eli itse rinnat on ihan saman kokoiset nyt 20 kiloa läskimpänä. Ainoastaan rintojen alta menevä ympärysmitta on suurentunut. Ei se mene niin kaikilla, että jos ympärysmitta rintojen alta kasvaa, niin mystisesti ne itse rinnatkin siinä kasvaa. Siksihän mä tein tästä aloituksenkin.

Vierailija
25/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 10 v sitten 26-vuotiaana 45-kilosena aa-kuppi. Nyt lihonut 85 kiloiseksi ja tissit kasvaneet vain b:hen :( epäreilua. Kaikkialla muualla kyllä on läskiä mutta tisseihin ei vaan mene. Äitini 5 kg minua painavampi ja hänellä g-kuppi.

No onhan sulla rinnat kasvaneet peräti B-kuppiin.

Mun äiti on mua 20 kg laihempi ja hänellä on isommat rinnat. Mulla A-kuppi.

Vierailija
26/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isoja rintoja kannata kadehtia.  Itse isorintaisena en ole koskaan voinut ymmärtää, miten joku voi suurennuttaa rintojaan.

Vierailija
27/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kertynyt kyllä rintoihin reippaasti, mutta sen sijaan takapuoleen ei. Että onko se nyt parempi. Iso takapuoli ei ainakaan aiheuttaisi niska-hartiakipuja. 

Vierailija
28/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä määrittää sen, minkä kokoiset rinnat ovat ja että kasvaako ne lihoessa?

Geenit sen määrittää hyvin pitkälle. Ei tuohon itse voi juurikaan vaikuttaa.

Vierailija
29/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole perinyt äitisi tissigeeniä. Suvusta jommalta kummalta puolelta löytyy varmaan myös pienirintaisia. 

Vierailija
30/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan sulla rinnat kasvaneet peräti B-kuppiin.

Mun äiti on mua 20 kg laihempi ja hänellä on isommat rinnat. Mulla A-kuppi.

Ei paino ja kuppikoko välttämättä mene niinkään, että mitä painavampi, sitä isompi kuppi. Minä olen melko isorintainen ja kun laihdutin, kuppikokoni kasvoi E-kupista F-kuppiin. Läski lähti rinnan alta ja vyötäröltä, ja rinnat pysyivät saman kokoisina. Painavampana oli E 80 ja hoikempana F 75. 

Vierailija
31/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintoihin ei pitäisi kertyä läskiä sen enempää kuin muuallekaan. Se kertyy tasaisesti kaikkialle. Ja jos ympärysmitta kasvaa, myös pallot kasvaa. Rintaliiveissä sama kuppikoko on ihan erikokoinen pienellä ja isolla ympärysmitalla. Isoissa on läski päällä ja se on tietysti huomioitu.

Siis häh. Justhan sanoin, että mun kuppikoko eli itse rinnat on ihan saman kokoiset nyt 20 kiloa läskimpänä. Ainoastaan rintojen alta menevä ympärysmitta on suurentunut. Ei se mene niin kaikilla, että jos ympärysmitta rintojen alta kasvaa, niin mystisesti ne itse rinnatkin siinä kasvaa. Siksihän mä tein tästä aloituksenkin.

Justiinsa noin. Useimmilla ihmisillä läski ei kerry tasaisesti kaikkialle, eikä se myöskään lähde tasaisesti kaikkialta kun laihduttaa.

Jonkin verran voi vaikuttaa itse, esimerkiksi tiedetään, että tupakointi lisää vyötäröllä olevien rasvareseptorien määrää, ja vyötärölle kertyy tupakoivilla suhteessa enemmän rasvaa, ja "kaljamaha" on myös tunnettu ilmiö. Mutta kyllä se enimmäkseen geenien mukaan menee. 

Vierailija
32/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upuupup

Vierailija
33/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä määrittää sen, minkä kokoiset rinnat ovat ja että kasvaako ne lihoessa?

Geenit.

Vierailija
34/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, paitsi että minulla on aivan olemattomat rinnat. Hyvä, jos AA. Olen joskus painanut 15 kiloa enemmän, ei vaikuttanut rintojen kokoon. Jaloista olen suorastaan tuhti (on läskiä ja selluliittia), ylävartalossa paistaa kylkiluut. Vaihdevuosien hormonikorvaushoito ei myöskään kasvattanut rintoja, joillakin kasvattaa. 

Vierailija
35/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota 10 vuotta. Niin alkaa tapahtumaan. Minun rinnat pursuaa vanhoista rintaliiveistä. 

Vierailija
36/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin yhtä hyvin laihduttaakin, kun ei nää rinnat tästä muuksi muutu.

Miten voin hyväksyä pienet rinnat? Joka puolella nyt näkee vähäpukeisia naisia, niin tajuan, että kuulun ehkä 5 %:iin, jolla on näin pienet rinnat.

Olisit vaan onnellinen pienistä rinnoista. Itselläni on isot, roikut ja epämukavat ja sopivia liivejä on tosi vaikeaa löytää. 

Vierailija
37/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa liten erilaisia ihmiset ovat. Itse poistatin rintani kun tuntuivat olevan tiellä urheillessa.. oli b-kuppi. En missään nimessä ottaisi isoja hinkkejä. Siinä saisi ihan vääränlaista huomiota.

Ihanaa, missä kävit poistattamassa rinnat ja paljonko maksoi? Oon jo 12 vuoden ajan haaveillut näiden inhottavien lollojen poistattamisesta, mutta yksityisellä sen joutuu tekemään, jos ei ole syöpää tai transdiagnoosia. Ei olisi enää hiostavia liivejä ja pystyisi harrastamaan kunnolla liikuntaakin. 

Vierailija
38/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on iha  tarpeeksi hyvät. En ikinä haluaisi silareita, vain sen takia että muualta toitotetaan että mitä isommat sen paremmat. Pyh. Minun hädin tuskin A-kupin rinnat riittää minulle vallan mainiosti. Surettaa jos (ja kun) joku pienirintainen vaikuttaja käy ottaa silarit.

Vierailija
39/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,sama. Maha on valtava mutta tissit ihan luumut. Sama painanko 60 vai 90 kiloa,A kuppi.

Vierailija
40/52 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinilla on varmaankin sama ongelma.  Odotellaan,  että lihoo niin nähdään.