Vaikka olen lihonut 20 kiloa, kuppikoko on yhä sama A
Eli rinnan alta mitattuna ja rinnan päältä mitattuna erotus on vain 13 cm eli kuppikokoni on yhä A.
Se oli sitä kun painoin 56 kg ja sama kun painan nyt 76 kg.
Miksi rintoihini ei kerry läskiä?
Olen nyt yli 45 v.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota 10 vuotta. Niin alkaa tapahtumaan. Minun rinnat pursuaa vanhoista rintaliiveistä.
Mihin tämä perustuu, että 55+ iässä muka yhtäkkiä kasvaisi rinnat?
Ei mielestäni mihinkään. Toisilla kasvaa tissit vaihdevuosien aikana ja toisilla pienenee. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Tosin monilla painokin nousee, joten varmaan sekin vaikuttaa.
Minulla kuppikoko kasvaa ja vartalonympärys pienenee laihduttaessa. Rinnat pysyvät saman kokoisina, mutta näyttävät suuremmilta kun muuten on hoikempi.
Olet varmaan käyttänyt kulkupelinä sähköskuuttia lenkeillessä kuntoillessa jne. Siinä taipumus käydä juuri noin siis hartiat ja rinnat pienenee ja perse leviää.
Itsekin olen kuppikokoa A. Kun lihoin 15 kg, kasvoivat rinnat hieman, ehkä kokoon B. Mutta kun laihduin, niin rinnatkin palasivat kokoon A. Olen mielummin hoikka ja pienirintainen, kuin pullea ja edelleen melko pienirintainen. Geneettistähän tämä on
Mä voin antaa puolet rinnoista pois. Viduttaa isot rinnat.
Vaikka minun painoni ei ole noussit kuin pari kiloa, on kuppikokoni muuttunut E => G. Ikävuosien 40-50 välillä.
Miksi ap esität asian negatiivisena, tuohan on hyvä asia! Etenkin vanhemmiten, kun eivät ala roikkumaan. Olen laihtunut 5 kiloa ja ihan parasta siinä on se että painon nousun myötä kasvaneet rinnat pieneni takaisin "oman kokoisiksi", kun ne löllövät lollot tuntui todella oudoilta.
Miksi kukaan 40+ enää ihailisi isoja rasvapalloja, jos vaihtoehtona on kiinteät nätit pienet rinnat, en ymmärrä. Pienethän on paljon nuorekkaammatkin! Tosi emäntälook sellainen isotissinen keski-ikäinen,on helpompi näyttää terveeltä ja sporttiselta, kun ei tarvitse piilotella meijereitä kaapuihin (tai vaihtoehtoisesti näyttää epätoivoiselta tyrkyltä avoimissa paidoissa).
kokeileppa laihtua 20kg ja katsotaan pysyykö kuppikoko samana.
Vierailija kirjoitti:
kokeileppa laihtua 20kg ja katsotaan pysyykö kuppikoko samana.
No A-kuppihan se oli silloin 20 kg laihempanakin.
Edes raskaudet ja imetykset eivät suurentaneet rintojani.
Koko ajan ostan rintsikoita koossa A. Jos kokeilen B rintsikoita, niin tyhjää jää kuppiin. Eivät istu rinnoista.
No hyvä,minä jo säikähdin että oisit joutunut laihduttamaan.Sehän ei ole hyväksi koskaan.
Mihin tämä perustuu, että 55+ iässä muka yhtäkkiä kasvaisi rinnat?