Vaikka olen lihonut 20 kiloa, kuppikoko on yhä sama A
Eli rinnan alta mitattuna ja rinnan päältä mitattuna erotus on vain 13 cm eli kuppikokoni on yhä A.
Se oli sitä kun painoin 56 kg ja sama kun painan nyt 76 kg.
Miksi rintoihini ei kerry läskiä?
Olen nyt yli 45 v.
Kommentit (52)
Raskaudet ja imetykset eivät myöskään muuttaneet rinnan kokoa.
Rinnan koko on siis oman nyrkkini kokoinen
Surkeaa kun maha kasvaa muttei daisarit.
Minun on helppo hyväksyä pienet tissit nyt kun olen muutenkin hoikka. Omanikin pysyvät pieninä vaikka paino heitellyt 50kg suuntaan ja toiseen. Eli laihduttaminen voisi helpottaa oloasi.
Pystyt juoksemaan helposti pienillä, ainakin siitä asiasta voit olla tyytyväinen.
Mikä määrittää sen, minkä kokoiset rinnat ovat ja että kasvaako ne lihoessa?
Samoin, painan noin 80kg ja kuppikokoni on sama kuin nuorena hoikkana eli A. Kateellisena olen kun työkaveri esittelee töissä konttorilla valtavia rintojaan avonaisissa paidoissa.
Ei se ole kivaa kun rinnan alta hikoaa. Ole onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä määrittää sen, minkä kokoiset rinnat ovat ja että kasvaako ne lihoessa?
Geenit
Vierailija kirjoitti:
Voin yhtä hyvin laihduttaakin, kun ei nää rinnat tästä muuksi muutu.
Miten voin hyväksyä pienet rinnat? Joka puolella nyt näkee vähäpukeisia naisia, niin tajuan, että kuulun ehkä 5 %:iin, jolla on näin pienet rinnat.
Olen kiinnittänyt huomiota ihan samaan. Hoikillakin naisilla rinnat on isot ja pyöreät, ja ne sijaitsevat lähempänä vyötäröä. Omat rintani ovat muutaman sentin korkuiset litteät nysät kainaloiden korkeudella. Epäilen, että olen jotenkin alikehittynyt.
Rintoihin ei pitäisi kertyä läskiä sen enempää kuin muuallekaan. Se kertyy tasaisesti kaikkialle. Ja jos ympärysmitta kasvaa, myös pallot kasvaa. Rintaliiveissä sama kuppikoko on ihan erikokoinen pienellä ja isolla ympärysmitalla. Isoissa on läski päällä ja se on tietysti huomioitu.
Hauskaa liten erilaisia ihmiset ovat. Itse poistatin rintani kun tuntuivat olevan tiellä urheillessa.. oli b-kuppi. En missään nimessä ottaisi isoja hinkkejä. Siinä saisi ihan vääränlaista huomiota.
Onko muka samankokoiset liivit yhä käytössä. No vuosikymmenet virttyneet ovat aika venyviä.
Esimerkiksi koon 85A kuppi vastaa kooltaan 80B kuppia tai 75C kuppia. Nuo ovat rinnakkaiskokoja keskenään, ympärysmitta on erilainen.
Sama täällä. Paikan 100kg ja edelleen b-kuppi.
Hankaa vessapaperilla päivittäin tissejä. Ainakin sun perseeseen tämä konsti on tepsinyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voin hyväksyä pienet rinnat? Joka puolella nyt näkee vähäpukeisia naisia, niin tajuan, että kuulun ehkä 5 %:iin, jolla on näin pienet rinnat.
Olen kiinnittänyt huomiota ihan samaan. Hoikillakin naisilla rinnat on isot ja pyöreät, ja ne sijaitsevat lähempänä vyötäröä. Omat rintani ovat muutaman sentin korkuiset litteät nysät kainaloiden korkeudella. Epäilen, että olen jotenkin alikehittynyt.
Googlaa tubulaariset rinnat
Mulla oli alipainoisena D ja nyt normaalipainoisena F. Ei perimääänsä voi muuttaa.