Mitä ihmettä nuorille ihmisille on tapahtunut?
https://img.ilcdn.fi/Yba9wiHGeEyhKuxyPovuEdSSwH0=/full-fit-in/920x0/img…
Tuossa on kuva "Jyrkestä ja Jasminesta". Itse ohjelmaa eli temppareita en ole katsonut minuuttiakaan mutta miten on tultu tähän tilanteeseen että nuorista on ok näyttää tältä?
Kommentit (19)
Kaksi nuorta= kaikki nuoret ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt varmaan jokainen ole tällainen, mutta mistä tämä ilmiö oikein tulee? Miksei kukaan ole sanonut noille että lopettakaa ennenkuin olette tuon näköisiä mitä nyt ovat?
Kyllä naamatatuointeja on ollut jo iät ja ajat, eli ei se mikään uusi juttu ole.
Ei tuo ukko ole mikään nuori, 33 v aikuinen mies!
Olette tullee vanhoiksi, ettekä ymmärrä. Itsekin olen jo 45 vuotias ja silti mielestäni saa näyttää miltä itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naamatatuointeja on ollut jo iät ja ajat, eli ei se mikään uusi juttu ole.
Ikinä en ollut nähnyt Suomessa tuollaista ennen kuin pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siellä teidän seurakunnassa on vähän konservatiivisempaa porukkaa.
Ennen piti kuulua joukkoon ja nykyään se on hirveintä mitä voi tapahtua jos ei olekkaan se täysin uniikki lumihiutale ja onkin vaan tavallinen.
Onhan se, pari vuotta jännää, mutta sitten se katoaa ja veetuttaa vaan koko tussinasma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt varmaan jokainen ole tällainen, mutta mistä tämä ilmiö oikein tulee? Miksei kukaan ole sanonut noille että lopettakaa ennenkuin olette tuon näköisiä mitä nyt ovat?
Nykyään on ok ilmentää itseään kuten tahtoo. En minäkään pidä naamatatuointeja kivoina, mutta sen ymmärtänee näiden kahden kohdalla kun ovat tatuointiartisteja.
Vierailija kirjoitti:
Olette tullee vanhoiksi, ettekä ymmärrä. Itsekin olen jo 45 vuotias ja silti mielestäni saa näyttää miltä itse haluaa.
Tämä. Jokainen tehkööt ulkonäöstään itseään miellyttävän.
Ei kovin nuori tuo mies kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertas luonnossa näin tämmösen noin 10v sitten ja jälkikäteen tunnistin erääksi hyvin kuuluisaksi järj.rik. jäseneksi
Nykynuorilla on ajatuksena, että ulkonäkö on jokaisen oma asia. Ei siinä ole mitään vikaa, päinvastoin.
Suurin osa ei näytä tuolta. Elämänsä tuskin on soljunut sitä perinteisintä uomaa pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Nykynuorilla on ajatuksena, että ulkonäkö on jokaisen oma asia. Ei siinä ole mitään vikaa, päinvastoin.
Eikös se ole niin että jokaisen ulkonäkö on nimenomaan toisten asia? Sitähän tällä tavoitellaan, kun on somet ja kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksetta tulevat katumaan noita tuherruksia myöhemmin, lukuunottamatta ehkä kaikkein vajaaälyisimpiä tapauksia.
Onko oikeasti tavoitteena näyttää mahdollisimman omituiselta/jälkeenjääneeltä? Mikä juttu tämä on?
(Kysyy setä 41v joka on pudonnut kärryiltä jo vuosia sitten)