Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on kyllä kumma juttu, että naiset syrjivät selkeästi kaljuja miehiä parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
26.07.2025 |

Ja näin on aina ollut.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua saa vapaasti syrjiä kaljuuden takia, sillä minä en tarvitse enkä hae hyväksyntää sellaisilta naisilta joille miehen arvo on hiuksissa. 

Sinulle naisen arvo ei varmaankaan sitten ole hiuksissa ja naisen kaljuus ihan ok?

Minä en sanonut niin. Minulle on ihan ok jos naisilla on valikointikriteereitä miesten suhteen, minulla ei ole mitään tarvetta miellyttää heitä. Minulla on omat kriteerini naisten suhteen ja jos sinä et mahdu niihin niin sinä puolestasi mietit miten suhtaudut siihen asiaan?

Sivusta: Tämän soisi muillakin olevan se asenne sen sijaan, että pyritään (taas kerran) pontevasti vakuuttamaan, että kyllä naisen vaan täytyy olla väärässä, kun se ei kaljuista tykkää. Lisää itsetuntoa myös hiuksettomille.

Vierailija
42/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä lieneekään, että ihmiset menevät juuri tänä vuonna joukoittain rannoille hukuttautumaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju näyttää vauvalta. Hyh.

Naiset pitää vauvista. Nyky elokuvatähdetkin on kaikki kaljuja. kertoo miehisyydestä.

Kaikki? Kuten?

Vierailija
44/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju on kyllä hankala. Kalju sileäksiajeltu muistuttaa helposti kilpikonnaa ja kalju kompensaatioparralla tonttua.

https://www.pinterest.com/pin/339247784430330554/

;P

Vierailija
45/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan höpöhöpöä. Jos naiset ei kiinnostu susta selvitä oikea syy äläkä keksi sitä.

Kaljuilla on hyvät testot ja mun mies on kalju ja sanotaanko näin et makkarin puolella on kuin nuori sonni. Vuodesta toiseen ja vuosia on jo paljon. Eksällä ei oo tukka harventunut ja oli kyllä lattea rakastaja.

Yks todella tärkeä pointti kaljuudessa: aja se pää melkein ellei ihan joka päivä! Ne hiukset ei saa yhtään alkaa kasvaa.  

Vierailija
46/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju on kyllä hankala. Kalju sileäksiajeltu muistuttaa helposti kilpikonnaa ja kalju kompensaatioparralla tonttua.

;P

Ei ole olmi perunanenäinen suomimies tuo. Tuo näyttää hyvältä vaikka missä hiusluukissa.

Vierailija
47/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;P

Niin? Tukallisena voisi olla ihan komea.

Vierailija
48/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävätär seurustelee vain kaljujen miesten kanssa. Oikea hiusrasisti!

Vierailija
49/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju näyttää vauvalta. Hyh.

Joo tosi vauvoja nämäkin!

https://www.google.com/search?sca_esv=013a126006dccf46&rlz=1C1CHBF_fiFI…;

No minusta tosi epäseksikkään näköisiä lähes kaikki. Suurimmat komistukset on komeita vaikka vaippa päässä, mutta perussuomimies ei ole sellainen.

Vierailija
50/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävätär seurustelee vain kaljujen miesten kanssa. Oikea hiusrasisti!

Hällä taitaa olla joku trauma, jota oireilee?

Vierailija
51/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;P

Ei ole olmi perunanenäinen suomimies tuo. Tuo näyttää hyvältä vaikka missä hiusluukissa.

No miltäs sinä itse näytät?

Vierailija
52/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on koominen ketju, koska tällä on ollut useita ketjuja kuinka naisilla pitää olla pitkät hiukset. Jos joku arvostelee miesten hiuksia, niin se onkin jo pahempi juttu.

Mulla ei tosiaankaan vaikuta hiusten pituus tai väri siihen ketä pidän hyvännäköisenä - niin naisissa kuin miehissä.

Vierailija
53/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummaa siinä on? Kalju on ruma ja vanhentaa. Ottaisiko miehet kaljun naisen? Ei.

Vierailija
54/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;P

No miltäs sinä itse näytät?

Mitä se asiaan kuuluu? Aihe koskee kaljuja miehiä.

Vierailija
55/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin heivaan heti miehen, jos sen ikääntyminen alkaa näkyä kaljuuntumisena. Se ei vaan kiihota yhtään. Se on ihan vaan biologiaa, ei sille voi mitään.

Vierailija
56/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään kaljuista miehistä, jos se sopii ja mies on muutenkin maskuliininen ;) Nams. 

Vierailija
57/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaz z it ei nappaa. Kummakos tuo.

Vierailija
58/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kelpaako kaljuille miehille kalju nainen?

Kyllä minulle ainakin. - Mutta ihan hyvin kumppanileni on pitkätkin hiukset sopineet. - Vanhassa valokuvasta ja ajalta jolloin emme vielä ollet kimpassa hän on kaunis myös siilihiuksisena. Olennaista on kutenkin mitä on hänen korvein välissään. Mutta toki ihastuin ensin hänen ulkonäköönsä kun en tuota hänen päänsä sisäänkään onnistunut näkemään. 

Vierailija
59/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei kertonut,että kalju nainen kelpaa. Mielenkiintoista...

Luulette ettei sitä tapahdu. Kyllä tapahtuu, yllättävän paljonkin. Yhteiskunta vain odottaa naisten peittävän sen peruukeilla etc.

Vierailija
60/69 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemarkkinoille on vähän hankala ylipäänsä soveltaa termiä "syrjintä", kun toisin kuin esimerkiksi työn tai opiskelupaikan haussa, valinnan ei tarvitse edes näennäisesti perustua läpinäkyville kriteereille vaan henkilöllä on täysi oikeus valita kuka huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä