Se on kyllä kumma juttu, että naiset syrjivät selkeästi kaljuja miehiä parisuhdemarkkinoilla
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua saa vapaasti syrjiä kaljuuden takia, sillä minä en tarvitse enkä hae hyväksyntää sellaisilta naisilta joille miehen arvo on hiuksissa.
Sinulle naisen arvo ei varmaankaan sitten ole hiuksissa ja naisen kaljuus ihan ok?
Minä en sanonut niin. Minulle on ihan ok jos naisilla on valikointikriteereitä miesten suhteen, minulla ei ole mitään tarvetta miellyttää heitä. Minulla on omat kriteerini naisten suhteen ja jos sinä et mahdu niihin niin sinä puolestasi mietit miten suhtaudut siihen asiaan?
Sinä annoit ymmärtää, että nainen, jolla on kriteerejä miehen ulkonäön suhteen on jotenkin pinnallinen. Kuitenkin itselläsikin on ulkonäkökriteerit naisille.
Toisen ketjun voisi tehdä aiheesta, että naiset syrjivät miehiä, joilla ei ole matala ja möreä puheääni. Minkä mies äänelleen voi sen enempää kuin pituudelle tai hiuskasvullekaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miehet ei tykkää lyhyistä hiuksista naisilla.
Näinpä. On niin kuin jätkää naisi, jolla on pimppi. :) Kyllä pitkät hiukset naisella on daamin kruunu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju on kyllä hankala. Kalju sileäksiajeltu muistuttaa helposti kilpikonnaa ja kalju kompensaatioparralla tonttua.
https://www.pinterest.com/pin/339247784430330554/
;P
Ei ole olmi perunanenäinen suomimies tuo. Tuo näyttää hyvältä vaikka missä hiusluukissa.
Eikö tuo ole se isotissisen tanssijan poika?
Inhoan nahkakuulapäämieiiä. Esim Ensitreffit alttarilla viime syksynä ollutta lyhytkasvuista.
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä näköjään asiasta mitään.
😄 Näin o
Hei,kyllä mä nauroin sun tekstiä (nuori sonni) hyvin sanottu.
Minä ainakin tykkään kaljuista miehistä, jos ovat pitkiä ja raamikkaita. Semmoinen 180-190 pituus ja paino 90-100 kg. Lyhyistä ja kukkakepeistä en pidä, olivatpa kaljuja tai tukallisia.
Minusta tämä on oikea asenne, itsekin naisena samaa mieltä joistakin palstan miesten viljelemistä "vaatimuksista". En minä ole kiinnostunut miehistä, jotka etsivät sellaista naista. Minusta on tärkeintä löytää tapa olla sinut itsensä kanssa eikä yrittää miellyttää niitä jotka etsii jotain ihan muuta.
-eri