Se on kyllä kumma juttu, että naiset syrjivät selkeästi kaljuja miehiä parisuhdemarkkinoilla
Kommentit (69)
Mun ei ole pakko pitää sun ulkonäöstä. Se ei tarkoita, että olisit sen vuoksi huono ihminen. Varmasti löytyy paljon muita syitä miksi olet mielestäni huono ihminen.
Kaljuus voi kertoa myös liiasta testosta ja kuka testoukon haluaa? Yleensä sellaiset on väkivaltaisempia, impulsiivisempia ja yleensä antisosiaalisempia kuin ne, joilla testot on normaalit.
Kaljut on kuumia <3 Siis jos on kokonaan kalju, ei mitään Juice Leskinen niskalettiä.
En kyllä ole huomannut että kalju mitenkään haittaisi, paitsi ehkä pälvikalju.
Jos ajaa kokonaan pois niin moni nainen tykkää, ja suurinta osaa ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kalju näyttää vauvalta. Hyh.
Joo tosi vauvoja nämäkin!
https://www.google.com/search?sca_esv=013a126006dccf46&rlz=1C1CHBF_fiFI…;
Kalju on kyllä hankala. Kalju sileäksiajeltu muistuttaa helposti kilpikonnaa ja kalju kompensaatioparralla tonttua.
Vaimoa ei haitannut, päinvastoin.
Ihan sama, kalju tai pitkät hiukset, kunhan ei tavallista lyhyttä tukkaa. Lyhyttukkaiset eivät kiinnosta, taviksia juntteja.
Sepäs outo huomio kun itse tiedän vaikka kuinka paljon varattuja kaljupäitä. Kumppani on löydetty hiuksilla ja ilman. Eiköhän sun ongelmat ole jossain muualla kuin hiuksissa.
Ohiksena. Mies, jos kaljuunnut niin leikkauta hiukset lyhkäsiksi. Ei nahkaksi tartte vetää mutta siisti, lyhyt kuontalo on miljoona kertaa parempi kuin ylikasvanut sotkupesä jolla yritetään peittää kaljua.
Vierailija kirjoitti:
Mua saa vapaasti syrjiä kaljuuden takia, sillä minä en tarvitse enkä hae hyväksyntää sellaisilta naisilta joille miehen arvo on hiuksissa.
Sinulle naisen arvo ei varmaankaan sitten ole hiuksissa ja naisen kaljuus ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Mua saa vapaasti syrjiä kaljuuden takia, sillä minä en tarvitse enkä hae hyväksyntää sellaisilta naisilta joille miehen arvo on hiuksissa.
Oikea asenne!
Terv. vain pitkätukkamiehiä minulle
Niin ja miehet ei tykkää lyhyistä hiuksista naisilla.
No eikös 99% naisista ihaile kaljuja poliiseja pillua hieroskellen?
Nuorena joo myönnetään, mutta nyt oon seurustellut 3 vuotta päältä kaljun miehen kanssa.
T. 37 v nainen
Kalju on just paras. Siistit vaatteet joku kiva hattu päähän ja huoliteltu parta.
Siitä ei mies enää komistu! 😊 Saa olla mahaakin nuilla spekseillä, kunhan on iloinen hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle naisen arvo ei varmaankaan sitten ole hiuksissa ja naisen kaljuus ihan ok?
Minä en sanonut niin. Minulle on ihan ok jos naisilla on valikointikriteereitä miesten suhteen, minulla ei ole mitään tarvetta miellyttää heitä. Minulla on omat kriteerini naisten suhteen ja jos sinä et mahdu niihin niin sinä puolestasi mietit miten suhtaudut siihen asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea asenne!
Terv. vain pitkätukkamiehiä minulle
Entäs jos se sun siimatukkaukkeli alkaakin kaljuuntumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummaa siinä on? Hiukset kertovat elinvoimasta.
No niin kertovatkin, jos hiustenlähtö johtuu sairaudesta tai stressistä.
Muuten ei.
Valtaosalle miehistä se kalju ei todellakaan sovi ja näyttävät joltain ufoilta tai syöpäpotilailta. Mutta minkäpä sille voi jos tukka lähtee eikä peruukitkaan ole kovassa huudossa.
Spede oli vanha huorapukki.