Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi tarjousta kylppärirempasta ja molemmat 25000 🙄

Vierailija
26.07.2025 |

Melko kallista...

Ja tähän vielä vähän kalusteita ja naulakoita ja peiliä yms. lisäksi. Ei oo ihme että konkkaan menee yritykset kun eihän kenelläkään ole varaa teettää remppaa jos se 30000 pitää varata tähän.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän vaan nostaa omaisuutesi arvoa, miten se meni - vuokralaisen tuulen huuhtoma perse vai mitä olen täältä lukenut usean otteeseen...

Vierailija
2/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole varaa niin ei tarkoita ettei muilla olis. Persaukiset on erikseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kylppäri?

Vierailija
4/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tarjoukset on 14 000 - 19 000 euron välillä, näissä tosin mukana kuivatus, jonka maksaa taloyhtiö. 

Vierailija
5/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski ostaa vanhan paskan jota pitää remontoida isolla rahalla, eikä siitä siltikään uutta tule?

Itse tein kyseisen virheen aikoinaan, mutta onneksi koronakiiman aikaan sain myytyä voitolla pois. Nyt olis tilanne toinen.

En enää ikinä osta kuin uusia asuntoja.

Vierailija
6/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ite näppäränä ja säästä.

Vierailija
7/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiremppa oli 10 vuotta sitten ja mikä ihmeellistä niin diagoni maksoi asbestin poiston 2 000€. Olen siitä edelleen kiitollinen.

Vierailija
8/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties urakkasuunnitelmassa on jotain karsimisen varaa? Näin äkkiseltään on paha sanoa, mikä olisi kohtuullinen hinta, kun et kerro, mitä kaikkea olette teettämässä.

Vierailija
9/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käski ostaa vanhan paskan jota pitää remontoida isolla rahalla, eikä siitä siltikään uutta tule?

Itse tein kyseisen virheen aikoinaan, mutta onneksi koronakiiman aikaan sain myytyä voitolla pois. Nyt olis tilanne toinen.

Ainoastaan tyhmä ostaa uusia asuntoja nykyaikana. Huoh. 

Vierailija
10/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetetty työ maksaa ja kylppärin kanssa sitä työtä tulee satoja tunteja. Niin usein kuulee tietämättömiltä kommentteja että "laitoitko jotain mosaiikki laattaa", laatat maksaa kylppäristä riippuen sen n.400-1000e. Kaikki muu maksaa helvetisti mutta ei laatat. Pari pöttiä vedeneristettä primeriä ja nurkka kankaat niin ollaan jo tonnissa niiden osalta. Kaivon vaihdot, lattialämmityksen uusinta, putkityöt, seinien uudelleen teko tai tasoitus maksaa rahaa. Oraksen optima sadettimella 750e.

Ja sä ihmettelet miksei kukaan tee sulle kylppäriä viidellä tonnilla

Vierailija
11/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tarjoukset on 14 000 - 19 000 euron välillä, näissä tosin mukana kuivatus, jonka maksaa taloyhtiö. 

Ilmeisesti teillä on kyse vesivahinkokorjauksesta?

Vierailija
12/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kalliilta kuulostaa, mutta jos iso kylppäri ja laadukkaammat materiaalit ja sauna samalla kertaa niin kyllä siihen varmasti rahaa menee.

Kysy vielä jokunen tarjous niin näkee onko markkinahinta. Voi hyvinkin olla noin kallista. Työllistäminen Suomessa ylipäätään todella kallista joten yrittäjiä en ensimmäisenä syytä. Ei kukaan työntekijäkään ilmaiseksi tule töihin.

Vierailija
13/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaalit maksaa kph remontissa n.30% loput on työtä.

Vierailija
14/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on paljon ylihintaa. Jos tosiaan pelkkä kylppäriremppa niin joku max 12 000e olisi uskottava. Sisältäen vanhan purkamisen.

Vierailija
15/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse ja säästä.

Vierailija
16/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on paljon ylihintaa. Jos tosiaan pelkkä kylppäriremppa niin joku max 12 000e olisi uskottava. Sisältäen vanhan purkamisen.

Siitä vain sitten tekemään tarjousta APlle. 

Vierailija
17/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties urakkasuunnitelmassa on jotain karsimisen varaa? Näin äkkiseltään on paha sanoa, mikä olisi kohtuullinen hinta, kun et kerro, mitä kaikkea olette teettämässä.

Todennäköisesti tarjouspyynnön tiedot perustuu pelkkien sisustuslehtien kuviin siitä mitä olis kiva haluta, niin urakoitsijan on pakko laskea 60% katetta urakkaan. Ihmisillä on kauhea kiima saada sitova urakka hinta työlle, mutta eivät ymmärrä että se riskivaraus siinä eniten maksaa.

T. Urakoitsija

Vierailija
18/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan tyhmä ostaa uusia asuntoja nykyaikana. Huoh. 

Nythän se vasta on tyhmää jättää ostamatta, kun uusien hinnat on alhaalla ja valikoimaa on. PS. Oletko ajatellut spirometriassa käyntiä, jos noin lyhyen lauseen jälkeen huohottaa?

Vierailija
19/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kalliilta kuulostaa, mutta jos iso kylppäri ja laadukkaammat materiaalit ja sauna samalla kertaa niin kyllä siihen varmasti rahaa menee.

Kysy vielä jokunen tarjous niin näkee onko markkinahinta. Voi hyvinkin olla noin kallista. Työllistäminen Suomessa ylipäätään todella kallista joten yrittäjiä en ensimmäisenä syytä. Ei kukaan työntekijäkään ilmaiseksi tule töihin.

Melko halpa jos sisältää saunankin. Mä teetin uuden omakotitalon, niin pelkkään saunan lisävarusteluun/muutostöihin tuli kymppitonni lisähintaa.

Tietty jos haluaa sitä halvinta 10*10 valkoista laattaa ja keltaiset kuusi lauteet niin mikäs siinä..

Vierailija
20/54 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tarjouspyynnön tiedot perustuu pelkkien sisustuslehtien kuviin siitä mitä olis kiva haluta, niin urakoitsijan on pakko laskea 60% katetta urakkaan. Ihmisillä on kauhea kiima saada sitova urakka hinta työlle, mutta eivät ymmärrä että se riskivaraus siinä eniten maksaa.

T. Urakoitsija

Kaikesta päätellen alalla ei ole tarpeeksi kilpailua.