Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Atte Kaleva ihmettelee "pulskassa kunnossa" olevia gazalaisäitejä HS:n haastattelussa

Vierailija
26.07.2025 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4f539957-0828-4de4-8aff-1d8bcc0d1…

No niin, taas tulee näitä kokoomuslaisia arvoja ja arvopohjaista realismia?

Nyt vähätellään nälänhätää ja gazalaisten kärsimyksiäkin. Ei empatiaa. 

Alkaa tulla näitä vaihtoehtoisia faktojakin. Feik njuus ja valekuvia ovat kaikki. Juupa juu.

Pulskia ovat äidit.

On kyllä härskiä.

Kommentit (2442)

Vierailija
1081/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israel on pysäytettävä keinolla millä hyvänsä ja saatettava vastuuseen.

Hamas on hyvä ja palauttaa panttivangit. 

Vierailija
1082/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin Poliisi potkii alaikäistä : Israeli policeman filmed kicking Palestinian boy in Hebron, Youtube

Mitä sitten? Ensin heitellään kiviä tai yritetään käydä päälle, sitten yllätytään kun vastine tulee samantien. Linkitäpä tänne ne videot missä Etelä-Libanonin muslimimiehet läpsivät aggressiivisesti touko-kesäkuussa 2025 suomalaista rauhanturvaajaa joka koettaa heitä auttaa. Älykkyysosamäärä on se mitä se yli 1400 vuotisen islamilaisen serkusavioliittoperinteen jäljiltä on, Israel tietää miten heidän raivoamiseensa on vastattava, suomalaisten mentaliteetti on liian pehmeä noille älykääpiöityneille petoeläimille.

Tämä. Israelin vankiloissa on tuhansia 8-12 vuotiaita palestiinalaisia juurikin kivien heittelystä. Tuomio yleensä 5-8 vuotta.&nbs

Kivi voi olla autoon heitetty murikka, pimeällä laser jolloin auto suistuu tieltä, kranaatti, teinillä myös puukko, palopommi, rynkky. Mitä vaan. Kyllä tapon yrityksestäkin Suomessakin rangaistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israel on pysäytettävä keinolla millä hyvänsä ja saatettava vastuuseen.

Mitä enemmän Gazan asukkaat kärsivät nälästä, sitä parempi se on Hamasille. Hamas siis pyrkii pahentamaan tilannetta, se on saatettava vastuuseen.

Vierailija
1084/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1085/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Israel ei päästä kansainvälistä mediaa sisään jos asia on näin niinku väitetään, koska todellisuus on vielä hirveämpi. Kaikki on tuhottu ihniset ammutaan ruokajonoon, ulkopuolista apua ei päästetä. Palestiinan rannoilla kalastajat ammutaan. Kysykää Israelilta miksi media ei pääse maahan mitä salataan?

Miten se nyt israelista kiinni on. Onhan siinä muitakin rajanaapureita olemassa kuin vain israel. Uskotko kaiken mitä hamas väittää? 

Aivan. Miksi ruokakuljetuksia ei tehdä Egyptin kautta? Onko Israel sulkenut myös Gazan ja Epyptin välisen rajan? Taitaa arabihallitus Kairossa olla samoilla linjoilla kuin Tel Aviv.

Vierailija
1086/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pitäisi karkottaa Israelin suurlähetystö välittömästi. Ei missään tekemisissä.

Vierailija
1087/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antisemitismi leviää Euroopassa https://www.thefp.com/p/jewish-campers-were-kicked-off-a-plane-antisemi…

Tiedotusvälineet lietsovat juutalaisvastaisuutta yksipuolisella palepropagandallaan. 

Vierailija
1088/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptin ja gazan raja on yllättäen suljettu. Kauheita nazzeja nuo egyptiläiset.

Vierailija
1089/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin erään israelilaisnaisen enkä ollut uskoa korviani muutamia vuosia sitten kun nainen kertoo ihan pokkana miten heille koulussa opetettiin miten he jotavat maailmaa kohta koska ovat valittu. Kysyin asiaa monesti koska luulin ettei voi olla tosissaan ja olin oppinut itse että tuo on vain salaliittoporukan puhetta. Pakko oli uskoa kun nainen itse sen sanoo. Ja sanoi itsestään selvyytenä ja polleana vielä. Ihan siis juutalainen oli, täällä ukko business hommissa.

Vierailija
1090/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Israel ei päästä kansainvälistä mediaa sisään jos asia on näin niinku väitetään, koska todellisuus on vielä hirveämpi. Kaikki on tuhottu ihniset ammutaan ruokajonoon, ulkopuolista apua ei päästetä. Palestiinan rannoilla kalastajat ammutaan. Kysykää Israelilta miksi media ei pääse maahan mitä salataan?

Miten se nyt israelista kiinni on. Onhan siinä muitakin rajanaapureita olemassa kuin vain israel. Uskotko kaiken mitä hamas väittää? 

Aivan. Miksi ruokakuljetuksia ei tehdä Egyptin kautta? Onko Israel sulkenut myös Gazan ja Epyptin välisen rajan? Taitaa arabihallitus Kairossa olla samoilla linjoilla kuin Tel Aviv.

Egypti on rakentanut rajalle massiivisen muurin. Hamasilla on ollut salakuljetustunneleitaan myös Egyptin rajalla, mutta Egypti on täyttänyt niitä vedellä ja räjäytellyt. He kyllä hyvin tietävät mitä väkeä gazan terroristit ovat.

Vierailija
1091/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin erään israelilaisnaisen enkä ollut uskoa korviani muutamia vuosia sitten kun nainen kertoo ihan pokkana miten heille koulussa opetettiin miten he jotavat maailmaa kohta koska ovat valittu. Kysyin asiaa monesti koska luulin ettei voi olla tosissaan ja olin oppinut itse että tuo on vain salaliittoporukan puhetta. Pakko oli uskoa kun nainen itse sen sanoo. Ja sanoi itsestään selvyytenä ja polleana vielä. Ihan siis juutalainen oli, täällä ukko business hommissa.

#tämätapahtui

Vierailija
1092/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antisemitismi leviää Euroopassa https://www.thefp.com/p/jewish-campers-were-kicked-off-a-plane-antisemi…

Tiedotusvälineet lietsovat juutalaisvastaisuutta yksipuolisella palepropagandallaan. 

Antisionismi ja antisemitismi ovat ihan eri asioita, Opiskele. Eivät kaikki Israelilaiset kannata ollenkaan palestiinan hivuttamista mutta heidät ollaan laitettu myös hiljaisiksi.

Vierailija
1093/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antisemitismi leviää euroopassa lähinnä m u s l i m i e n määrän kasvun mukana. Ei järjissään olevat ihmiset vihaa israelilaisia.

Niin ja rusakon propaganda vilisee myös antisemitistisiä kommentteja.

Vierailija
1094/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten varastettiin maa Palestiinalaisilta? Israeli Palestine Conflict 1948 to 2023 Timelapse., Youtube

Vierailija
1095/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antisionismi ja antisemitismi ovat ihan eri asioita, Opiskele. Eivät kaikki Israelilaiset kannata ollenkaan palestiinan hivuttamista mutta heidät ollaan laitettu myös hiljaisiksi.

Antisionistit kiistävät juutalaisten itsemääräämisoikeuden ja Israelin perustamisen. Tavallisiin juutalaisiin kohdistuvat teot kuten tuossa linkissä ovat antisemitismia, joka ei liity Israelin valtioon. Sitäpaitsi antisionistit ovat käytännössä myös antisemitistejä.

Vierailija
1096/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista ei opeteta Israelin kouluissa, nainen oli jotain muuta kuin sanoi olevansa. 

Vierailija
1097/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näette tähän päivään maat jotka tunnustaneet jo Palestiinan. Natsivaltiot tulevat esiin tässä?: Which Countries Recognize Palestine? (Time-Lapse 2025) Youtube

Vierailija
1098/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#tämätapahtui

Kyllä tapahtui ja kysyin asiaa vielä kirjallisestikin s postitse että saan dokumentin selityksestään miksi ja missä asia heille opetettiin. Vuosi oli 2018. 

Vierailija
1099/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Iranin mullahhallinto saadaan pian kaadettua, siinä menee keskeinen tukija hamasilta ja muilta terroristeilta. 

https://www.politico.eu/article/exile-iran-prince-reza-pahlavi-50000-de…

Vierailija
1100/2442 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista ei opeteta Israelin kouluissa, nainen oli jotain muuta kuin sanoi olevansa. 

Hän oli monen polven ikuisia sukuja. Kilometrien päästä tunnistettava myös. Ja joka sana on totta. Sain sanansa myös kirjallisena kirjeenvaihtona talteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi