IL: Atte Kaleva ihmettelee "pulskassa kunnossa" olevia gazalaisäitejä HS:n haastattelussa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4f539957-0828-4de4-8aff-1d8bcc0d1…
No niin, taas tulee näitä kokoomuslaisia arvoja ja arvopohjaista realismia?
Nyt vähätellään nälänhätää ja gazalaisten kärsimyksiäkin. Ei empatiaa.
Alkaa tulla näitä vaihtoehtoisia faktojakin. Feik njuus ja valekuvia ovat kaikki. Juupa juu.
Pulskia ovat äidit.
On kyllä härskiä.
Kommentit (2434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin erään israelilaisnaisen enkä ollut uskoa korviani muutamia vuosia sitten kun nainen kertoo ihan pokkana miten heille koulussa opetettiin miten he jotavat maailmaa kohta koska ovat valittu. Kysyin asiaa monesti koska luulin ettei voi olla tosissaan ja olin oppinut itse että tuo on vain salaliittoporukan puhetta. Pakko oli uskoa kun nainen itse sen sanoo. Ja sanoi itsestään selvyytenä ja polleana vielä. Ihan siis juutalainen oli, täällä ukko business hommissa.
Haha!
Olipa paskasti kirjoitettu paska tarina. 🤭
Totta joka sana, nainen oli miehensä kanssa korkeakoulutettu. Että silleen. Pitivät itsestäänselvänä että heidät valittu johtamaan koko maailmaa. Näin se vaan juttunsa meni. Enkä ollut minkäkään uskoa korviani, koska todella luulin salaliitoksi vaan. Ei näytä olevankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin erään israelilaisnaisen enkä ollut uskoa korviani muutamia vuosia sitten kun nainen kertoo ihan pokkana miten heille koulussa opetettiin miten he jotavat maailmaa kohta koska ovat valittu. Kysyin asiaa monesti koska luulin ettei voi olla tosissaan ja olin oppinut itse että tuo on vain salaliittoporukan puhetta. Pakko oli uskoa kun nainen itse sen sanoo. Ja sanoi itsestään selvyytenä ja polleana vielä. Ihan siis juutalainen oli, täällä ukko business hommissa.
Haha!
Olipa paskasti kirjoitettu paska tarina. 🤭
Totta joka sana, nainen oli miehensä kanssa korkeakoulutettu. Että silleen. Pitivät itsestäänselvänä että heidät valittu johtamaan koko maailmaa. Näin se vaan juttunsa meni. Enkä ollut minkäkään uskoa korviani, koska todella luulin salaliitoksi vaan. Ei näytä
Muslimit osaa jauhaa vain paskaa. Yllä todiste.
Chat gpt vastasi, että gazassa jaetaan energia annoksia lapsille, nimi oli PlumpyNut, mutta äidit syövät itse jopa sairaalassa lastensa lääkinnälliset annokset. Yksi annos sisältää 500 kaloria ja paljon esim rasvahappoja. Ei riitä ymmärrys, ei sitten millään. Varmasti jos 10 lasta ja kaikkien annokset syö, niin tuleehan siinä äidille mojovat kalorit.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lisätietoa tuosta valokuvasta, jota monet tiedotusvälineet ovat käyttäneet. Lapsi on sairas, mutta esitetään nälkää kärsineenä:
https://david-collier.com/the-truth-behind-the-viral-gaza-famine-photo/
Todella hyvä ja selventävä artikkeli! Varsinkin kun pieni Mohammed poika oli juuri Helsingin Sanomissa esimerkkinä nälänhädästä.
M:lla on ainakin CP vammaa ja kroonisia sairauksia. Veli ja äiti hyvissä voimin.
Jos Israelin johtoa ei pysäytetä niiden uho tulee yltämään koko maapallolle. Valitettavasti tämä ei lopu. Ellei pysäytetä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Chat gpt vastasi, että gazassa jaetaan energia annoksia lapsille, nimi oli PlumpyNut, mutta äidit syövät itse jopa sairaalassa lastensa lääkinnälliset annokset. Yksi annos sisältää 500 kaloria ja paljon esim rasvahappoja. Ei riitä ymmärrys, ei sitten millään. Varmasti jos 10 lasta ja kaikkien annokset syö, niin tuleehan siinä äidille mojovat kalorit.
Ei taida ravitsemus olla sama asia kuin jotain jauhetta peukalon verran.
Vierailija kirjoitti:
Jos Israelin johtoa ei pysäytetä niiden uho tulee yltämään koko maapallolle. Valitettavasti tämä ei lopu. Ellei pysäytetä nyt.
Kuten sanottu, valloitusta tekee ihan toinen uskonto. Etkö huomaa mitään?
Belgia syyttää Israelia terrorivaltioksi :You are the real terrorists: Belgian MP confronts Israeli ambassador, Youtube.
Täällä on taas Breivikkiläisiä sionisteja hailaamassa näköjään mestarinsa elkeitä. Hän oli sionisti ja sanoi aloittavansa iskut. Ja istuu luxusvankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas Breivikkiläisiä sionisteja hailaamassa näköjään mestarinsa elkeitä. Hän oli sionisti ja sanoi aloittavansa iskut. Ja istuu luxusvankilassa.
Itkettääkö? 🤭
Israel on pysäyettävä tosijjaan : SHOCKING Live Outburst in EU Parliament: Israel Must Be STOPPED!
Vierailija kirjoitti:
Israel tekee hyvää työtä. 🥰
Kuolema islamille!
DEUS VULT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israel on pysäytettävä keinolla millä hyvänsä ja saatettava vastuuseen.
Hamas on hyvä ja palauttaa panttivangit.
Sinun maailmassasi käynnissä on jonkinlainen panttivankioperaatio? Gaza tuhottu kaikkine elämän edellytyksineen, 2 miljoonaa ihmistä täyden saarron alla, sylivauvoja nälkään näännytettyinä, summittatisia massateloituksia - kaikki tämä ja enemmän Israelin toimesta. Sinun mielestäsi tämä jotakuinkin vastaa odotuksia panttivankitilanteen ratkaisusta? Älä jaksa.
Kun katsoi tuota Palestiinan jo tunnustaneet maat karttaa niin Suomi jäi ainoana valkoiseksi, USA n ja Kanadan ja muun harvan netsimaan kanssa yksin, tunnustamatta sitä, mikä häpeä. Tulee olemaan suuri suuri häpeä maallemme tämä.
Suomen pitäisi luopua siitä Daavidin paskalingosta ja hoitaa asiansa irrallaan Israelin natsivaltiosta täysin.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoi tuota Palestiinan jo tunnustaneet maat karttaa niin Suomi jäi ainoana valkoiseksi, USA n ja Kanadan ja muun harvan netsimaan kanssa yksin, tunnustamatta sitä, mikä häpeä. Tulee olemaan suuri suuri häpeä maallemme tämä.
Mitä häpeää on siinä ettei tunnusta terroristeille valtiota? 🤭
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Kopioi tämä merkki talteen ja käytä sitä
törmätessäsi perussuomalaisten netti-
vaikuttamiseen. Paskaan ei kannata käyt-
tää enempää aikaa.
Täällä on lisätietoa tuosta valokuvasta, jota monet tiedotusvälineet ovat käyttäneet. Lapsi on sairas, mutta esitetään nälkää kärsineenä:
https://david-collier.com/the-truth-behind-the-viral-gaza-famine-photo/