Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi varata etelän loma kesäksi?

Vierailija
25.07.2025 |

Itse joko syksyllä tai talvella.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa huomattavasti helpompi ja halvempi loma kuin kotimaassa ja ainakin on hyvä sää sen loman ajan sitten.

No ei todellakaan ole vs. lähellä olevat ilmaiskohteet Suomessa, ulkomaanmatkat ovat kallistuneet todella paljon, ennen pystyttiinkin käymään kerran vuodessa.

4-henkinen perhe lomailee viikon esimerkiksi Välimerellä alle 1000 eurolla kun itse etsii lennot ja majoitukset netistä. Valmismatkatoimistoilla on kalliit hinnat.

4 henkisellä perheellä menee jo ruokiin tuo tonni viikossa 🤣

Häh? Ei ole pakko syödä ravintoloissa 3 kertaa päivässä. Kai te kotonakin syötte ja rahaa menee?

Vierailija
42/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa huomattavasti helpompi ja halvempi loma kuin kotimaassa ja ainakin on hyvä sää sen loman ajan sitten.

No ei todellakaan ole vs. lähellä olevat ilmaiskohteet Suomessa, ulkomaanmatkat ovat kallistuneet todella paljon, ennen pystyttiinkin käymään kerran vuodessa.

4-henkinen perhe lomailee viikon esimerkiksi Välimerellä alle 1000 eurolla kun itse etsii lennot ja majoitukset netistä. Valmismatkatoimistoilla on kalliit hinnat.

4 henkisellä perheellä menee jo ruokiin tuo tonni viikossa 🤣

Niin menee Suomessakin itse loman lisäksi ja vielä huonoa ruokaa

Tunnustat olevasi surkea ruuanlaittaja? OK. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä mitään ymmärtä ap.

Vierailija
44/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelän loma

Vierailija
45/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan palkatonta marraskuuksi. Sitten taas suomeen levänneenä tekemään joulua. Yleensä 26.12. joulukuuta pariksi viikoksi vielä jonnekin lämpimään, että jaksaa sitten raataa hiihtolomaan (aurinkoon) > pääsiäisen ympärillä otan ylityötunnit, että saa kahden viikon vapaan ja lähden maasta nopeeta etelämmäksi.

Sitten jaksaakin taas koko kesän painaa etätöissä. Mökillä on kivempi tehdä töitä.

Vierailija
46/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa mieltä, mutta silti lähden kesällä. Koska talvella en pysty pitäMään pitkää lomaa. Toiseksi, talvella kallimpaa, kun pitää lähteä kauemmaksi. Syksi taas voi olla välimerellä ilmojen puolesta viileäkin.

Vierailija
47/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kesällä on lomaa ja satuin löytämään super halvat lennot + hotellin joka sijoittui kesään. Opiskelijana ei ole varaa matkustaa kuin tuollaisten tarjousten perässä. Muina ajankohtina vaikeampaa, kun syksyllä ja talvella lomasesonkien aikaan ei tarjouksia löydy yhtä helposti kuin korkeintaan viikonlopun ajan. Usein viikonloputkin menee kuitenkin kesken lukukauden aina joko arjesta palautumiseen tai rästihommiin. Ymmärrän kuitenkin ap:n pointin ja jos se vain olisi mahdollista, niin ehdottomasti suurin ilo etelän lomasta olisi keskellä talvella. Ehkä joskus vielä mahdollista minullekin. 

Vierailija
48/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä mitään ymmärtä ap.

Oletko virolainen, kun noin kirjoitat?