En ymmärrä miksi varata etelän loma kesäksi?
Kommentit (48)
Kaikki ei voi valita lomansa ajankohtaa. Se on otettava silloin kun on opiskelijoita saatavana kesätyöntekijöiksi.
Monella ei ole mahdollisuutta muulloin. Lisäksi voi olla, että kesällä ei olekaan yhtään lämmintä Suomessa ja haluaa taata hellejakson.
Näin arvelisin.
Jos haluaa vaihtelua kesäloma-aikaan, jolloin myös lapsilla on loma?
Jollain voi myös olla että jollain on rutiinina että haluaa heinäkuussa rodoksella ja tammikuussa Canarialle, koska niin on tehty vuodesta -86.
Sehän on vain hyvä, jos itse ajattelee toisin kuin moni muu. Toiset lähtevät sitten etelään kesällä ja itse voi jäädä tänne ja mennä kenties muulloin. Matkoja ja tilaa riittää kaikille.
Tiiättäkö Lapissa on kesällä kaikille tekemistä,jollette oo niin someriippuvaisia.
Kaikki ei matkusta säiden vuoksi. "Etelän" loma voi tarkoittaa jollekulle vaikka vaellusta Alpeilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei matkusta säiden vuoksi. "Etelän" loma voi tarkoittaa jollekulle vaikka vaellusta Alpeilla.
Näinpä. Rhodokselle en lähtisi mihinkään vuodenaikaan.
Saariselläkin on mahtavat maisemat kuin myös kiilopäällä.
Vierailija kirjoitti:
Monella ei ole mahdollisuutta muulloin. Lisäksi voi olla, että kesällä ei olekaan yhtään lämmintä Suomessa ja haluaa taata hellejakson.
Näin arvelisin.
Onko sielläkin sitten itkua parkua jatkuvaa... Byääää, milloin tämä helle loppuu.
Minä niin rakastan näiden aivoluolleiden aloituksia. Aina saa tuntea itsensä normikansalaiseksi, ellei surastaan vähän paremmaksi.
Silloin aikoinaan kun kesäisin matkustin, ei moneenkaan kohteeseen ollut matkoja talvella. Oliko kaikissa hotelleissa edes lämmitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin arvelisin.
Onko sielläkin sitten itkua parkua jatkuvaa... Byääää, milloin tämä helle loppuu.
Ei.
No itse olen onnellisesa asemassa kun voin olla etelässä kuukausia vuodessa mutta lämpö on tärkeintä tällaiselle kipusairaalle..Nyt vaan pelottaa loppuuko helle Suomesta kun olemme tulossa kuukaudeksi kotiin lomailemaan.
Itselle nämä 28-37 lämmöt on täydelliset ja haluan myös kesällä varmistaa että lämpöä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain hyvä, jos itse ajattelee toisin kuin moni muu. Toiset lähtevät sitten etelään kesällä ja itse voi jäädä tänne ja mennä kenties muulloin. Matkoja ja tilaa riittää kaikille.
Juuri näin. Mitäs ihmettelemään toisten ihmisten valintoja ???? 🤔🤔🤔
Me varattiin aina kesäkuun ekaksi viikoksi etelänmatka, kun lapset oli pieniä. Oltiin näännyksissä talven jäljiltä, eikä Suomessa päässyt rentouduttua samalla tavalal - tai edes samalla hinnalla.
All inclusive, oma uima-allas ja takuulla lämmintä, eikä edes vielä ruuhkaa siellä kohteessa, eikä lapsia tarvinnut koko ajan pukea. Viikossa oli kuin uusi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tiiättäkö Lapissa on kesällä kaikille tekemistä,jollette oo niin someriippuvaisia.
Tiiätkö että ihmiset tykkää eri asioista ja tavoista viettää lomaansa. 😅😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha näillä keleillä.
No ei ole turhaa.. joillekin vaihtelu virkistää.
Talvella pitäisi lähteä jonnekin kaukokohteeseen, että olisi lämmintä eikä enää jaksa matkustaa kauas.
Kaikilla ei ole lomamahdollisuutta syssyllä tai kevväällä :/