Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä nykyisiä miehiä vaivaa?

Vierailija
25.07.2025 |

Olen ollut sinkkuna 2 vuotta ja nyt on alkanut kaipaamaan aikuista miestä vierelle.

No tuli eilen käytyä pitkästä aikaa ravintolassa ja tapasin mukavan oman ikäiseni kolmekymppisen miehen. Mutta hän kaikkosi heti seurastani kun kerroin että minulla on lapsi.

Miksi miehet kaikkoavat heti, kun kuulevat että minulla on lapsi? Alkaa oikeasti raastaan hermoja tämä yksinäisyys.

Ja ei, en etsi sänkyseuraa!

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lapsellinen lapsellinen mies?

Vierailija
82/105 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihme olisi pitänyt tapahtua, että itse nuorena olisin langennut partneriin jolla on lapsi. Olen nainen, mutta silti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne halua jotain vaipparalliarkea. Kolmekymppiset haluaa olla vapaita, matkustella, harrastaa ehkä joku haluaa ulkomaille töihin jne, ei perinteinen lapsiarki kiinnosta kuin aniharvaa miestä tuossa iässä. Moni voi pelätä myös sitä uusioperhehelvettiä ja naisen exän roikkumista kuvioissa. 

Miksi ottaa bonuskersa kun voi saada perheen jossa on vain omia jälkeläisiä. Sorry,  mut etsi deittisovelluksista vain miehiä joille käy se että on jo lapsi. Näin tulee vähemmän pettymyksiä (koska pettymyksiä tulee joka tapauksessa riittämään).

Vierailija
84/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
85/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyisiä miehiä"

Ihan kuin kukaan mies milloinkaan haluaisi kasvattaa toisen miehen lapsia. :D

Jos jotain, nykyisin saattaa jopa löytyä epätoivoisia soijamiehiä, jotka tuohon ryhtyisivätkin. Tuskin ennen vanhaan kuitenkaan. 

Vierailija
86/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppinen mies haluaa oman lapsen eikä muiden miesten geenejä elätettäväksi.

Vierailija
87/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska elämme edelleen kaikesta tasa-arvosta huolimatta yhteiskunnassa, jossa yh-äiti olettaa että uuden parisuhteen osapuoli alkaa myös elättämään lasta ja kuskaamaan harrastuksissa. Ainakaan itselläni ei ole motivaatiota tähän, ellei kyseessä ole oma biologinen lapseni johon on luonnollinen kiintymyssuhde. 

Ei se ole koskaan vain sitä, että 'toisella on lapsi'. 

Vierailija
88/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä te miehet pelkäätte siinä jos toisella on lapsi?

Onko vaan suomalaisella miehellä nykyään niin pienet kassit että pelkäävät lasta?

-ap

Alan kyllä näillä kommenteilla ymmärtää, miksi miehet kaikkoaa. 

Vierailija
89/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhärin markkina arvo on 0 myös laatikkoleukaisten lentäjäkirurgien silmissä. Siinä on aivan turha luotella tutkintojaan, typaikkaa tai hienoja harrastuksiaan.

Vierailija
90/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaan suomalaisella miehellä nykyään niin pienet kassit että pelkäävät lasta?

-ap

Suosittelen sinua katsomaan vierellesi toista naista, sellaista jolla on lapsi(a).

MItä sä miehellä teet? Naiset ovat tutkitusti onnellisempia yksin.

Vierailija
91/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne halua jotain vaipparalliarkea. Kolmekymppiset haluaa olla vapaita, matkustella, harrastaa ehkä joku haluaa ulkomaille töihin jne, ei perinteinen lapsiarki kiinnosta kuin aniharvaa miestä tuossa iässä. Moni voi pelätä myös sitä uusioperhehelvettiä ja naisen exän roikkumista kuvioissa. 

Miksi ottaa bonuskersa kun voi saada perheen jossa on vain omia jälkeläisiä. Sorry,  mut etsi deittisovelluksista vain miehiä joille käy se että on jo lapsi. Näin tulee vähemmän pettymyksiä (koska pettymyksiä tulee joka tapauksessa riittämään).

Tai sitten ne nimenomaan haluaa sen perhearjen, mutta se on huomattavasti hankalampaa, jos naisella on jo lapsi. 

Ottaen huomioon, että ensisynnyttäjien keski-ikä on jo päälle 30 vuotta, niin kolmikymppinen mies voi aivan hyvin hakea lapsetonta naista. 

Vierailija
92/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Et vain ole riesan väärtti. Katsele pienten munasarjojesi kanssa sellainen mies, jolla on myös lapsia. Silloin ovat lähtökohdat tasan.

Vierailija
93/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei suomalainen lapseton nainenkaan katso miestä jolla on lapsia siis ainakaan jos on sellainen mies joka kantaa vastuunsa niistä. Sinun pitää tapailla eronneita miehiä joilla on myös lapsia. Vinkkinä ihan kokemuksesta.

Vierailija
94/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei se vaan kertoo huonosta harkintakyvystä.

Normaalissa parisuhteessa saa riesakseen naisen appiukon ja anopin.

Nyky-Suomessa käenpojalla on oikeuksia ja sellaisen korjatessaaan saa bonuksena vaivoikseen paitsi naisen exän myös naisen ja exän väliset ongelmat.

Ja pilluakaan ei ole luvassa.

Miksi helvetissä kukaan haluaisi sotkea itsensä mukaan tuohon soppaan.

Vierailija
95/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää etsiä mies joka on ok sun lapsen kanssa, kai nyt sellaisiakin on?

Mutta jos rehellinen olen niin jos oisin sinkku ja lapseton nainen, en minäkään ottais ukkoa jolla on lapsi.

Vierailija
96/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina se sama ettei muka etsitä isää sille lapselle mutta silti pitää olla sille lapselle kuin isä. Alkaa kummasti tulemaan kaiken maailman isäduunia kuten autolla kuskailua ja "voithan sä vahtia pikku-Kallea hetken".

Tätä samaa harrastaa muuten ne eronneet isukitkin. Haluavat jonkun naisen siihen auttelemaan lasten kanssa...

Etsi siis itsellesi sellainen. Win-win.

Vierailija
97/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina se sama ettei muka etsitä isää sille lapselle mutta silti pitää olla sille lapselle kuin isä. Alkaa kummasti tulemaan kaiken maailman isäduunia kuten autolla kuskailua ja "voithan sä vahtia pikku-Kallea hetken".

Sitten kun yrittää kuritonta kersaa pitää ruodussa niin SINÄ ET OLE MINUN ISI

Tai toisen luona ollesssi yrität sanoa, että voisiko teinit putsata ja laittaa omat asiansa koneeseen, niin "älä puutu meidän asioihin". 

Vierailija
98/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaivappa vaikka täältä keskusteluja uusioperhekuvioiden riemuista ja onnesta, niin ymmärrät, miksi kukaan ei halua uusperhekuvioita tosta noin vaan. 

Itse seurustelen miehen kanssa, jolla on nuorin vielä kotona (viikko-viikko), omani on jo muuttaneet pois kotoa. Asutaan erillään ja silti ole valmis lyömään hanskat tiskiin monta kertaa kuukaudessa sen kaiken lapseen (ja exään. Ja exän nyxän. Ja exän nyxän exän) liittyvän säätämisen kanssa. En todellakaan muuta siihen huusholliin, vaikka mies niin toivookin. 

N53

Vierailija
99/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kierrän kaukaa sellaiset ihmiset, joilla on exiä. Kertoo yhtä lailla huonosta harkintakyvystä. 

Ai että kolmekymppinen, joka ei ole seurustellut ikinä, olisi parempi vaihtoehto? No ei taatusti ole. Taidat olla aika nuori tai ainakin kokematon? 

Vierailija
100/105 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin yh-äidin, koska hän vaati mua muuttamaan oman viihdehuoneen lastenhuoneeksi hänen lapselleen, mutta ei olis kuitenkaan suostunut maksamaan mulle mitään korvausta omasta tai lapsensa asumisesta mun omistamassa omakotitalossa, koska ei halua kerryttää mun varallisuutta. Ei se homma niin pelaa, että tullaan vaan ilmaiseksi valtaamaan nurkkia ja päättämään sisustuksesta.

Meinaatko, että sen olis pitänny maksaa vuokraa jolla sä olisit lyhentänyt lainaa? Ihan järjetön ajatus! Maksa ite omat kämppäs.

Ilmaiseksi asumalla nainen kuitenkin kerryttää omaa varallisuuttaan. Jostain syystä te naisille on mahdoton ajatus se, että molemmat hyötyisivät tilanteesta, koska te ajattelette, että miehen hyöty on naiselta pois. 

No mut siinä tapauksessa molemmat kerää varallisuutta naisen rahoilla! Kerätkää miehet itse oma varallisuus älkääkä olko vaatimassa osuutta muiden rahoista!

Miten homma toimii sinusta kun mies muuttaa naisen omistamaan asuntoon ja vaatii huonetta omaan viihdekäyttöönsä?