Mikä nykyisiä miehiä vaivaa?
Olen ollut sinkkuna 2 vuotta ja nyt on alkanut kaipaamaan aikuista miestä vierelle.
No tuli eilen käytyä pitkästä aikaa ravintolassa ja tapasin mukavan oman ikäiseni kolmekymppisen miehen. Mutta hän kaikkosi heti seurastani kun kerroin että minulla on lapsi.
Miksi miehet kaikkoavat heti, kun kuulevat että minulla on lapsi? Alkaa oikeasti raastaan hermoja tämä yksinäisyys.
Ja ei, en etsi sänkyseuraa!
Kommentit (105)
Hait miestä ravintolasta? Etsit siis juoppoa ja ajattelet vielä lapses sysätä samaan soppaan 🤣
Kuinka noin kulunut aloitus voi saada näin paljon vastauksia. Kas kun lapsi ei ole vielä tummaihoinen
Vierailija kirjoitti:
No mitä te miehet pelkäätte siinä jos toisella on lapsi?
Onko vaan suomalaisella miehellä nykyään niin pienet kassit että pelkäävät lasta?
-ap
Kyllä ne naisetkin katosi salamannopeasti, kun minulla oli kaksi lasta joka toinen viikonloppu luonani. Tämä ikävälillä 31-38. Sen jälkeet eivät kadonneet, mutta minä katosin, yleensä sillä legendaarisella "käyn vessassa, palaan pian"-reissulla.
Miten homma toimii sinusta kun mies muuttaa naisen omistamaan asuntoon ja vaatii huonetta omaan viihdekäyttöönsä?
Sanoisin, ettei aikuinen mies tarvitse mitään leikkihuonetta.
En minä ainakaan halunnut. Tosin en halunnut muidenkaan lapsia.