Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä nykyisiä miehiä vaivaa?

Vierailija
25.07.2025 |

Olen ollut sinkkuna 2 vuotta ja nyt on alkanut kaipaamaan aikuista miestä vierelle.

No tuli eilen käytyä pitkästä aikaa ravintolassa ja tapasin mukavan oman ikäiseni kolmekymppisen miehen. Mutta hän kaikkosi heti seurastani kun kerroin että minulla on lapsi.

Miksi miehet kaikkoavat heti, kun kuulevat että minulla on lapsi? Alkaa oikeasti raastaan hermoja tämä yksinäisyys.

Ja ei, en etsi sänkyseuraa!

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oikut ja epäreilut kaksoisstandardit.

Vierailija
62/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.

Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Miksi vingut asioista, jotka eivät oikeastaan liity aloitukseen mitenkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin on aina ollut, jo vuosikymmeniä sitten.

Jos sulla ei olisi lasta, ei sullekaan lapsellinen mies kelpaisi.

Ei lapseton mies kuskaa sun lasta ties minne, ja katsele sitä exää siinä pyörimässä.

Etsi seuraa lapsellisista.

Vierailija
64/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisivat edes suomalaisia lapsia. Monella yyhoolla on Helsingissä nykyään mulattilapsia.

Vieraan miehen lapsi on yksi juttu, ei vielä punainen lippu sinällään täysin, mutta vieraan mustan miehen lapsi on valitettavasti. En halua diilata suhteessa ma mu-miehen kanssa.

Vierailija
65/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi vähentää naisen markkina-arvoa 50%.

Ei nainen ole esine.

Vierailija
66/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kierrän kaukaa sellaiset ihmiset, joilla on exiä. Kertoo yhtä lailla huonosta harkintakyvystä. 

Lähes kaikilla on exiä, joten kierrätkö kaikki ihmiset kaukaa?

Vierailija
67/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi miehelläkin on sekä totaalinen turn off että ihan käytännön este, kun joka toinen viikko on siinä kersassaan kiinni.

+ Koskaan ei ois toiselle se tärkein ja olis aivan valheellista teeskennellä, että joku vieras lapsi kiinnostais pätkääkään, kun se  taas on sille kumppanille elämän keskipiste. Ei missään nimessä tulis onnistumaan.

Vierailija
68/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta elättää lastasi. Toisen miehen lapsi on kuin syöpä jota ei haluta omaan elämään.

Vierailija
69/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä te miehet pelkäätte siinä jos toisella on lapsi?

Onko vaan suomalaisella miehellä nykyään niin pienet kassit että pelkäävät lasta?

-ap

Lipevästi muotoilit ja tiedät tasan tarkkaan tilanteen johtuvan toiselle tehdystä lapsesta. Jo pelkästään tämä kommenttisi tekee sinusta lähtökohtaisesti epäluotettavan. 

Vierailija
70/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin on aina ollut, jo vuosikymmeniä sitten.

Jos sulla ei olisi lasta, ei sullekaan lapsellinen mies kelpaisi.

Ei lapseton mies kuskaa sun lasta ties minne, ja katsele sitä exää siinä pyörimässä.

Etsi seuraa lapsellisista.

AP ei kelpaisi edes minulle, vaikka minulla on lapsia kahden naisen kanssa. Ennemmin olisin yksin, kuin alkaisin millekään yh:n kanssa.

Vierailija
71/105 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin 30v naisena kaikkoaisin, jos miehellä olisi jo lapsi. En tällä hetkellä etsi tai kaipaa tällaista elämääni

Vierailija
72/105 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäkin 30v naisena kaikkoaisin, jos miehellä olisi jo lapsi. En tällä hetkellä etsi tai kaipaa tällaista elämääni

30v markkinat onkin aika kapeat.

Vierailija
73/105 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina se sama ettei muka etsitä isää sille lapselle mutta silti pitää olla sille lapselle kuin isä. Alkaa kummasti tulemaan kaiken maailman isäduunia kuten autolla kuskailua ja "voithan sä vahtia pikku-Kallea hetken".

Tätä samaa harrastaa muuten ne eronneet isukitkin. Haluavat jonkun naisen siihen auttelemaan lasten kanssa...

Koska lakikin sen sanoo sillä monissa ero tilanteissa lapsi menee äidille koska lapsi tarvitsee ensisijaisesti äidin. yksinhuoltaja isät on leskejä.

Vierailija
74/105 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.

Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Minulle riittää että nuori nainen pitää itsensä fyysisesti hyvässä kunnossa, pitää itsens

Olen hyvässä kunnossa ja miksi minun pitäisi olla nuori? Satun olemaan korkeassa asemassa ja talous kunnossa.

Vierailija
75/105 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki kolmantena pyöränä, ryhtyisitkö itse? Naisilla lapset tulevat aina ensimmäisenä, toisena ja kolmantena siinä jää miehelle kovin vähän miksi ryhtyä suhteeseen.

Vierailija
76/105 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä te miehet pelkäätte siinä jos toisella on lapsi?

Onko vaan suomalaisella miehellä nykyään niin pienet kassit että pelkäävät lasta?

-ap

Mielummin ottaa sellaisen jolla ei ole lasta? se kun vie sun huomiota katos ja ei ole omakaan niin ei itseä kiinnosta.

Vierailija
77/105 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on itse ensimmäisellä kierroksella, miksi ihmeessä hän hakisi naista joka on toisella kierroksella Nuorena etsii samassa elämäntilanteessa olevaa, sitten nelikymppisenä tilanne on jo eri 

Vierailija
78/105 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi vähentää naisen markkina-arvoa 50%.

Ei nainen ole esine.

Lapsi vähentää myös miehen markkina-arvoa 50%. Tiedoksi. Naiset ne itse itseään näytille tyrkyttävät. 

Vierailija
79/105 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin yh-äidin, koska hän vaati mua muuttamaan oman viihdehuoneen lastenhuoneeksi hänen lapselleen, mutta ei olis kuitenkaan suostunut maksamaan mulle mitään korvausta omasta tai lapsensa asumisesta mun omistamassa omakotitalossa, koska ei halua kerryttää mun varallisuutta. Ei se homma niin pelaa, että tullaan vaan ilmaiseksi valtaamaan nurkkia ja päättämään sisustuksesta.

Sitä kutsutaan pillupassiksi

Vierailija
80/105 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ensimmäisenä kertoa asiaan ehtii hieman myöhemminkin.