Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä nykyisiä miehiä vaivaa?

Vierailija
25.07.2025 |

Olen ollut sinkkuna 2 vuotta ja nyt on alkanut kaipaamaan aikuista miestä vierelle.

No tuli eilen käytyä pitkästä aikaa ravintolassa ja tapasin mukavan oman ikäiseni kolmekymppisen miehen. Mutta hän kaikkosi heti seurastani kun kerroin että minulla on lapsi.

Miksi miehet kaikkoavat heti, kun kuulevat että minulla on lapsi? Alkaa oikeasti raastaan hermoja tämä yksinäisyys.

Ja ei, en etsi sänkyseuraa!

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei lapset haittaa, nehän on tosi kivoja otuksia.

Enemmän mua haittaa naisessa jolla on lapsia, naisen exä. 

Nykyään kun mennään kimppaan, erotaan, tehdään lapsia, erotaan taas ymym karusellia niin eroista tulee hyvinkin katkeria ja sitten on niitä ikäviä exiä niissä kuvioissa.

Pari kertaa on ollut sellainen tapailukumppani, jonka mustasukkaisen exän kanssa ollaan oltu nenät vastakkain kun exälle ei ole ok että hänen lapsensa äidillä on uusi mies.

T. Kolmekymppinen sinkkumies 

Vierailija
22/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä te miehet pelkäätte siinä jos toisella on lapsi?

Onko vaan suomalaisella miehellä nykyään niin pienet kassit että pelkäävät lasta?

-ap

Seurustelu on säätöä, kun lapsi sitoo yh-äitiä. Eikä mies yleensä halua toisen lasta elämäänsä vaan sen naisen ja ehkä omia lapsia. Sekin voi ihmetyttää miten nainen on sitoutunut mieheen niin että on lapsen hänen kanssaan tehnyt ja sitten eronnut. Ei kovin hyvä juttu miltään kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.

Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Vierailija
24/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se sama ettei muka etsitä isää sille lapselle mutta silti pitää olla sille lapselle kuin isä. Alkaa kummasti tulemaan kaiken maailman isäduunia kuten autolla kuskailua ja "voithan sä vahtia pikku-Kallea hetken".

Vierailija
25/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina se sama ettei muka etsitä isää sille lapselle mutta silti pitää olla sille lapselle kuin isä. Alkaa kummasti tulemaan kaiken maailman isäduunia kuten autolla kuskailua ja "voithan sä vahtia pikku-Kallea hetken".

Sitten kun yrittää kuritonta kersaa pitää ruodussa niin SINÄ ET OLE MINUN ISI

Vierailija
26/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse muka olla isä. Mutta se lapsi on aina mukana siinä. Pitäisikö se muka jättää huomiotta kuin se ei muka olisi aina siinä mukana? Eikä tarvitse koskaan vahtia jos nainen on hetken poissa? Kohta sitä ollaan kuskaamassa ja tottahan toki pitää miehen mallia näyttää yms. Miten se sitten enää eroaa oikeasti isänä olemisesta.

Vierailija
27/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on aina tossu. Tajuaakohan miehet jotka seurustelevat yhärin kanssa että ovat aina aisureita noissa suhteissa ja joille muut miehet nauraa selän takana :DDD

Vierailija
28/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilua olisi ollut kertoa lapsesta jo ennen treffejä.

Vierailija
29/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuäidit ovat alinta kastia tinderissä.

Vierailija
30/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuäidit ovat alinta kastia tinderissä.

Kummasti vaan ne sinkkuäiditkin hakee sitä tasokasta miestä, etsivät miestä joka on komea, koulutettu ja pitkä. Miksi ne ylipainoiset yh mammat etsii myös tasokkaita miehiä?

Naisten pitäisi kelpuuttaa tasoisensa mies ja lapset laskee automaattisesti naisen tasoa. 

Vierailija
31/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ennemmin pitää omat kärsimyksensä kuin astuu tuikituntemattomalle epämukavuusalueelle. - William Shakespear

Vierailija
32/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen mies korkannut jo kaiken jopa lapsenteon.Uudelle miehelle jää mitään

Vierailija
33/105 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaan suomalaisella miehellä nykyään niin pienet kassit että pelkäävät lasta?

-ap

No, se lapsi määrittelee kaiken, missä asutaan, milloin lomaillaan, jne. 

Vierailija
34/105 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.

Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Minulle riittää että nuori nainen pitää itsensä fyysisesti hyvässä kunnossa, pitää itsensä ja kodin puhtaana sekä tekee ruokaa. Aivan perus huttua ei mitään itsensä kehittämisiä.

Tämä on kuitenkin ylivoimaisen vaikea vaatimus naisille he ennemmin lukee itsensä tohtoriksi ja ihmettelee miksi eivät käy enää parisuhteeseen +50 vuotiaana.

Vierailija
35/105 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kysyy minulta miksi olen sinkku. Sitten kun katsotaan tarjontaa niin pääasiassa +30 vuotiaita yksinhuoltaja naisia jotka on olleet 15 vuotta panomiesten leluina.

Jos haluan kasvattaa vieraiden mukuloita perusta orpokodin.

M37

Vierailija
36/105 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Seurustelu on säätöä, kun lapsi sitoo yh-äitiä. Eikä mies yleensä halua toisen lasta elämäänsä vaan sen naisen ja ehkä omia lapsia. Sekin voi ihmetyttää miten nainen on sitoutunut mieheen niin että on lapsen hänen kanssaan tehnyt ja sitten eronnut. Ei kovin hyvä juttu miltään kannalta.

polvet aukeaa helposti mutta se vastuu tulevaisuudessa on vaikea naisten ymmärtää. Hetken huuma vie ja nainen vikisee.

Vierailija
37/105 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vähentää naisen markkina-arvoa 50%.

Vierailija
38/105 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään etsi sänkyseuraa, vaan elättäjää ja lapsenvahtia. Kyllä tämän motiivin kaikki miehet tajuavat heti kun lapsi mainitaan. Ei siinä silloin taida kiinnostaa itse mies vaan miehen lompakko.

Vierailija
39/105 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Koska haluan oman lapsen enkä halua että perheen yhteisiä resursseja käytettäisiin muiden siitoksiin. Toiseksi nainen joka on antnaut siittää lapsen ja eronnut on muutenkin kyseenalainen moraaliltaan.

Vierailija
40/105 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi vähentää naisen markkina-arvoa 50%.

Ei vaan 100%, koulutettu nainenkaan ei ymmärrä olevan arvoton vaikka luottelisi tutkintoja, hyvän työn ja hienoja harrastuksia.