Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä aina niin siistiä, että voi kutsua yllätysvieraan sisälle?

Vierailija
25.07.2025 |

Vai piilotteletko ja leikit ettette ole kotona?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yllätyksistä. 

Vierailija
22/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta en tykkää yllätysvieraista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja yleensä siivous tapahtuuki vieraitten lähdettyä. Mitä epähygieenisempi vieras, sitä perusteellisempi siivous.

Vierailija
24/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siistiä ja sisään vain omalla vastuulla. Yleensä kukaan ei edes yritä.

Vierailija
25/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, nyt ei kun remppa kesken.

T.Kannu

Vierailija
26/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättämällä yritetään toteuttaa tirkistelyviettiä

Vierailija
27/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.. miksi haluisin asua packan keskellä?

Vierailija
28/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vastaan yllätysvieraita. Siistiä täällä kyllä on aina.

Vierailija
29/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina perussiistiä, en viihdy itsekään likaisessa tai sekaisessa kodissa. Jotain tiskiä voi olla altaassa ja kiireisen työaamun jälkeen vuode petaamatta, tuskin haittaa, kun kerran yllättäen tulee.

En käytä kesällä vaatteita kotona ja talvisinkin pyörin usein aamutakissa heti kotiin päästyä, että senkin puolesta varoitus olisi kiva. Ja joskus on miesvieraita, oma hetki, suihku ym. Olisi ikävää tulla silloin keskeytetyksi.

Vierailija
30/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten 5 min varoaika. Kyllä meillä puhdasta on aina ja sängyt pedattu yms. mutta jos on pyykit parvekkeella kuivumassa tai astioita näkyvillä niin haluan mieluiten laittaa ne pois ennen kuin kukaan tulee käymään.

Meneekö vieraat makuuhuoneeseenkin, miksi tarvitsisi olla sängyt pedattu jos joku tulee? Ei minua ainakaan häiritse jos pyykit kuivuvat ulkona narulla ja olen hilloa keittämässä ja kasvimaavaatteissa edelleenki. Vieras saa tottakai tulla ja kahvia heti porisemaan. Mikä teitä oikein vaivaa, ettei saisi astioita näkyä eikä mitään tekemisen merkkejä`? Näillä helteillä esim. on parempi ettei sänkyjä pedata vaan annetaan tuuleentua perusteellisesti. Kauheaa kotihäpeää? Pitäskö asunto olla aina siinä kunnossa kun asuntomessuilla tai jonkun Glorian sivulla näkee?

Vierailija
31/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siistiä, lapsena opittu tapa. Vieraita ei kyllä käy koska tykkään olla yksin.  Lisäksi olen pöly/siitepöly allerginen että pitää muutenkin siivota. Kahdesti viikossa kunnon siivous, lakanoiden vaihto ym, muulloin joka aamu lattioiden pyyhintä mikroluutulla sekä pölyt.  Joku sanoi joskus että mun luona on ihan steriiliä.. Kesällä ei ole mattoja lattiassa niin on helpompi pyyhkiä, lisäksi mun lattiat on nättiä lankkua että sääli peittää matoilla.  Viihdyn parhaiten siistissä puhtaassa rauhallisessa kotona koska eniten täällä olen. Ja tykkään siivota muutenkin.. 

Vierailija
32/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäjät onnistuvat tulemaan juurikin kun olet suihkussa tai kakkosella. Ei yllättäjille voisi viestiä laittaa

Vierailija
33/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ihan, mutta kutsutaan silti!

Vierailija
34/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten 5 min varoaika. Kyllä meillä puhdasta on aina ja sängyt pedattu yms. mutta jos on pyykit parvekkeella kuivumassa tai astioita näkyvillä niin haluan mieluiten laittaa ne pois ennen kuin kukaan tulee käymään.

Meneekö vieraat makuuhuoneeseenkin, miksi tarvitsisi olla sängyt pedattu jos joku tulee? Ei minua ainakaan häiritse jos pyykit kuivuvat ulkona narulla ja olen hilloa keittämässä ja kasvimaavaatteissa edelleenki. Vieras saa tottakai tulla ja kahvia heti porisemaan. Mikä teitä oikein vaivaa, ettei saisi astioita näkyä eikä mitään tekemisen merkkejä`? Näillä helteillä esim. on parempi ettei sänkyjä pedata vaan annetaan tuuleentua perusteellisesti. Kauheaa kotihäpeää? Pitäskö asunto olla aina siinä kunnossa kun asuntomessuilla tai jonkun Glorian sivulla näkee?

Ei vieraat mene makuuhuoneeseen, mutta meillä ei pidetä makuuhuoneen ovea koskaan kiinni päivisin ja se on olohuoneen vieressä. Petaamatta sänky on epäsiisti. Aamulla odotan puolisen tuntia ennen päiväpeiton levittämistä, kyllä se riittää. Mua ei koskaan haittaa muiden tiskit tai pyykit, mutta en halua, että niitä näkyy meillä. Ehkä se on sama kuin koulussa kun luokkakaverin kasi oli ihan hyvä mutta mun ysi puoli ei riittävän hyvä. 

Vierailija
35/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko olla, koska vuokraemäntä saattaa tulla milloin vain.

Vierailija
36/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta se onkin yhdenlainen yksin asumisen ilo kun voi elää ihan oman fiiliksen mukaan eikä ole pakko kutsua vieraita jos ei huvita. Välillä tulee siivouspuuska ja pidän kodin parikin viikkoa ihan itseäni varten tiptop, mutta jos väsyttää tai on liikaa kiireitä, voi koti viikoksi tai pariksi välillä räjähtää ja tavaroita on hujan hajan. Olen oppinut elämään tämän puoleni kanssa, eikä se haittaa koska tiedän että se inspiraatio kyllä palaa joka kerta eikä siihen oikeassa mielentilasssa mene muutamaa tuntia kauempaa. Tai jos on motivaatio pidempään hukassa, niin kutsun jonkun kylään ja saan siitä hyvän syyn siivota. Aina ei fyysisen työn päälle jaksa kotitöitä ja se on mielestäni ihan ok, kun en häiritse sotkuillani ketään. Avoliitossa minusta taas tulee tarkempi, koska kaksi sotkee niin paljon nopeammin enkä kehtaa toisen nähden samalla tapaa jättää kaikkea miten sattuu. Kumppanin kanssa tulee myös useammin syötyä hienommin ruokapöydän ääressä ja siistittyä ympäristö sitä varten, mutta yksin ollessa saatan syödä vaikka sohvalla tai seisaaltani samalla telkkaria katsoen.

Vierailija
37/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleensä. Nyt on vaatehuone täynnä kirppikselle menevää tavaraa ja pensasaita leikkaamatta.

Kaikki muu siistiä.

Vierailija
38/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ei ole vaikeaa kahden aikuisen pitää asuntoa siistinä. Kun laittaa tiskit aina samantein koneeseen ja tavarat omille paikoilleen käytön jälkeen, niin ei ole vaikeaa eikä vie edes kohtuutonta aikaa ja sitten vaan robotti-imuri pörisemään.

Vierailija
39/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä on aina.Tervetuloa. Sinkkutalous.Huonekaluja ei ole paljon ja se voi järkyttää vieraita. Ei telkkaria, koska en todellakaan katso. Ei kattovalaisimia vaan jalkalamppuja. Helposti purettava 3metriä x 2metriä kaapisto. Helppo muutto.

Vierailija
40/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vieraat m

Petaamiseen riittää se, että pöyhäisee tyynyt paikoilleen ja levittää peitteen suht suoraan sängyn päälle. Kannattaa ostaa vain nättejä lakanoita, niin ei tarvitse päiväpeitteitä käyttää