Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä aina niin siistiä, että voi kutsua yllätysvieraan sisälle?

Vierailija
25.07.2025 |

Vai piilotteletko ja leikit ettette ole kotona?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa on kai perussiistiä mutta vieraita varten oltava siistimpää, eli en koe että olisin valmis vastaanottamaan yllätysvieraita. Tiskippöydällä aina jotain tiskiä ja pyykkiä kuivumassa olohuoneessa ja lattian pesustakin saattaa olla viikko aikaa.

Feikkaamista, maskaamista, vai miksikä sitä sanotaan, kun on tarve piilotella todellisuutta 😁.

Vierailija
42/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siistiä vain hyvin harvoin. Yllätysvieraita käy kyllä välillä useampiakin viikossa ja sisälle pääsevät. Yleensä kommentoin vain että koettakaa kestää. 

Meillä tehdään koko ajan paljon asioita. Siksi talo ei pysy montaa päivää siistinä. Meillä kaikilla nyt kesällä normaalityö. Syksyllä taas teinit palaavat opiskelemaan. Mutta meillä vanhemmilla töiden lisäksi pieni yritys. Ja molemmat teinit tekevät kotona monta tuntia toista työtä koko kesän iltaisin ja viikonloppuisin. Näistä kakkostöistä tulee sisälle paljon likaisia vaatteita, likaa, papereita ym. Samoin meidän vanhempien yrityksestä. Lisäksi meillä vanhat vanhemmat jotka tarvivat apua ja heidänkin paperitöitä on melkein viikoittain tässä meillä. Ja nytkin kun sain likaiset matot pestyä niin molempien vanhemmille on menossa pestyt kuivat mattoläjät eteisessä.

Meillä elämä tosiaan näkyy. Onneksi vieraat ymmärtävät ja ei näytä haittaavan kun käyvät edelleen meillä sotkusta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy yllätysvieraita. Siistiä on kyllä.

Vierailija
44/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja minulla on aina muuten perussiistiä paitsi, että pölyjen pyyhmisen suhteen olen vähän laiska. Siivoan silloin tällöin paikan kerrallaan vähän paremmin jolloin mihinkään suursiivouksiin ei ole tarvetta.

Vierailija
45/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin siistiä, että jos yllätysvieras on ovella, niin päästän sisälle. Toki jos kutsun vieraita kylään, siivoan kyllä vielä siistimmäksi. Jis joku tulee yllättäen, niin varmasti ymmärtää, etten ole vaihtaut käsipyyhkeitä sitten hänelle.

Kerkiäähän sen vaihtaa

Vierailija
46/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa tulla koska vain jos ei valita sotkusta. Siivouksen jälkeen menee n. 5 sekuntia että 3v räjäyttää kaiken.

Vierailija
47/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä aina siistiä. Helppoa koska asun yksin. Ihailen heitä, joilla on lapsia, käyvät ehkäpä vielä töissä ja jaksavat pitää kodissa edes jonkinlaisen järjestyksen.

Vierailija
48/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin siistiä. Onneksi ei käy yllätysvieraita 

Vierailija
49/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina sotkua ja kaikki ovat tervetulleita. Jos on siivouspäivä silloin etenkin, ylimääräiset kädet on tarpeen, että kerrankin sais siistiä edes hetkeksi.

Sitten keittetään kiitokseksi pullakahvit. Normaalisti ei sais mitään.

Vierailija
50/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole. On vaatekasoja, ehkä likaisia astioita ym mitkä siivoan pois jos tiedän tulevan vieraita. Ei vain ole enää rutiinia pitää koti tip top siistinä. Lasten kaverit kyllä käy yllättäen. 

Vierailija
51/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja yllätysvieraat ovat tervetulleita

Vierailija
52/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on siistiä, tykkään elää seesteisessä harmoniassa ja puhtaudessa. Elämässäni on vain kolme ihmistä, jotka päästän kotiini, suunnitellusti tai yllärinä. Eikä yksikään niistä ole mies. En päästä kotiini tuntemattomia, en tarvitse hyvän päivän tuttuja enkä suostu pakkososiaalistumiseen, tärkeä ihmiset on jo kasassa. Elämäni on ihanaa. 

Vierailija
53/57 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Aina on vieraat tervetulleita

Vierailija
54/57 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole niin siistiä, jos ei ole erikseen jotain juhlaa varten siivottu. Silti yllätysvieraita tulee.

Vierailija
55/57 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En pidä yllätysvieraista. Meillä ei ole kahvillekaan mitään vierasvaraa jemmassa. En itsekään ole joka hetki kotona, joten kannattaa sopia vierailupäivä etukäteen.

Vierailija
56/57 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Koska

A) en pidä likaisesta kämpästä ja olen muutenkin ns. puuhailija eli en osaa olla paikoillani ja aina löytyy jotain tekemistä eli siivottavaa ja

B) mulla käy yllätysvieraita vähintään kaksi kertaa viikossa eikä haittaa yhtään.

Vierailija
57/57 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja jos olisikin, niin yllätyvieraat eivät pääse sisälle. Jos minun luo tullaan kylään, niin ensin soitetaan ja kysytään, voiko tulla kylään. Yllätysvieras on minulle kirosana!