Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tottahan se on, että päivettynyt ihminen näyttää paremmalta, kuin vitivalkoinen

Vierailija
25.07.2025 |

Vaatteetkin näyttävät paremmilta ruskettuneella.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä kuitenkaan kauaa paremmalta ellei väri ole purkista. 

Vierailija
102/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan. Hyvin kateellinen niille naisille, jotka näyttävät samanikäisinä 10 v vanhemmilta! 💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuori, kannattaa miettiä miltä haluaa näyttää myöhemmin. Siihen valintaan vaikutetaan nyt. Millään ihotyypillä ei ole merkitystä siihen, että rusketus on aina merkki vauriosta ja tilanne tulee myöhemmin näkymään. Ei kannata yllättyä. 

Vierailija
104/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
105/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti, kyllä minäkin vähän ihmettelen kun palaa töihin ja jotkut täysin valkoisia. Mietin viettääkö ne elämänsä täysin 4 seinän sisällä.

Itse olen jo 2 viikon loman jälkeen selvästi ruskettunut naamasta, niskasta, käsivarsista ja polvista alaspäin. Vaikka harvoin olen auringossa pelkän auringonoton takia, suurin osa ihan muita puuhia.

Vierailija
106/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti, kyllä minäkin vähän ihmettelen kun palaa töihin ja jotkut täysin valkoisia. Mietin viettääkö ne elämänsä täysin 4 seinän sisällä.

Itse olen jo 2 viikon loman jälkeen selvästi ruskettunut naamasta, niskasta, käsivarsista ja polvista alaspäin. Vaikka harvoin olen auringossa pelkän auringonoton takia, suurin osa ihan muita puuhia.

Tämä, ketään mollaamatta tai arvostelematta. Jotenkin ei vaan mene kaaliin sitten millään että joku selviäisi koko kesän ajan täysin vitivalkoisena olematta täysin seinien sisällä tai varjossa koko aikaa. Kesäaurinko alkaa ruskettaa jo puolen tunnin altistumisen jälkeen,  eli siihen ei paljoa tarvita. 

Vierailija
107/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, ketään mollaamatta tai arvostelematta. Jotenkin ei vaan mene kaaliin sitten millään että joku selviäisi koko kesän ajan täysin vitivalkoisena olematta täysin seinien sisällä tai varjossa koko aikaa. Kesäaurinko alkaa ruskettaa jo puolen tunnin altistumisen jälkeen,  eli siihen ei paljoa tarvita. 

Tietyn ihotyypin omaavat ihmiset eivät rusketu, vaan palavat. 

Heidän täytyy suojata itsensä auringolta peittävillä vaatteilla, päähineellä ja aurinkorasvalla.

Yleensä luonnostaan punahiuksiset ihmiset omaavat tällaisen, erittäin vaalean, ihotyypin.