Tottahan se on, että päivettynyt ihminen näyttää paremmalta, kuin vitivalkoinen
Vaatteetkin näyttävät paremmilta ruskettuneella.
Kommentit (107)
Tosiaan. Hyvin kateellinen niille naisille, jotka näyttävät samanikäisinä 10 v vanhemmilta! 💪
Jos on nuori, kannattaa miettiä miltä haluaa näyttää myöhemmin. Siihen valintaan vaikutetaan nyt. Millään ihotyypillä ei ole merkitystä siihen, että rusketus on aina merkki vauriosta ja tilanne tulee myöhemmin näkymään. Ei kannata yllättyä.
Ihan rehellisesti, kyllä minäkin vähän ihmettelen kun palaa töihin ja jotkut täysin valkoisia. Mietin viettääkö ne elämänsä täysin 4 seinän sisällä.
Itse olen jo 2 viikon loman jälkeen selvästi ruskettunut naamasta, niskasta, käsivarsista ja polvista alaspäin. Vaikka harvoin olen auringossa pelkän auringonoton takia, suurin osa ihan muita puuhia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti, kyllä minäkin vähän ihmettelen kun palaa töihin ja jotkut täysin valkoisia. Mietin viettääkö ne elämänsä täysin 4 seinän sisällä.
Itse olen jo 2 viikon loman jälkeen selvästi ruskettunut naamasta, niskasta, käsivarsista ja polvista alaspäin. Vaikka harvoin olen auringossa pelkän auringonoton takia, suurin osa ihan muita puuhia.
Tämä, ketään mollaamatta tai arvostelematta. Jotenkin ei vaan mene kaaliin sitten millään että joku selviäisi koko kesän ajan täysin vitivalkoisena olematta täysin seinien sisällä tai varjossa koko aikaa. Kesäaurinko alkaa ruskettaa jo puolen tunnin altistumisen jälkeen, eli siihen ei paljoa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, ketään mollaamatta tai arvostelematta. Jotenkin ei vaan mene kaaliin sitten millään että joku selviäisi koko kesän ajan täysin vitivalkoisena olematta täysin seinien sisällä tai varjossa koko aikaa. Kesäaurinko alkaa ruskettaa jo puolen tunnin altistumisen jälkeen, eli siihen ei paljoa tarvita.
Tietyn ihotyypin omaavat ihmiset eivät rusketu, vaan palavat.
Heidän täytyy suojata itsensä auringolta peittävillä vaatteilla, päähineellä ja aurinkorasvalla.
Yleensä luonnostaan punahiuksiset ihmiset omaavat tällaisen, erittäin vaalean, ihotyypin.
Ei näytä kuitenkaan kauaa paremmalta ellei väri ole purkista.