Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tottahan se on, että päivettynyt ihminen näyttää paremmalta, kuin vitivalkoinen

Vierailija
25.07.2025 |

Vaatteetkin näyttävät paremmilta ruskettuneella.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes rusketu. Palan helposti. Suojakertoimia on aina paljon! Ihosyöpä ei ole tavoitteena.

Pari auringonpalvojaa on lähipiirissä. En ymmärrä, miten jaksavat maata tunteja puolialasti ruskettamassa itseään. Tylsintä ikinä. Lisäksi, mun silmään rusketus ei näytä mun silmään hyvältä. Jos itse tykkäävät, niin kaikin mokomin, käristäköön itseään. He kyllä kauhistelevat, kun mua ei rusketus kiinnosta. 

Vierailija
42/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi katsella rintojensa ihoa ja miettiä, miten nuorelta iho näyttäisi, jos se ei olisi koskaan saanut aurinkoa. Rinnat ovat yleensä olleet aina peitettynä auringolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivetyn ulkona liikkuessa sen minlä päivetyn.. auringossa en kuitenkaan ehdoin tahdoin makaile. 

Ei iho tiedä tuleeko aurinkovaurio seistessä vai maatessa. Ihan samalla lailla se iho vaurioituu, vanhenee, ja altistuu syövälle. 

Vierailija
44/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta pidemmässä juoksussa se vanhentaa ihoa.

Vierailija
45/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa suomalaiseksi tosi kalpea. Eikä haittaa yhtään.

Vierailija
46/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no esim. Kate Moss ja monet muut vaaleat hoikat mielestäni näyttävät oikeinkin hyvältä rannalla ilman rusketusta, jokainen tavallaan. Jospa oltaisiin ylpeitä meidän kauniista väreistä :)

Vierailija
47/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän tosi vaaleasta ihosta. Ehkä olen vähemmistöä mielipiteeni kanssa. Oma ihoni saisi olla vielä kalpeampi.

Vierailija
48/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi katsella rintojensa ihoa ja miettiä, miten nuorelta iho näyttäisi, jos se ei olisi koskaan saanut aurinkoa. Rinnat ovat yleensä olleet aina peitettynä auringolta. 

Mulla on rumin iho just rintojen alueella... Painon nousu ja lasku näkyy.

Vierailija
49/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän tosi vaaleasta ihosta. Ehkä olen vähemmistöä mielipiteeni kanssa. Oma ihoni saisi olla vielä kalpeampi.

Yleensä kalpea iho vaikuttaa, että olet sairas. Mielummin vähän väriiä purkista tai auringosta. 

Vierailija
50/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketus on ihon epätoivoinen yritys suojautua vaurioilta ja rusketuksen syntyessä ihossa on jo vahingoittuneita solurakenteita. Eläköön valkea iho! T: kolmekymppisenä koepaloja ihosyöpäepäilyn takia, enkä ole koskaan edes ottanut aurinkoa. Syöpää ei löytynyt mutta koepalassa koko läpileikkauksessa oli aurinkovauriota.

Vierailija
51/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on mennyt luonnottomaksi. Ensin lotrataan aurinkoboidetta kovilla suojakertiumilla joka välisdä, ettei rusketuttaisi, ja sen jälkeen itseruskettavaa voidetta, jotta saadaan väriä.

Vierailija
52/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina valkoinen. Saan päänsärkyä jos olen auringossa. Enkä muutenkaan ole koskaan ruskettunut. En ole kateellinen ruskettuneille.

Vierailija
53/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mikään yliruskettunut, pienikin rusketus näyttää kauniilta. Tämän saa jo päivittäisellä ulkoilulla.

No ei välttämättä saa. Minun iho ei kestä aurinkoa. Se palaa. Ihan tosissaan palaa ja on tosi kipeä ja punottaa voimakkaasti ja kun paranee, on yhtä vaalea kuin aluksi. Vain ihosyöpäriski kohoaa. Joka on ennestään jo muita korkeampi, koska iho on vaalea, omaan punapigmenttiä ja mulla on tosi paljon luomia. Vältän auringossa oleilua, olen kyllä ulkona kesällä, mutta varjossa ja käytän spf 50 suojavoidetta. 

Vierailija
54/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä näyttää paremmalta on aina makuasia.

Ap tuntee siis vetoa tummiin. Ei siinä mitään.

Vierailija
55/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivetyn ulkona liikkuessa sen minlä päivetyn.. auringossa en kuitenkaan ehdoin tahdoin makaile. 

Ei iho tiedä tuleeko aurinkovaurio seistessä vai maatessa. Ihan samalla lailla se iho vaurioituu, vanhenee, ja altistuu syövälle. 

Öh, maatatessa sä ehdoin tahdoin hakeudut auringon alle, liikkuessa esim kauppaam seistessä aurinko osuu sen minkä osuu pakosta. 

Vierailija
56/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Etenki me vaaleahiuksiset näytetään paremmalta ruskettuneina ku kalpeina. Enemmän kontrastia hiuksis ja ihos

Olihan tää sarkasmia?

Vierailija
57/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska keitetty rapu on näyttänyt kenenkään muun kuin sen ravun mielestä hyvältä?

Vierailija
58/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska keitetty rapu on näyttänyt kenenkään muun kuin sen ravun mielestä hyvältä?

Ap tuntee siis vetoa ma muihin. Keitetyt ravut tuskin kiihottaa.

Vierailija
59/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotiaana melanooma vaikka en ole punahiuksinen vaan normaali maantienvärinen suomalainen enkä ikinä pötköttänyt rannalla. Nykyäänkin mieluummin kalpea kuin kuollut.

Vierailija
60/107 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulakas vaalea iho on kaunis. Luonnollisen päivettynyt myös. Ei nahkamaisen ruskeaksi itsensä käristänyt. Luonnollisen näköinen.