Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raitis ja yksinäinen mies voi oikein löytää naisen tai ylipäätänsä päästä treffeille?

Vierailija
25.07.2025 |

Deittisovelluksia käytän kyllä mutta matchejä ei tule koska en ole miesmalli enkä työskentele hyväpalkkaisessa työssä. En käytä alkoholia joten se rajoittaa baarit,festarit yms tapahtumat pois elämästäni. Miten siis minä työssä käyvä mies voin löytää naisseuraa kun elämäni koostuu siitä että käyn töissä, vietän aikaa mökilläni yksin, kalastan ja liikun luonnossa? 

Olen itse melkoisen introvertti myös eli viihdyn paljon yksin ja tuntuu oudolta että mun pitäisi aloittaa harrastamaan jotain naisten suosimaa lajia jotta sieltä voisin löytää naisen? Työpaikallani on noin 10 miestä ja 2 naista joten sieltäkään ei löydä naista. 

Mistä te muut siis olette löytäneet kumppanin? En ole koskaan vielä seurustellut elämässäni ja ehkä tulevaisuudessa haaveilen perheestä myös. 

M34

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olen kotona yksin. Syön hyvää ruokaa, pesin pyykkiä ja nyt katson tv ja juon cream soda juomaa. 

Vierailija
42/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, tiedät vastauksen. Mietin samaa 10 vuotta sitten ja olen nyt 44, edelleen yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene juttelee naisille kaveri pohjalta ensin ja sitten pyydä naisia vaikka johonkin tapahtumaan. Pikkuhiljaa pyydät kahville naista siitä se lähtee.

Vähän outoa on mennä juttelemaan tuntemattomille ihmisille, en ole koskaan jutellut tuntemattomille enkä ole koskaan ehdotellut mitään. 

M34

Vierailija
44/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo ei ole miehille helppoa. Eikä yksikään firma/nainen ole tätä halunnut purkaa.

Vierailija
45/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna puhelinnumerosi joka päivä parillekymmenelle naiselle vaikka kaupoissa ja pyydä viestittämään jos haluaa kanssasi treffeille. Varmasti saat parilta naiselta viestiä vuoden aikana.

Vierailija
46/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene juttelee naisille kaveri pohjalta ensin ja sitten pyydä naisia vaikka johonkin tapahtumaan. Pikkuhiljaa pyydät kahville naista siitä se lähtee.

Vähän outoa on mennä juttelemaan tuntemattomille ihmisille, en ole koskaan jutellut tuntemattomille enkä ole koskaan ehdotellut mitään. 

M34

No sitten on aika mennä tai et saa koskaan naista. Kyllä ihmiset juttelee tuntemattomille vaikka terassilla, koulussa, baarissa, töissä.

Vierailija
47/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Lappiin ruskamatkalle. Löydät luontohenkisiä naisia laavuilta ja taukotuvilta. Juttele rohkeasti, kysele mitä reittiä vaeltaa, kehu naisen eväitä jne. Älä kuitenkaan stalkkaa. Illalla mene ravintolaan ja ota vaikka alkoholiton drinkki. Jos näet aiemmin taukotuvalla tapaamasi naisen niin on luontevaa tervehtiä ja mennä juttelemaan.

Jos sinulle kelpaa vähän vanhemmat naiset niin varmasti ainakin seksiseuraa saat.

Vierailija
48/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen haluat löytää, niin pakko sinun on sieltä mökiltä ja kalastamasta pois tulla ihmisten ilmoille. Lavatanssit näin kesällä on hyvä paikka tavata naisia. Vaikka et osaisi tanssia, mene silti lavalle ja ala juttelemaan siellä kivan naisen kanssa ja voit pyytää häneltä tanssiopetusta. Siinähän kivasti naurun kera juttuakin syntyy. Ja jos olet jo parkettien partaveitsi, niin aina paree.

Yksinkö sinne pitäisi mennä ja mitä jos ei vaan uskalla mennä juttelemaan tuntemattomille naisille?

M34

No siinähän se perustava syy tuli. 'Et uskalla' joten pelkäät naisten energiaa, tai se aiheuttaa sinulle mielestäsi outoja tuntemuksia ehkä? Tai pelkäät liikaa tekeväsi väärin ja menettäväsi senhetkisen deitin, aivan kuin 5 miljardista ihmisestä juuri tämä olisi ainoa Eeva maan päällä?

Vinkki: ÄLÄ etsi narsistista treenattua  peiliinkatsojaa vaan etsi se oikeasti  luonnonläheinen hiljaisempi nainen, se joka ei vaivaannu edes puolen tunnin hiljaisuudesta.

Vierailija
49/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käydä seurakunnan tilaisuuksissa. Niissä on paljon sinkkunaisia jotka ei välttämättä ole niin valikoivia. Ai mutta eihän se käy kun ne akat on tavallisia akkoja eikä timmejä instabeibejä 😒😒

Vierailija
50/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ettet käytä alkoholia.

Vierailija
51/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
52/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, tiedät vastauksen. Mietin samaa 10 vuotta sitten ja olen nyt 44, edelleen yksin.

Suomalainen alkoholikulttuuri pilasi myös minun elämäni.

Vierailija
53/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä vältän elämässäni aina kaikenlaisia ääripäitä esim raivoraitis, absolutisti tms. Itselläni kuuluu ystäväpiiriin monenlaisia, niin paljon ottavia kuin ihan ilman alkoholiakin olevia, pääasia ettei kukaan tee siitä numeroa. Jos ei tykkää ottaa tai tykkää ottaa, niin mitä sitten . Samoin tunnen vegaaneja , lihansyöjiä ja sekasyöjiä, ihan fiilisten mukaan kukin menee.  Pääasia ettei ala mollata siitä tai tästä valinnasta, aikuinen ihiminen kun aina päättää itse miten haluaa elää. Vanha sanonta , elä ja anna toisten elää. Rento asenne elämään viehättää aina enemmän kuin tiukkapipo. Jos tykkää luonnosta,  kannattaa googlata vaikka lintu bongari yhdistykset, erilaisia vaellusporukoita, mm. Suomen latu järjestää kaikenlaista.  Sieltä löytyy varmasti samanhenkistä seuraa. Ei kannata hakea seuraa baareista jos ei baari elämästä tykkää, teeskennelty kiinnostus jotakin asiaa kohtaa mikä ei oikeasti kiinnosta, ei menesty koskaan. Onnea elämääsi, oikeasti , mutta ole sinä.

Vierailija
54/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yritä miettiä mitä sä voit antaa parisuhteelle ja korostaa niitä piirteitä. Aika harva pariutunut on miesmalli tai rikas. Silti ihan tavallinen ihminen voi tuoda turvaa, rakkautta ja yhteistä aikaa toiselle. Keskity vahvuuksiisi ja mieti miksi sun kanssa olisi hyvä olla. 

Mitä tämä auttaa kun naisia ei tapaa oikeastaan missään? Ei missään kaupassa voi naisille jutella. 

Parisuhteessa antaisin rakkautta, läheisyyttä ja tietenkin tukea todella paljon. 

M34

Oikeasti et tiedä parisuhteesta mitään.

Vierailija
55/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Kuinka 2 yksinäistä voi ikinä kohdata jos nainen istuu selvinpäin puistossa?, muutoin kotona ilman mitään deittiprofiilia ja toinen kiertää kalassa ympäri suomea?

-Silmä käteen ja katse pois perverssinaisista.

-Huomaa seinäruusut, rohkaistu, ja mene  jutuille. Pyydä vaikka kiertämään kalapaikkoja kanssasi? Osta eka toiset kalavehkeet sille.

-Älä innostu liikaa jos joku lähteekin vaan pidä jalat aina maassa.

Vierailija
56/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin ihan ensimmäisenä kasvattamalla pallit. 

En viitsinyt edes lukea vastauksia, kun otsikko jo itsessään aiheuttaa myötähäpeää

Vierailija
57/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen haluat löytää, niin pakko sinun on sieltä mökiltä ja kalastamasta pois tulla ihmisten ilmoille. Lavatanssit näin kesällä on hyvä paikka tavata naisia. Vaikka et osaisi tanssia, mene silti lavalle ja ala juttelemaan siellä kivan naisen kanssa ja voit pyytää häneltä tanssiopetusta. Siinähän kivasti naurun kera juttuakin syntyy. Ja jos olet jo parkettien partaveitsi, niin aina paree.

Yksinkö sinne pitäisi mennä ja mitä jos ei vaan uskalla mennä juttelemaan tuntemattomille naisille?

M34

Anna olla koko juttu.

Vierailija
58/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala käydä seurakunnan tilaisuuksissa. Niissä on paljon sinkkunaisia jotka ei välttämättä ole niin valikoivia. Ai mutta eihän se käy kun ne akat on tavallisia akkoja eikä timmejä instabeibejä 😒😒

ohiksena.

Siellä on kylläkin kauniita tavallisia (taivaallisia) suomalaisia naisia.

Vierailija
59/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän on vaikea, jos vain mökissä kököttää. Harrastamaan jotain reippaasti, tapahtumiin, ihmisten ilmoille vaan. Itselläni on introvertti-erakko-mirs, aivan paras! Löysin töistä hänet:D

En minä kokoaikaa mökissä kökötä, lähinnä kesälomalla olen paljon siellä ja satunaisesti viikonloppuisin. Talvisin kun ei ole mökkikausi niin viikonloput olen aika paljon kotona ja liikun luonnossa paljon. Miten sinne tapahtumiin jos menee yksin niin miten siellä uskaltaa mennä juttelemaan tuntemattomille naisille? Suomessa ei ole smaltalk kulttuuria.

M34

Aika juntit harrastukset mökkeily, kalastus ja luonnossa liikkuminen. Ihme että et viellä harrasta jotain barbaarista metsästystä? Naisena neuvoisin in-celiä menemään hoitoon ja ottamaan lobotomian, se helpottaa yksinäisyyteen.

Barbara 14vee??

Vierailija
60/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisopistot alkaa syksyllä. Siellä melkein joka kurssilla vähintään 70 % naisia. Että sellainen harrastus jos sulle sopisi. Esim kielikurssi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi