Miten raitis ja yksinäinen mies voi oikein löytää naisen tai ylipäätänsä päästä treffeille?
Deittisovelluksia käytän kyllä mutta matchejä ei tule koska en ole miesmalli enkä työskentele hyväpalkkaisessa työssä. En käytä alkoholia joten se rajoittaa baarit,festarit yms tapahtumat pois elämästäni. Miten siis minä työssä käyvä mies voin löytää naisseuraa kun elämäni koostuu siitä että käyn töissä, vietän aikaa mökilläni yksin, kalastan ja liikun luonnossa?
Olen itse melkoisen introvertti myös eli viihdyn paljon yksin ja tuntuu oudolta että mun pitäisi aloittaa harrastamaan jotain naisten suosimaa lajia jotta sieltä voisin löytää naisen? Työpaikallani on noin 10 miestä ja 2 naista joten sieltäkään ei löydä naista.
Mistä te muut siis olette löytäneet kumppanin? En ole koskaan vielä seurustellut elämässäni ja ehkä tulevaisuudessa haaveilen perheestä myös.
M34
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yritä miettiä mitä sä voit antaa parisuhteelle ja korostaa niitä piirteitä. Aika harva pariutunut on miesmalli tai rikas. Silti ihan tavallinen ihminen voi tuoda turvaa, rakkautta ja yhteistä aikaa toiselle. Keskity vahvuuksiisi ja mieti miksi sun kanssa olisi hyvä olla.
Mitä tämä auttaa kun naisia ei tapaa oikeastaan missään? Ei missään kaupassa voi naisille jutella.
Parisuhteessa antaisin rakkautta, läheisyyttä ja tietenkin tukea todella paljon.
M34
Ala liikkumaan enemmän ja hakeudu paikkoihin, joissa tapaa luonnollisesti uusia ihmisiä. Mene tapahtumiin, kokeile salsatunteja, kokkaus- tai maalauskursseja, viininmaisteluiltoja tai vaikka teatterikurssia. Liity vaellusporukkaan tai mene joogaretriittiin mitä ikinä sua itseä kiinnostaa.
Missä näitä salsa,kokkaus,maalaus yms mainitsemisia tapahtumia järjestetään? Jossain isossa kaupungissa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen haluat löytää, niin pakko sinun on sieltä mökiltä ja kalastamasta pois tulla ihmisten ilmoille. Lavatanssit näin kesällä on hyvä paikka tavata naisia. Vaikka et osaisi tanssia, mene silti lavalle ja ala juttelemaan siellä kivan naisen kanssa ja voit pyytää häneltä tanssiopetusta. Siinähän kivasti naurun kera juttuakin syntyy. Ja jos olet jo parkettien partaveitsi, niin aina paree.
Yksinkö sinne pitäisi mennä ja mitä jos ei vaan uskalla mennä juttelemaan tuntemattomille naisille?
M34
Jos et yksin uskalla tansseihin mennä, pyydä joku sinkku mieskaveri tai useampikin mukaan. Siellä lavalla on aina puutetta miehistä, eli oikeasti naiset voi tulla juttelemaan sinulle ja pyytämään tanssiin, jos et itse uskalla niin tehdä.
😄 Yksinäinen kysyy mitä tehdä ja ratkaisuna on lähde kaverin kanssa.
Kalastat ja liikut luonnossa siis. Liity aiheen yhdistyksiin, mutta älä vain saadaksesi naisen, vaan tavataksesi ihmisiä. Liity paikalliseen sieniseuraan. Mene kursseille tai muihin harrastuksiin, joissa tapaat ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yritä miettiä mitä sä voit antaa parisuhteelle ja korostaa niitä piirteitä. Aika harva pariutunut on miesmalli tai rikas. Silti ihan tavallinen ihminen voi tuoda turvaa, rakkautta ja yhteistä aikaa toiselle. Keskity vahvuuksiisi ja mieti miksi sun kanssa olisi hyvä olla.
Mitä yksinäinen mies voi antaa parisuhteelle? Yleensä yksinäisyyteen on syy ja se syy löytyy peilistä. Ikävästi sanottu, mutta näin se on. Eivät kaikki muut voi olla kollektiivisesti väärässä ja vain yksi oikeassa.
Jos mies on yksin eikä saa naisia, niin jotain on vialla. Onko se korjattavissa? Ken tietää.
Lainaus ei toimi, mutta ihmeteltiin, että missä järjestetään kursseja. Täytyy olla tosi syrjäinen asuinpaikka, jos ei edes lähistön kunnissa toimi kansalais- tai työväenopisto, ole Marttojen kurssitusta, 4H-toimintaa tai jotain vastaavaa.
Kuvottavaa, jos miehellä ei ole muuta kerrottavaa kuin että on raitis.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa, jos miehellä ei ole muuta kerrottavaa kuin että on raitis.
Naisen logiikalla tuostakin tehtäisiin alkoholisti. Kyllä minä tuon miehen vielä muutan!
On sinun ikäluokassa niitä kunnollisia naisiakin, jotka eivät juo. Päihtyneenä mikään ei ole aitoa.
Älä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen haluat löytää, niin pakko sinun on sieltä mökiltä ja kalastamasta pois tulla ihmisten ilmoille. Lavatanssit näin kesällä on hyvä paikka tavata naisia. Vaikka et osaisi tanssia, mene silti lavalle ja ala juttelemaan siellä kivan naisen kanssa ja voit pyytää häneltä tanssiopetusta. Siinähän kivasti naurun kera juttuakin syntyy. Ja jos olet jo parkettien partaveitsi, niin aina paree.
Käykö lavatansseissa nykyään alle 60v naisia?
ei-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö lavatansseissa nykyään alle 60v naisia?
ei-ap
Käy, mutta he ovat usein varattuja tai sitten todella hyviä tanssijoita jotka odottavat mieheltä samaa.
Kannattaa alkaa käymään kuntosalilla. Ei tarvi tavoitella mitään kehonrakentajan massaa, mutta silti lihaskuntoharjoittelun tuoma kiinteys parantaa huomattavasti ulkomuotoa terveyshyötyjen lisäksi. Ja salilla voi tavata niitä naisiakin.
Sinun pitää alkaa ryyppäämään koska muuten et naista löydä. Olin raitis 4 vuotta ja kävin treffeillä 150 naisen kanssa ja kukaan ei halunnut alkaa seurustella koska en juonut alkoholia. Senkin jälkeen olen huomannut että jos juo vaan vähän niin aika pian naiset jättää koska en muka osaa pitä haustaa.
Vierailija kirjoitti:
Ala ryyppäämään, ota tatuointi ja ala väkivaltaiseksi rähisijäksi niin saat naisia tai sitten opiskelet lisää ja hommaat hyväpalkkaisen työn niin naiset haluavat seurustella kanssasi.
Voihan tämäkin toimia. Mutta tuo raittiuden korostaminen voi olla kaksipiippuinen juttu. Monille naisille se lienee hyvin rajoittava tekijä (joo, ei pitäisi mutta on) kun toinen on täysraitis ja itse haluaisi kuitenkin ottaa jonkin viinilasin tai siiderin silloin tällöin.
Ja osa raittiista ihmisistä on myös omasta mielestään parempia ihmisiä kuin muut.
Raittius on kyllä sinällään hyvä asia, mutta sen mainostaminen ei ole välttämättä järkevää tässä alkoholikulttuurin kyllästämässä yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää alkaa ryyppäämään koska muuten et naista löydä. Olin raitis 4 vuotta ja kävin treffeillä 150 naisen kanssa ja kukaan ei halunnut alkaa seurustella koska en juonut alkoholia. Senkin jälkeen olen huomannut että jos juo vaan vähän niin aika pian naiset jättää koska en muka osaa pitä haustaa.
Valitettavasti näin se menee. Ei auta kuntosali, ei kouluttautuminen eikä hyvä palkka, jos kalja ei maistu.
Humppatansseista ne kunnon maalaistytöt löytyvät. Opettele tanssitaito, riittää matalakin taito, kunhan tanssit. Sitten liiku siellä missä on naisia, uimahallit, frisbee golf.,, Voit sinä antaa kaupan kassatytöllekin lapun jossa on puhelinnumero ja lyhyt viesti. Hehän ovat monesti nuoria opikelijoita. Tuo itseäsi esille. Sinä olet melko vanha. Minä oli sinun iässä kahden lapsen isä ja ollut 6 vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tanssilavalle muka mennä ilman mitään tanssitaitoa? Sieltä nauretaan ulos jos yrittää jutella naiselle joka tullut sinne tanssimaan ja joka ei varmasti ala siinä mitään toista opettamaan. Fakta on se että naiset vihaa ujoja, yksinäisiä miehiä jotka eivät ole monialaosaajia. Sen sijaan joku salijannu joka puhuu paskaa sytyttää naiset aina vaikkei mitään asiaa puhuisi mutta suu käy kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Humppatansseista ne kunnon maalaistytöt löytyvät. Opettele tanssitaito, riittää matalakin taito, kunhan tanssit. Sitten liiku siellä missä on naisia, uimahallit, frisbee golf.,, Voit sinä antaa kaupan kassatytöllekin lapun jossa on puhelinnumero ja lyhyt viesti. Hehän ovat monesti nuoria opikelijoita. Tuo itseäsi esille. Sinä olet melko vanha. Minä oli sinun iässä kahden lapsen isä ja ollut 6 vuotta naimisissa.
Meneppä puhumaan tai ottamaan kontaktia naisille uimahallissa tai kassatytölle niin saat hullun maineen.
Mene juttelee naisille kaveri pohjalta ensin ja sitten pyydä naisia vaikka johonkin tapahtumaan. Pikkuhiljaa pyydät kahville naista siitä se lähtee.
En mäkään pahemmin juo muttei se ole mitään baareja tai festareita pois rajannut.