Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raitis ja yksinäinen mies voi oikein löytää naisen tai ylipäätänsä päästä treffeille?

Vierailija
25.07.2025 |

Deittisovelluksia käytän kyllä mutta matchejä ei tule koska en ole miesmalli enkä työskentele hyväpalkkaisessa työssä. En käytä alkoholia joten se rajoittaa baarit,festarit yms tapahtumat pois elämästäni. Miten siis minä työssä käyvä mies voin löytää naisseuraa kun elämäni koostuu siitä että käyn töissä, vietän aikaa mökilläni yksin, kalastan ja liikun luonnossa? 

Olen itse melkoisen introvertti myös eli viihdyn paljon yksin ja tuntuu oudolta että mun pitäisi aloittaa harrastamaan jotain naisten suosimaa lajia jotta sieltä voisin löytää naisen? Työpaikallani on noin 10 miestä ja 2 naista joten sieltäkään ei löydä naista. 

Mistä te muut siis olette löytäneet kumppanin? En ole koskaan vielä seurustellut elämässäni ja ehkä tulevaisuudessa haaveilen perheestä myös. 

M34

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Threads sieltä löytyy kaveri sulle. Kaikkea hyvää ap !

Vierailija
82/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverihaku.net on toimiva ja ihan ilmainen.

Sehän on tarkoitettu ystävien etsintään, mutta aika moni suhde on alkanut ystävyydestä... Täytyy toki tehdä mielenkiintoa herättävä hakuteksti ja osata myös kommunikoida kirjoittaen. Yleisesti ottaen sivustolla on ihan tolkun ihmisiä ja yhteydenottoja on helppo saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse melkoisen introvertti myös eli viihdyn paljon yksin ja tuntuu oudolta että mun pitäisi aloittaa harrastamaan jotain naisten suosimaa lajia jotta sieltä voisin löytää naisen?

Voi tuntua oudolta mutta juurikaan muuta tapaa sinulla ei ole löytää seuraa. Todennäköisyys löytää kumppani on aika lailla suoraan verrannollinen siihen kuinka monia kiinnostavia naisia kohtaat sosiaalisissa tilanteissa. Jos kohdattujen naisten määrä on nolla niin tuo todennäköisyyskin on nolla.

Se että olet introvertti ei estä sinua lähtemästä mukaan eli ei ole syy tai peruste jäädä kotiin. Minäkin olen varsin introvertti mutta silti kuljin tien tanssikurssien kautta lavatansseihin. Miesten vuorolla tanssiin hakeminen oli aluksi tuskaa mutta tanssitaidon hieman parantuessa ja kokemuksen myötä se helpotti. Ja kun kursseilta tuttuja oli mukana niin heidän kanssaan oli helpompi aloittaa.

Ei naiset halua sinne miestä joka korkeintaan selviää valssista kun kaikissa muissa tanssilajeissa menee ihan solmuun vaikka harjoittelisi sata vuotta.

Vierailija
84/95 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa juttelua.

Siis miesten ja naisten ja kanssa. Vaikka mummojen ja pappojen kanssa.

Viimeksi jonottelin ja odotin katsastuskonttorin avautumista kahden muun ihmisen kanssa. Aloitin keskustelun ilman mitään taka-ajatuksia klassisella " on se nyt kyllä hellettä piisannut" juttelulla. Ihan vaan treenasin porinataitoja. 

Vierailija
85/95 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihanalta. Olen saman henkinen, mutta 10 v vanhempi ja varattu.

Oman puolisoni olen tavannut työkaverin kautta. Tai hän oikeastaan järjesti meidät yhteen. Se oli toki sattumaa, että kiinnostus oli sitten molemminpuolista. Ehkä voisit rohkaistua kysymään sun työkavereilta onko heillä sinkkuja tuttavia? Tai ainakin jos joku järjestää jotain illanviettoa, niin lähdet mukaan, vaikka et alkoholia käytäkään.

Luonnosta kiinnostuneena voisit kokeilla myös jotain siihen liittyvää toimintaa: vieraslajitalkoita, niittotalkoita, teemaretkiä tms. Otat selvää, mitä paikallisesti, lähialueilla tai vaikka vähän kauempanakin järjestetään. Toki on hyvä olla oikeasti kiinnostunut asiasta eikä vain seuranhaku päällä liikkeellä, se voi olla hieman epäilyttävän epätoivoista toimintaa... 

Nämä nyt on tällaisia ehkä vanhanaikaisia neuvoja, mutta nykyjutuista en ymmärrä mitään.

Vierailija
86/95 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kroppa kuntoon, ala käymään lenkillä (liity vaiks johonkin juoksuporukkaan), lue kirjallisuutta, käy keikoilla, ala reissaamaan ympäri ämpäri Suomea (mutta EI naisen iskeminen päätarkoituksena vaan oman maailmankuvan kasvattaminen ja uuden kokeminen), innostu omasta hyvinvoinnista (hae joku blenderi lähikaupasta ja ala juomaan vihersmoothieita ja kiinnittämään huomiota ruokavalioon joka tekee sun kropalle JA mielelle hyvää), käy sillon tällöin vaikka terassilla/tanssibaarissa ja tilaa vaikka alkoholiton moctail ja ota rennosti), ala käymään salilla tai joogaaman tai ihan hitto mitä hyvänsä. Tyhmintä on toistaa elämässä samaa kaavaa ja ihmetellä vuosi toisensa jälkeen kun mikään ei muutu. Nyt jaksat vielä tehdä noi muutokset mut mieti vaikka 20 vuoden päästä. You can do it! N33

Vierailija
87/95 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoon tuleminen ja seurakuntaan meneminen. Sanon tämän ihan vakavissani. Näin itsekin löysin puolisoni. Halusin nimenomaan puolison seurakunnasta. Toki usko on elämässäni ykkössijalla oikeasti, eli en mennyt seurakuntaan pelkästään puolison löytämisen takia. Seurakunnissa on kuitenkin yleensä paljon pariutumisikäisiä ja -haluisia ihmisiä.

88/95 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse melkoisen introvertti myös eli viihdyn paljon yksin ja tuntuu oudolta että mun pitäisi aloittaa harrastamaan jotain naisten suosimaa lajia jotta sieltä voisin löytää naisen?

Voi tuntua oudolta mutta juurikaan muuta tapaa sinulla ei ole löytää seuraa. Todennäköisyys löytää kumppani on aika lailla suoraan verrannollinen siihen kuinka monia kiinnostavia naisia kohtaat sosiaalisissa tilanteissa. Jos kohdattujen naisten määrä on nolla niin tuo todennäköisyyskin on nolla.

Se että olet introvertti ei estä sinua lähtemästä mukaan eli ei ole syy tai peruste jäädä kotiin. Minäkin olen varsin introvertti mutta silti kuljin tien tanssikurssien kautta lavatansseihin. Miesten vuorolla tanssiin hakeminen oli aluksi tuskaa mutta tanssitaidon hieman parantuessa ja kokemuksen myötä se helpotti. Ja kun kursseilta tuttuja oli mukana niin heidän kanssaan oli helpompi aloittaa.

Ei naiset halua sinne miestä joka korkeintaan selviää valssista kun kaikissa muissa tanssilajeissa menee ihan solmuun vaikka harjoittelisi sata vuotta.

En sanonut että ehdottamani olisi helppoa ja onnistuisi siihen aikaa käyttämättä. Pikemminkin päinvastoin. Tässä joutuu tekemään työtä ja aikaa kuluu paljon.

Itse olen varsin hidas oppimaan tanssimista. Menin mukaan syksyllä ja joulun maissa kahdentoista 2.5 tuntia kestäneen kurssikerran jälkeen osasin vasta perusteiden alkeet. Tajusin että näillä "taidoilla" ei pitkälle pötkitä.

Siksi jatkoin kurssilla keväällä ja osallistuin tuolloin useammalle kurssille samaan aikaan eri viikonpäivinä. Kun lavatansseihin lähdin ekan kerran (Ruusulinna hieman ennen pääsiäistä) olin kursseilla harjoitellut tanssimista jo varmaan 100 tuntia.

Lavatansseissa ehdin kevään ja kesäkuun mittaan käydä noin 15...20 kertaa jossa vaiheessa aloin olla tuttu naama lähilavalla (Pavi). Menin mukaan aina kun lavatanssien alussa oli lyhyt tanssikurssi kun sen tarkoituksena on nimenomaan tutustuttaa mukanaolijat toisiinsa. Lavatansseihin kului aikaa jotakin 70 tunnin paremmalta puolelta ennen kuin "se oikea" osui kohdalle. Ja kaiken tämän päälle matkat kurssi- ja lavatanssipaikoille ja kustannukset kursseista sekä lavatansseista.

Tanssiminen ei ollut minulle helppoa aloittaa eikä sen treenaaminen myöskään ollut helppoa. Aika monta kertaa matkan varrella tunsin itseni hyvin tyhmäksi ja jalat olivat solmussa. Harjoittelin askeleita myös kotona aina tilaisuuden tullen kun youtubessa on hyvät mallit. Kotiharjoittelu siksi että muuten en olisi pärjännyt kurssilla sen edetessä...

Pitää aina miettiä mitkä ovat tavoiteet ja mitä on valmis tekemään ne saavuttaakseen. Mulla tavoitteena oli 1) hankkia tanssitaidon perusteet, 2) laajentaa sitä kautta tuttavapiiriä ja 3) mahdollisesti löytää samalla seurustelukumppani. Pidin näitä niin tärkeinä asioina että olin valmis jättämään kevään ajaksi pois käytännössä kaikki muut harrasteet kuin tanssimisen.

Tässä vaiheessa olen varsin tyytyväinen päätökseeni lähteä tanssikurssille. 

M59+

Vierailija
89/95 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan että miesten pitää mennä sinne missä naiset on.

Nyt on naisilla tilaisuus tehdä toisin päin eli

Hyvinkäällä Maxpo messut 28.-30.8.2025

Isoja koneita ja työnäytöksiä

Aikaa on hyvin valmustautua. Hyvät kengät jalkaan, ei mitään sipsuttimia sitten koska messualue on ulkona ja osittain hiekkakenttää.

Nähdään messuilla!

Vierailija
90/95 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan että miesten pitää mennä sinne missä naiset on.

Nyt on naisilla tilaisuus tehdä toisin päin eli

Hyvinkäällä Maxpo messut 28.-30.8.2025

Isoja koneita ja työnäytöksiä

Aikaa on hyvin valmustautua. Hyvät kengät jalkaan, ei mitään sipsuttimia sitten koska messualue on ulkona ja osittain hiekkakenttää.

Nähdään messuilla!

Juuri näin tasa-arvon mukaisesti naiset miesten harrastuksiin mukaan.

Vierailija
91/95 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messuille siis

Vierailija
92/95 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi aloittaa se juominen, ei kulaan halua tuollaista tylsimystä vaivoikseen...

Juopottelu ei tee ketään  kiinnostavaksi vaan hylkiöksi.

Et vissiin osaa lukea: tyyppi mököttää kotona. Se on se ongelma.

Ap: ei ole pakko juoda viinaa, mutta ihmisten pariin on lähdettävä ihmisiä tavatakseen.

En minäkään juo.

N

93/95 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi aloittaa se juominen, ei kulaan halua tuollaista tylsimystä vaivoikseen...

Juopottelu ei tee ketään  kiinnostavaksi vaan hylkiöksi.

Et vissiin osaa lukea: tyyppi mököttää kotona. Se on se ongelma.

Ap: ei ole pakko juoda viinaa, mutta ihmisten pariin on lähdettävä ihmisiä tavatakseen.

En minäkään juo.

N

Samaa mieltä. Alkoholia ei tarvitse käyttää mutta ihmisten pariin on lähdettävä. Jos siis haluaa seuraa löytää. 

M59+

Vierailija
94/95 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin raittiin, introvertin, luonnossa viihtyvän naisen ei ole myöskään helppoa löytää kumppania. Ei ollut edes nuorena.

Miehet kiinnostuivat kyllä ulkonäöstäni, mutta sitten alkoi se kauhea vääntö, että olisin tosi ihana kunhan vaan muuttuisin puheliaammaksi ja räväkämmäksi, lakkaisin viihtymästä luonnossa (tylsää), ottaisin vähän rennommin ja joisin ja pitäisi sitä nyt viitsiä meikata ja laittautua enemmän. 

Vierailija
95/95 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole reipas ja itsevarma sekä ystävällinen. Pian alkaakin sitten tapahtumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi