Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pörssin suuri rakentaja myi vain yhden asunnon: Ensi vuodestakaan ei tule hyvää

Vierailija
26.10.2024 |

"Asuntorakentamisen tila pysyy pitkään heikkona ylitarjonnan ja heikon kysynnän takia, varoittaa SRV:n johto."

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/porssin-suuri-rakentaja-myi-vain-yhd…

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista että kiinteistövälittäjät ovat kehuneet että asunto kauppa on vilkastunut.

Vierailija
2/11 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista että kiinteistövälittäjät ovat kehuneet että asunto kauppa on vilkastunut.

Vanhat miljoonaremonttia vaativat luukut saattaa vaihtaa omistajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaahan ne puhuvat vuodesta toiseen, he koettavat rakentaa mielikuvaa että asunto menee kaupaksi joten se on turvallinen ostaa.

Vierailija
4/11 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistövälittäjät, nuo nykyajan helppoheikit, puhuvat mitä sylki suuhun tuo,,, ostakaa ostakaa kohta loppuu! 

Vierailija
5/11 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset eivät hajauta sijoituksiaan niin ajallisesti, alakohtaisesti ja maantieteellisesti. Minä olen pikkuhiljaa ostanut Nordean MSCI-indeksiin sidottua rahastoa, jossa on maailman 1500 suurinta yritystä niiden kokoon suhteutettuna.

Toki tuokin laski roimasti, kun korona ja Venäjän hyökkäyssota alkoi. Vaan niin sieltä pohjista jälleen noustiin.

https://www.msci.com/documents/10199/178e6643-6ae6-47b9-82be-e1fc565ede…

Vierailija
6/11 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertovat satuja, kuvittelevat sen vaikuttavan ostokäyttäytymiseen.

Vierailija
7/11 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean ekonomistit ovat jo yli vuoden puhuneet, miten asuntojen hinnat ovat nousussa.

Niinpä niin.

Vierailija
8/11 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset eivät hajauta sijoituksiaan niin ajallisesti, alakohtaisesti ja maantieteellisesti. Minä olen pikkuhiljaa ostanut Nordean MSCI-indeksiin sidottua rahastoa, jossa on maailman 1500 suurinta yritystä niiden kokoon suhteutettuna.

Toki tuokin laski roimasti, kun korona ja Venäjän hyökkäyssota alkoi. Vaan niin sieltä pohjista jälleen noustiin.

Jos asuu suomessa, niin se asunto ostetaan suomesta.

Vierailija
9/11 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pörssikurssi +22% tänä vuonna.

Vierailija
10/11 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asuu suomessa, niin se asunto ostetaan suomesta.

Tietysti, koska asunto ei ole pelkkä sijoitus.

Vierailija
11/11 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa hevosmiesten tietotoimistokin olla luotettavampi lähde. Hah, kiinteistövälittäjät...