Tinder-mies pyysi ekoille treffeille uimaan
Helteellä on kiva uida, mutta tuntuu vähän erikoiselta olla lähes alasti bikineissä, kun tapaa ekaa kertaa. Mitä mieltä muut, lähtisittekö? Itse tykkäisin tavata jossain ilmastoidussa kauppakeskuksessa.
Kommentit (80)
Joo, miksei. Uiminen on kivaa. Samapa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ei, turvallinen julkinen paikka aina aluksi. Hänhän voi vaikka hukuttaa sinut.
Onhan uimaranta julkinen.
Mua ei haittaa mikään. Näkeehän toisen ehkä alastikin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ei, turvallinen julkinen paikka aina aluksi. Hänhän voi vaikka hukuttaa sinut.
Eikö uimaranta ole julkinen paikka?
En todellakaan lähtisi. En muutenkaan tykkää uimarannoista, eikä ne ole mielestäni mitään kivoja treffipaikkoja.
Voihan siellä uimarannallakin törmätä johonkin hyvään tyyppiin. Vedätkö siinä tapauksessa kaavun päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan uimaranta julkinen.
Mitä tollasista pikku yksityiskohdista, kun pitää ulostaa miesvihaa.
Mautonta, ollaan vaan ihan arkisesti. Kuten yksinkin.
Sitä paitsi ette ehdi keskustella uidessanne.
Hiukset märkänä pois. 😁
Haluaa varmaan nähdä sinut vähissä vaatteissa ja päättää jatkosta sitten sen mukaan, miellyttääkö esim. rasvaprosenttisi ja vartalosi muuten häntä. Ällöttävää.
No ei minusta ole mitenkään noloa. Uidessa vartalo on piilossa veden alla.
Kannattaa lähteä. Olin miehen mökillä toisilla treffeillä, saunottiin ja uitiin.
No en todellakaan lähtisi :D Mauton ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa varmaan nähdä sinut vähissä vaatteissa ja päättää jatkosta sitten sen mukaan, miellyttääkö esim. rasvaprosenttisi ja vartalosi muuten häntä. Ällöttävää.
Tai sitten mies itse on treenannut kroppansa timmiksi ja haluu näyttää heti parhaat puolensa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten mies itse on treenannut kroppansa timmiksi ja haluu näyttää heti parhaat puolensa..
Tai sit nää molemmat!
Voipi myös aatella, et ei halua sellaista naista, joka ei voi uida, kun hiukset menee pilalle tai meikki kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ällöttävää? Minusta hyvä tapa tsekata kroppa. Minulle tatuoinnit olisivat dealbreaker.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan lähtisi. En muutenkaan tykkää uimarannoista, eikä ne ole mielestäni mitään kivoja treffipaikkoja.
Paksukainen bongattu.
Ui burkhassa tai mikä hiijabbi se on, mikä peittää kaiken. Jätesäkki.