Onko teillä tällaista huumoria parisuhteissanne?
Kommentoidaan toisen painoa esimerkiksi puristelemalla mahasta sanomalla "miten hyvin siitä saa otteen" tai kumartuessa "oho miten maha roikkuu" tai kun en oikeasti ole ylipainoinen niin siitä miten voisi olla kiinteämpi. Tai sitten sellaisia heittoja että "ajattele jos et koskaan pääse naimisiin, että kukaan ei koskaan rakasta niin paljon", olin siis kertonut aiemmin että en oikeastaan koskaan ole haaveillut naimisiinmenosta. Ja seuraavaksi sitten sitä miten olen huumorintajuton tai että kaikki ei vaan ole mitään huumori-ihmisiä, naiset ylipäätään harvemmin ymmärtää huumoria että sitten on niitä naisia jotka viihtyy paremmin miesporukoissa eikä vedä hernettä nenään joka asiasta mutta muut naiset taas pitää niitä naisia vähän omituisina. Jne.
Mielestäni nuo tuollaiset ei ole huumoria (ainakaan sellaista, josta minä pidän) ja olen sen miehelle hyvin selkeästi ilmaissut, sanonut myös että voisitko heittää samoja juttuja esimerkiksi omalle lapselle. Pitkässä parisuhteessa voi mielestäni myös "ulkonäköhuumoria" heittää mutta todella eri tyyppisesti tilanteesta riippuen. Haluaisin vaan tietää miten yleistä tällainen piikittelevä "huumori" suhteissa on, oman kokemukseni mukaan ei kovinkaan yleistä. Ja kyllä, monesti olen miettinyt että miksi yhä edelleen kuuntelen noita.
Kommentit (11)
No ei todellakaan ole. Hyväksyn vaimon kaikkine kurveineen ja hän oletettavasti minun.
M56
Ei tuo ole huumoria. Tuo on tarkoituksellista loukkaamista, joka sitten reaktion jälkeen yritetään ovelasti naamioida "läpäksi". Eihän vitsistä voi suuttua, eihän.
Lähde kävelemään.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2892041/naimisissa-pellen-kanssa-en-jak…
Tuolta vertaistukea
Niin ja vielä mitat, 170/65 jos joku miettii minkä kokoinen olen oikeasti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Juu en mieti, mutta sen sijaan mietin missä on sinun itsekunnioituksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en mieti, mutta sen sijaan mietin missä on sinun itsekunnioituksesi?
No sepäs se kun en tiedä itsekään. Ap
Mieshän on ihan täys m*lkero. Ja kun se puhuu sulle noin, niin jos teillä olisi lapsia, niin se puhuisi niillekin noin. EI jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Joko on vauva tilauksessa?
Ei sentään, ei hirveästi ole haluja ollut näiden kommenttien jälkeen. Niin sehän on myös yksi asia mikä minussa on vikana, normaali nainen kuulemma tuntee himoa ihmiseen jos tuntee, eikä siihen vaikuta toisen käytös.Ap
Tuollainen ei todellakaan kuullosta huumorilta vaan suoraan sanottuna loukkaamiselta. Jos minun kumppanini noin puhuisi minulle lähtisin muutamaksi päiväksi siskoni luokse asumaan, jolloin kumppani saa miettiä yksin kotona mitä tuli sanottua.