Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies pyysi ekoille treffeille uimaan

Vierailija
24.07.2025 |

Helteellä on kiva uida, mutta tuntuu vähän erikoiselta olla lähes alasti bikineissä, kun tapaa ekaa kertaa. Mitä mieltä muut, lähtisittekö? Itse tykkäisin tavata jossain ilmastoidussa kauppakeskuksessa.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea. Ja raikkaasti vähän erilainen. Miksi ei? Vartalon muodoista kumpuava epävarmuus tuskin katoaa vaikka kahviteltaisiin ensin, jos sellaisesta syystä ei tunnu hyvältä idealta. Joten voi kai sen hoitaa alta pois jo nytkin? Jos taas se ei huoleta, niin kyseessä lienee enemmän opittu tapa, ja voi sen pohjalta kokeilla jotain erilaistakin välillä.

Ja oikeesti moni mies ei ole kovinkaan kranttu jostain vatsamakkaroista. Tosin ei mitään tietoa tästä tapauksesta onko jotain viitteitä sellaiseen. Tai onko AP:llä jotain antipatioita omiaan tai oletettuja sellaisia kohtaan. :D 

Vierailija
42/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa varmaan nähdä sinut vähissä vaatteissa ja päättää jatkosta sitten sen mukaan, miellyttääkö esim. rasvaprosenttisi ja vartalosi muuten häntä. Ällöttävää.

Miten niin ällöttävää? Minusta hyvä tapa tsekata kroppa. Minulle tatuoinnit olisivat dealbreaker.

Ällöttävää siksi, että ekoilla treffeillä olisi kyllä suotavampaa keskittyä siihen luonteiden yhteensopivuuden analysointiin. Vartalon muodon ja tatuoinnit (pahimmat paikat ja määrä) näkee suurimmaksi osaksi vaatteiden päältäkin, varsinkin kesällä.

Minulle ainakin tietyt asiat on naisessa oltava tai oltava poissa. Niitä ei korvaa mikään luonne. Jos on lättäperse, niin ei tule mitään, eikä tule jos on tatuointeja.

Eli oot mieluummin yksin tai fyysisesti miellyttävien kans, jos käviskin niin että "sielunkumppanillasi" tai muuten psyykkisesti hyvin mätsäävällä olis tatuointi tai epämiellyttävä perse :D kertoo ehkä siitä, mikä on sulle tuollaisessa ihmissuhteessa pääpointti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yhden kerran ollut ensitreffeillä uimassa. Siis oli kevättalvi ja me mentiin ensin brunssille erääseen ravintolaan, jonka yhteydessä oli sauna ja avanto. Se oli siis tosi suosittu paikka, paljon asiakkaita. 

Ja sitten olen ollut kolme kertaa 2. treffeillä kylpylässä.

Vierailija
44/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! tarkoittiko se mies, että menette mereen/järveen uimaan vai ihan kylpylään?

Vierailija
45/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva nähdä toista ekaa kertaa "melkein alasti"  mutta kymmenet sadat muut täysin tuntemattomat on? =D

Vierailija
46/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti vaatteet minimiin? Ei käy. Mieluimmin vaikka kävelylle ja kahville jonnekin.

Kyllä monrt naiset on omituisia, kuljetaan rannalla vieraiden edessä string bikineissä ja sitten kuitenkin treffi seuraa kainostellaan ja ajatellaan, että ollaan vählssä vaatteissa. Kannattaisiko sitä pukeutumista sitten miettiä hiukan tarkemmin, jos noin ujostittaa!

Vierailija
47/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä saunaan/ uimaan/ kylpylään pyytelijät on ehdoton turn off. Yksinkertaisesti mautonta.

Ja itse olen siis hoikka ja timmissä kunnossa, enkä häpeile vartaloani.

Mieheltä odotan ennenkaikkea käytöstapoja ja tilannetajua, vaikka olis minkälainen adonisprinssi. 

Vierailija
48/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on joku sellainen sarjahukuttaja?

Vierailija
49/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun mielestäni olisi sen kummempaa kuin muutenkaan mennä rannalle. Ja tää hellehän siihen on hyvä syy. Paitsi ruuhka tietysti häiritsisi treffejä. Mutta jos on auto käytössä niin meette johonkin vähemmän ruuhkaiseen mestaan. Ja kivastihan se voi tuoda niitä kipinöitäkin ilmaan kun toinen on vähemmissä pukeissa. Useimmathan treffiseuralta niitäkin kaipaa. 

Vierailija
50/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä saunaan/ uimaan/ kylpylään pyytelijät on ehdoton turn off. Yksinkertaisesti mautonta.

Mieheltä odotan ennenkaikkea käytöstapoja ja tilannetajua, vaikka olis minkälainen adonisprinssi. 

Millä tavalla tuo on huonoa käytöstä ja mautonta käydä uimassa tai kylpylässä? Mitä hittoa nyt taas... :D 

Vierailija
51/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä oppiikin...  Loukkaantuuko oikeasti jotkut jos niitä kysyy rannalle / uimaan? Miksi?

Vierailija
52/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa varmaan nähdä sinut vähissä vaatteissa ja päättää jatkosta sitten sen mukaan, miellyttääkö esim. rasvaprosenttisi ja vartalosi muuten häntä. Ällöttävää.

Tai sitten vaan mietti mukavaa ajanvietettä.

Ja jos tuollaisia miettii niin eikö ole hyvä selvittää asiat heti kättelyssä, ei turhaan tule tuhlattua aikaa ja luotua harhaisia mielikuvia.

Nykyäänkö fyysisellä vetovoimalla ei saa olla merkitystä parisuhteen kannalta.

Tottakai saa olla. Sen toisen fyysisen kunnon ja ulkonäön saa kyllä selvitettyä ihan vaatteet päälläkin. Siitä olen samaa mieltä että turha tuhlata edes treffeihin aikaa - mies jonka mielestä uimatreffit on sopiva paikka ensitreffeille ei muutenkaan olisi itseni kaltaiselle ihmiselle sopiva. Silloin on parempi suoraan kieltäytyä. 

Vierailija
53/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatellaan selvästi samalla tavalla koska näin olisin minäkin sanonut :D Kyse on tilannetajun puutteesta eikä varmasti jäisi ainoaksi.

Vierailija
54/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan mietti mukavaa ajanvietettä.

Ja jos tuollaisia miettii niin eikö ole hyvä selvittää asiat heti kättelyssä, ei turhaan tule tuhlattua aikaa ja luotua harhaisia mielikuvia.

Nykyäänkö fyysisellä vetovoimalla ei saa olla merkitystä parisuhteen kannalta.

Tottakai saa olla. Sen toisen fyysisen kunnon ja ulkonäön saa kyllä selvitettyä ihan vaatteet päälläkin. Siitä olen samaa mieltä että turha tuhlata edes treffeihin aikaa - mies jonka mielestä uimatreffit on sopiva paikka ensitreffeille ei muutenkaan olisi itseni kaltaiselle ihmiselle sopiva. Silloin on parempi suoraan kieltäytyä. 

Mikä homma tää on? Miksi sinne ensi treffeille ei voisi mennä uimaan? Sivusta nyt huutelen. Mutta onko toi nyt oikeesti noin iso kysymys / jotenkin loukkaavaa joidenkin mielestä. Ja jos on niin miksi? 

Vierailija
55/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luottakaa omiin tunteisiinne! Jos uinti ok, niin mikäs siinä. Kos ei, sekin on sallittu ajattelutapa ja ok raja. Ei kukaan voi toisen puolesta sanoa. Kiva voi olla tietty kuulla näkemyksiä.

Vierailija
56/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan omasta puolestani että on, on loukkaavaa. En yleensäkään lähtisi ekaa kertaa tapaamaan uutta ihmistä mihinkään uimarannalle tai saunomaan kenenkään kanssa -sukupuolesta riippumatta - niin tuntuu aivan absurdilta ja röyhkeältä että joku ventovieras sellaista edes ehdottaisi :D  

Väkisinkin tulee mieleen että missä muussa tilanteessa ei ymmärrä normaaleja käytöstapoja. Sen myötä: parempi skipata.

Vierailija
57/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa tehdä miten tuntuu itsestään mukavalta. Mutta oikeasti yllättävää, että uimarantaa / uimista pidetään loukkaavana ehdotuksena. Hei ne tilat on täynnä ihmisiä joka tapauksessa. Jotka näkee sut niissä varusteissa mitä sulla on. Ymmärrän jos treffiseuran kanssa asia jännittää enemmän, mutta en osaa ajatella sellaista kutsua loukkaavanakaan. 

Ehdota jotain muuta? Ja jos ukko on kiva niin meette uimaan jos siltä tuntuu myöhemmin 

Vierailija
58/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan omasta puolestani että on, on loukkaavaa. En yleensäkään lähtisi ekaa kertaa tapaamaan uutta ihmistä mihinkään uimarannalle tai saunomaan kenenkään kanssa -sukupuolesta riippumatta - niin tuntuu aivan absurdilta ja röyhkeältä että joku ventovieras sellaista edes ehdottaisi :D  

Väkisinkin tulee mieleen että missä muussa tilanteessa ei ymmärrä normaaleja käytöstapoja. Sen myötä: parempi skipata.

Ton saunomisen ehkä ymmärrän jos kyseessä on vaikka jonkun mökille meno kaksistaan saunomaan. No se on aika kuumottava asetelma. Mutta jossain sompasaunassa uikkareilla? Konteksti ei ole siellä seksuaalinen. Tosin muuten en ole kyseisen konseptin käyttäjä, joten en ehdottaisi sellaista. Allas Sea pool tai Löyly voisi treffipaikkana toimia ihan OK. Tosin nekään ei ole omaan makuuni. Enemmän sellaisia joko wannabe hipsteri tai jetset mestoja. 

Mutta uimaranta ja jätskikiska? Ihan normaali yhdistelmä tavata uusi tyyppi omasta mielestäni. 

Vierailija
59/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, miten osa tajuu ja osa ei. Rajat, tilat, tunteet 

Paras toi mies joka ei tajuu mitä ero on tuntemattomissa ja ensitreffien kumppanissa. 

Ite voisin lähtee rannalle treffeille, en välttämättä uimaan.

Vierailija
60/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok, olen ollut ekoilla treffeillä myös lenkillä ja pyöräilemässä. Uinti on minulle yksi liikuntalaji, en ajattele että muut uimarit ovat jotain tirkistelijöitä. Treffit liikunnan parissa ovat kivat, on tekemistä ja voidaan jutella vähintään siitä lajista ellei keksitä muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi