Tinder-mies pyysi ekoille treffeille uimaan
Helteellä on kiva uida, mutta tuntuu vähän erikoiselta olla lähes alasti bikineissä, kun tapaa ekaa kertaa. Mitä mieltä muut, lähtisittekö? Itse tykkäisin tavata jossain ilmastoidussa kauppakeskuksessa.
Kommentit (80)
Kunhan se on julkinen uimaranta aikaan, jolloin siellä todennäköisesti on muitakin niin miksei. Ei ole pakko laittaa bikineitä. Voit laittaa uimapuvun tai vaikkapa uimahameen ja erillisen yläosan.
Se pöllii sun kamat tai ainakin stalkkaa sun puhelimen, kun oot vedessä.
No jos susta ei tunnu kivalta niin ehdota jotain muuta? Kerkeette myöhemminkin rannalle jos hommalle jatkoa tulee. Mutta en mä ainakaan loukkaantuisi pyynnöstä.
Ilmastoitu sisätila on ihan ok vaihtoehto varmaan näillä keleillä kanssa. Tai sitten se klassinen kesäterassi. Ovat vaan tupaten täynä.
Musta hyvä idea ja oltiinkin Tinder-miehen kans uimassa tokil treffeillä.
Näkee sit vartalon kunnon ja esim tatskat, jotka ehdoton stop suhteelle.
Onhan tyttöjen kanssa uimisessa jo lapsena sellainen eroottinen lataus, etten ihmettele, jos osa tuota ensideiteillä vierastaa.
Muistan kasarilla kun lähipiirissä oli yksi sekarotuinen (en muista oliko puoliksi marokkolainen vai mikä) ja pari vuotta meitä vanhempi tyttö, joka antoi uimahallissa poikien kosketella kunnolla, Ei sentään poikuutta "vienyt" mutta antoi veden alla nuolla, puristella ja kosketella joka paikasta, kun uimapukua siirsi. Siinä oltiin me 10-11-v pojankoltiaiset onnesta sekaisin.
Oot pelkkä objekti sille onneksi olkoon
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan ok, olen ollut ekoilla treffeillä myös lenkillä ja pyöräilemässä. Uinti on minulle yksi liikuntalaji, en ajattele että muut uimarit ovat jotain tirkistelijöitä. Treffit liikunnan parissa ovat kivat, on tekemistä ja voidaan jutella vähintään siitä lajista ellei keksitä muuta.
Haluaisin kyllä nähdä tällaista ehdottavan miehen ilmeen jos saapuisi treffeille kokouimapuvussa, uimalakissa ja uimalaseissa ja jotkut uimaräpylät käsissä ja oikeasti tekisi kuntotreenin siinä treffien aikana :D
Haluaisin kyllä nähdä tällaista ehdottavan miehen ilmeen jos saapuisi treffeille kokouimapuvussa, uimalakissa ja uimalaseissa ja jotkut uimaräpylät käsissä ja oikeasti tekisi kuntotreenin siinä treffien aikana :D
Näillä keleillä naamat hikisinä punaisina, hikilaikut puseroissa. Jalkineita ei voi ottaa pois 🤮. Menis frienzonelle. Mennäänkö kaljalle, 4-6e/kpl niissä releissä, tukka märkänä tai hikisenä ja röhänaurua päälle. Missä se romantiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, miten osa tajuu ja osa ei. Rajat, tilat, tunteet
Paras toi mies joka ei tajuu mitä ero on tuntemattomissa ja ensitreffien kumppanissa.
Ite voisin lähtee rannalle treffeille, en välttämättä uimaan.
Joo jokainen saa päättää rajansa. Ja en toki niitä painosta ketään siirtelemään. Mutta ajattelumalli on miehiseen päähän vähän outo. Joo tajuan että vieraalla ja treffikumppanilla on eroa. Mutta itsellehän se toisi lähinnä sähköä ilmaan. Mikä ei ole huono asia oli kyseessä ekat tai viidennet treffit.
No se on se sukupuolten välinen ero... :D Jota toki jokainen tavoille oppinut pystyy siloittamaan ja käyttäytymään asiallisesti.
Ehkä tuo, että se "toisi sähköä ilmaan" on yks syy miks jotku ei sitä haluu tai pitää jopa epäkohteliaana?
Voisin lähteä. En ole mikään timmein ilmestys, mutta en minä omaa kroppaa häpeäkkään. Tykkään siitä.
Ja uimaranta on julkinen, ainakin täälläpäin ruuhkaisia. Eli olisi turvallinen paikka treffata.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä. Näet itsekin millainen patukka uimahousuissa pullottaa.
Mutta miehellä saattaa olla löysät ja pitkät uimashortsit. Pitäisi pyytää pukeutumaan speedoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva idea. Ja raikkaasti vähän erilainen. Miksi ei? Vartalon muodoista kumpuava epävarmuus tuskin katoaa vaikka kahviteltaisiin ensin, jos sellaisesta syystä ei tunnu hyvältä idealta. Joten voi kai sen hoitaa alta pois jo nytkin? Jos taas se ei huoleta, niin kyseessä lienee enemmän opittu tapa, ja voi sen pohjalta kokeilla jotain erilaistakin välillä.
Ja oikeesti moni mies ei ole kovinkaan kranttu jostain vatsamakkaroista. Tosin ei mitään tietoa tästä tapauksesta onko jotain viitteitä sellaiseen. Tai onko AP:llä jotain antipatioita omiaan tai oletettuja sellaisia kohtaan. :D
Kyllä tuo treffikutsu nimenomaan kielii ulkonäkökeskeisestä miehestä, joka pelkää naisen peittävän mahdolliset vatsamakkaransa paidan alle ja haluaa tehdä kattavan kroppatarkastuksen ennen kuin ollaan edes vaihdettu yhtään sanaa livenä. Iljettävää. En yhtään ihmettele, että sinkkuja on niin h*lvetisti ja suhteet eivät kestä, kun suhtaudutaan toisiin ihmisiin kuin pelkkinä kävelevinä ruhonpaloina.
Eikä tuo kuulosta muutenkaan turvalliselta. Siitä ei ole kauaa kun lehdissä uutisoitiin naisesta, joka oli joukkoraiskattu rantalaiturilla.
Vierailija kirjoitti:
Toki saa tehdä miten tuntuu itsestään mukavalta. Mutta oikeasti yllättävää, että uimarantaa / uimista pidetään loukkaavana ehdotuksena. Hei ne tilat on täynnä ihmisiä joka tapauksessa. Jotka näkee sut niissä varusteissa mitä sulla on. Ymmärrän jos treffiseuran kanssa asia jännittää enemmän, mutta en osaa ajatella sellaista kutsua loukkaavanakaan.
Ehdota jotain muuta? Ja jos ukko on kiva niin meette uimaan jos siltä tuntuu myöhemmin
Samat sanat. Mielestäni porukka nyt reagoi tähän juttuun ihan ihmeellisellä tavalla. Kun helteitä on lähemmäs +30 astetta on mielestäni ihan normaalia ehdottaa, että treffit voisi olla rannalla. Se on harvoja siedettäviä paikkoja näillä keleillä. Ei mitenkään verrannollista siihen, jos mies pyytää "saunomaan" (= seksiä) tai kylpylään (=hän maksaa saadakseen seksiä).
Jos et halua mennä rannalle, niin ehdotat jotain muuta. Mielestäni asiasta on turha tehdä sen vaikeampaa.
Tää ketju on osoitus siitä, että ei vaan voi tietää etukäteen mitä nainen saattaa pitää loukkaavana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan ok, olen ollut ekoilla treffeillä myös lenkillä ja pyöräilemässä. Uinti on minulle yksi liikuntalaji, en ajattele että muut uimarit ovat jotain tirkistelijöitä. Treffit liikunnan parissa ovat kivat, on tekemistä ja voidaan jutella vähintään siitä lajista ellei keksitä muuta.
Todennäköisesti olisi ihan fiiliksissä. Itse ainakin olisin. Jos on siis saman henkinen tyyppi. Ja parisuhdemielessä moni varmaan sellaista hakee?
Kunhan nyt vähän juttelemaankin sitten ehdittäisi vaikka siellä jätskiskalla treenin jälkeen. Kun muuten jutteliminen jäisi aika vähiin.
Vierailija kirjoitti:
Näillä keleillä naamat hikisinä punaisina, hikilaikut puseroissa. Jalkineita ei voi ottaa pois 🤮. Menis frienzonelle. Mennäänkö kaljalle, 4-6e/kpl niissä releissä, tukka märkänä tai hikisenä ja röhänaurua päälle. Missä se romantiikka?
Harvalla miehellä romantiikka noita jäisi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ei, turvallinen julkinen paikka aina aluksi. Hänhän voi vaikka hukuttaa sinut.
Siis eikö yleinen uimaranta näillä helteillä (eli rannat täynnä ihmisiä) ole julkinen paikka? Ja siinäkö se mies alkaisi satojen silmäparien edessä hukuttamaan treffikumppaniaan?
Joo jokainen saa päättää rajansa. Ja en toki niitä painosta ketään siirtelemään. Mutta ajattelumalli on miehiseen päähän vähän outo. Joo tajuan että vieraalla ja treffikumppanilla on eroa. Mutta itsellehän se toisi lähinnä sähköä ilmaan. Mikä ei ole huono asia oli kyseessä ekat tai viidennet treffit.
No se on se sukupuolten välinen ero... :D Jota toki jokainen tavoille oppinut pystyy siloittamaan ja käyttäytymään asiallisesti.