Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies pyysi ekoille treffeille uimaan

Vierailija
24.07.2025 |

Helteellä on kiva uida, mutta tuntuu vähän erikoiselta olla lähes alasti bikineissä, kun tapaa ekaa kertaa. Mitä mieltä muut, lähtisittekö? Itse tykkäisin tavata jossain ilmastoidussa kauppakeskuksessa.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lähteä. Olin miehen mökillä toisilla treffeillä, saunottiin ja uitiin.

Otitko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
22/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa varmaan nähdä sinut vähissä vaatteissa ja päättää jatkosta sitten sen mukaan, miellyttääkö esim. rasvaprosenttisi ja vartalosi muuten häntä. Ällöttävää.

Ei, vaan fiksua ja normaalia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä keleillä ihan normaali ja hauska ehdotus. Näkevät molemmat samalla nopeasti onko toinen myös (de facto) ilman vaatteita viehättävä.

Vierailija
24/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti vaatteet minimiin? Ei käy. Mieluimmin vaikka kävelylle ja kahville jonnekin.

Vierailija
25/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-60-90 on hyvä tarkistaa ajoissa.

Vierailija
26/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä. Näet itsekin millainen patukka uimahousuissa pullottaa.

Vierailija
27/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa varmaan nähdä sinut vähissä vaatteissa ja päättää jatkosta sitten sen mukaan, miellyttääkö esim. rasvaprosenttisi ja vartalosi muuten häntä. Ällöttävää.

Kaikki on suhteellitsa. Tuttu kävi kerran miehen kanssa ensin hiihtämässä ja menivät sen jälkeen julkiseen saunaan. Kuulemma parhaat treffit ikinä, mutta kumpikin oli urheilullinen ihminen ja kävivät muutenkin hiihtämässä sekä julkisissa saunoissa.

Vierailija
28/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko uida, jos ei halua. Rannalla pidetty picnic voi olla kiva treffi-idea, ja ottaa uikkarit mukaan siltä varalta että haluaakin käydä pulahtamassa. Mielestäni tuo on kivempi idea helteellä kuin kahvilassa vastakkain istuminen tai kuin esim. heti yhdessä urheilemaan lähteminen. Sitä paitsi kyllä ne rasvaprosentista kiinnostuneet osaa arvioida tuollaisia asioita vaatteet päälläkin. 

Vierailija
29/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ei, turvallinen julkinen paikka aina aluksi. Hänhän voi vaikka hukuttaa sinut.

Et ole ollut koskaan treffeillä.

Vierailija
30/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ällöttävää? Minusta hyvä tapa tsekata kroppa. Minulle tatuoinnit olisivat dealbreaker.

Ällöttävää siksi, että ekoilla treffeillä olisi kyllä suotavampaa keskittyä siihen luonteiden yhteensopivuuden analysointiin. Vartalon muodon ja tatuoinnit (pahimmat paikat ja määrä) näkee suurimmaksi osaksi vaatteiden päältäkin, varsinkin kesällä.

Vierailija
31/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ällöttävää? Minusta hyvä tapa tsekata kroppa. Minulle tatuoinnit olisivat dealbreaker.

Ällöttävää siksi, että ekoilla treffeillä olisi kyllä suotavampaa keskittyä siihen luonteiden yhteensopivuuden analysointiin. Vartalon muodon ja tatuoinnit (pahimmat paikat ja määrä) näkee suurimmaksi osaksi vaatteiden päältäkin, varsinkin kesällä.

Minulle ainakin tietyt asiat on naisessa oltava tai oltava poissa. Niitä ei korvaa mikään luonne. Jos on lättäperse, niin ei tule mitään, eikä tule jos on tatuointeja.

Vierailija
32/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan mietti mukavaa ajanvietettä.

Ja jos tuollaisia miettii niin eikö ole hyvä selvittää asiat heti kättelyssä, ei turhaan tule tuhlattua aikaa ja luotua harhaisia mielikuvia.

Nykyäänkö fyysisellä vetovoimalla ei saa olla merkitystä parisuhteen kannalta.

Vierailija
33/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi analysoida mitään luonteita jos sitten käy kuitenkin ilmi että toinen ei ole fyysisesti kiinnostava. 

Vierailija
34/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi analysoida mitään luonteita jos sitten käy kuitenkin ilmi että toinen ei ole fyysisesti kiinnostava. 

Itse ainakin naisena näen miehestä ihan vaatteet päälläkin, onko hän kiinnostava seksuaalisessa mielessä vai ei. Ensivilkaisun tai deittisovelluksen kuvien katselun jälkeen selvitellään luonnetta ja arvoja (ja samalla kysytään esim. niistä vaatteiden alla olevista tatuoinneista), ja vasta sitten mietitään jatkoa. Tähän jatkoon sisältyy ajallaan se vähäpukeisena tsekkaaminen. 

Vierailija
35/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin mennä sun puolesta.

Vierailija
36/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvää treffitekemistä, ajankohtaan sopivaa. Miks tästäkin halutaan keksiä jotain negatiivissävytteisiä rasvaprosentin tarkkailu- ja hukuttamisskenaarioita? 

Vierailija
37/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran olut kolmansilla treffeillä uimassa. Oli jotenkin outo mies muutoinkin, ei jatkunut treffailut. Ei tainnut olla edes vapaa. Enää en menisi uimaan treffeillä, ei kivat normaalit miehet ehdota uimista.

Vierailija
38/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi myös aatella, et ei halua sellaista naista, joka ei voi uida, kun hiukset menee pilalle tai meikki kärsii.

Varmaan tämä. Rannalla näkee paljon niitä, jotka eivät kastele hiuksia. Ehkä mies on urheilullinen ja etsii samanlaista kumppania.

Vierailija
39/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kerran olut kolmansilla treffeillä uimassa. Oli jotenkin outo mies muutoinkin, ei jatkunut treffailut. Ei tainnut olla edes vapaa. Enää en menisi uimaan treffeillä, ei kivat normaalit miehet ehdota uimista.

Ai kivat normaalit miehet ei ehdota uimista, koska oot kerran ollut oudon miehen kanssa uimassa treffeillä?

Vierailija
40/80 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä keleillä ihan normaali ja hauska ehdotus. Näkevät molemmat samalla nopeasti onko toinen myös (de facto) ilman vaatteita viehättävä.

Kahdeskymmeneskolmas kommentti oli ensimmäinen järkevä. Jaxuhalit ja kyntteli!

"Ällöttävää"-kirjoittajat haluaisin kaikki tavata kyllä. Hetken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän