IS. Nuoret kesätyöntekijät itkevät ravintolassa. Keski-ikäisten naisasiakkaiden käytös järkyttää.
Helsinkiläinen Annan Kartano -ravintola on joutunut ryhtymään ankariin toimiin asiakkaiden törkeän käytöksen takia. Kesätyöntekijät ovat ajautuneet jopa kyyneliin, kun keski-ikäiset asiakkaat ovat raivonneet, huutaneet ja käyttäytyneet aggressiivisesti esimerkiksi silloin, kun ravintolalla ei ole ollut antaa vaihtorahaa. Yrittäjät kertovat olevansa järkyttyneitä siitä, että etenkin keski-ikäiset asiakkaat eivät enää kykene odottamaan edes muutamaa minuuttia ruokaa tai kahvia, vaan raivoavat ja nöyryyttävät nuoria työntekijöitä. He vaativat asiakkaita joko muuttamaan käytöstään tai pysymään poissa.
Jälleen kerran todistamme keski-ikäisten asiakkaiden röyhkeyttä ja huonoa käytöstä! Milloin heistä tuli hemmoteltuja lapsia, jotka alkavat raivota, jos asiat eivät mene juuri niin kuin he haluavat? On suorastaan häpeällistä, että aikuiset ihmiset kiusaavat nuoria kesätyöntekijöitä pelkästään siksi, että joutuvat odottamaan hetken tai maksamaan kortilla. Mikä näitä aikuisia oikein vaivaa? Ei ihme, että nuoriso ei enää halua mennä töihin - kuka sellaista rääkkäystä kestäisikään. Ehkä olisi aika keski-ikäisten katsoa peiliin ja miettiä, miksi heistä on tullut niin sietämättömiä!
Milloin aikuiset oppivat käyttäytymään sivistyneesti?
Kommentit (683)
Ehkä me keski-ikäiset naiset olemme kyllästyneet nuorten tyhmyyteen ja siihen, että he eivät osaa mitään. Ei kai sitä voi oppiakaan kun päivät pitkät tunkee naamaa siihen lobotomia puhelimeen. Sanoisin, että nuoret ovat hyvin ärsyttäviä nykyään, katsokoon peiliin, sitä saa mitä tilaa.
Nainen 55-vuotta
Tuolta näyttää kun ihmiset ovat täynnä itseään jostain käsittämättömästä syystä. Ei, Anna 48v, sinä et ole erityinen etkä kaiken keskipiste, et nyt etkä jatkossakaan.
Hirvempiä asiakkaita oli nuoret silloin kun itse olin keski-ikäinen asiakaspalvelija.
No mä oon keski-ikäinen nainen enkä tunnista kuvauksesta itseäni ollenkaan. Ei tulisi mieleenikään huutaa ja raivota julkisella paikalla. Lisäksi tämä sika kyllä muistaa vielä porsasaikansa joten symppaan nuoria ekoissa duuneissaan, varmasti jännittää niin ei olisi multa oikein asiakkaana vielä lisätä jännitystä olemalla jokin erityisen vaativa höyrypää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä me keski-ikäiset naiset olemme kyllästyneet nuorten tyhmyyteen ja siihen, että he eivät osaa mitään. Ei kai sitä voi oppiakaan kun päivät pitkät tunkee naamaa siihen lobotomia puhelimeen. Sanoisin, että nuoret ovat hyvin ärsyttäviä nykyään, katsokoon peiliin, sitä saa mitä tilaa.
Nainen 55-vuotta
Ja siellä kolahti lujaa omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 55-vuotta
Jaa jaa, aika komeasti käänsit paskan käytöksesi muiden viaksi. Tajuatko miten naurettavalta kuulostat? Btw, keski-ikäinen nainen on ahkerin puhelin- ja someaddikti mitä löytyy, jopa ahkerampi kuin nuoret.
Vierailija kirjoitti:
Tämän tietää jokainen asiakaspalveluhommia tehnyt: v-mäisin asiakasryhmä on itseään täynnä olevat kitkerät ja katkerat keski-ikäiset NAISET. Keskarit miehetkin voi olla v-mäisiä, mutta eivät useinkaan yllä samaan nöyryyttävään julmuuteen kuin naiset, varsinkin naispuolista työntekijää kohtaan.
Aspat, pitääkö tämä paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
No mä oon keski-ikäinen nainen enkä tunnista kuvauksesta itseäni ollenkaan. Ei tulisi mieleenikään huutaa ja raivota julkisella paikalla. Lisäksi tämä sika kyllä muistaa vielä porsasaikansa joten symppaan nuoria ekoissa duuneissaan, varmasti jännittää niin ei olisi multa oikein asiakkaana vielä lisätä jännitystä olemalla jokin erityisen vaativa höyrypää.
No nyt ei varmaan puhuttukaan sinusta? Kyllä näitä tökeröitä keski-ikäisiä naisia on niin pitkälle kuin silmä kantaa.
Kerran näin prisman kassajonossa kun keski-ikäinen mies tiuski kassaneidille hitaudesta. Tilanne tuli niin yllättäen, että siinä vain ihmiset katsoi puulla päähän lyötynä sitä idioottia. Jälkeenpäin harmitti etten sanonut ukolle mitään mutta tilanne tuli niin yllättäen!
Kaikista hankalin asiakas on yli 50 v nainen. Ruotsalaisissa asiakkaissa tätä piirrettä ei ole. He ovat myös kohteliaampia kuin suomalaiset ylipäätään.
Ensimmäinen erä lumihiutaleita tullut keski-ikään ja tässä tulos
Korppikotkat ravintolassa pienessä siiderissä😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tämän tietää jokainen asiakaspalveluhommia tehnyt: v-mäisin asiakasryhmä on itseään täynnä olevat kitkerät ja katkerat keski-ikäiset NAISET. Keskarit miehetkin voi olla v-mäisiä, mutta eivät useinkaan yllä samaan nöyryyttävään julmuuteen kuin naiset, varsinkin naispuolista työntekijää kohtaan.
Miehillä yleensä korkeampi kynnys antaa palautetta oli siihen aihetta tai ei. Tädit ei kyllä pidättele yhtään vaan pamauttavat välittömästi mitä mölyä mahasta sattuu tulemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aspat, pitääkö tämä paikkansa?
Pitäähän tuo. Kyllä nuoret naiset ylipäätään on tulilinjalla naisvaltaisilla aloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 55-vuotta
Jaa jaa, aika komeasti käänsit paskan käytöksesi muiden viaksi. Tajuatko miten naurettavalta kuulostat? Btw, keski-ikäinen nainen on ahkerin puhelin- ja someaddikti mitä löytyy, jopa ahkerampi kuin nuoret.
Hei Sinulle, en omista lobotomia puhelinta ollenkaan, koskaan ei ole ollut eikä tule. Minulla on tavallinen puhelin millä soitetaan ja viestitellään, ei ole edes nettiyhteyttä puhelimessa. Joten äläpäs siellä kerro miten minä olen ja käyttäydyn.