Painaisitko nappia, jos voisit matkustaa ajassa minne tahansa, mutta et koskaan voisi palata omaan aikakauteesi?
Painaisitko mysteeri nappia, jos voisit matkustaa ajassa minne tahansa, mutta et koskaan voisi palata omaan aikakauteesi?
Kommentit (14)
Tietenkin. Menisin kesäkuuhun 2018 mukanani kaikki lotto ja eurojackpot rivit tuleville viikoille.
Lopettaisin turhan työskentelyn ja tienaisin lotolla. Näin minulla olisi aikaa ja resursseja estää puolisoni itsemurha.
No, tota mikä rajoitus siinä sitten olis ettei vois palata esim. 30 vuotta taaksepäin... Ja jos mikään ei sitten olisi siinä ajanjaksolla muuttunut, niin palattais sitten vähin äänin takasin tänne päin.
Matkustaisin pari sakuntia taaksepäin enkä avaisi tätä aloitusta.
Voin mä painaa muutenkin. Terv. Wille
Vierailija kirjoitti:
No, tota mikä rajoitus siinä sitten olis ettei vois palata esim. 30 vuotta taaksepäin... Ja jos mikään ei sitten olisi siinä ajanjaksolla muuttunut, niin palattais sitten vähin äänin takasin tänne päin.
Ei kai siinä muu muuttuisi, mutta omat uudelleen tekemäsi valinnat voisivat olla erilaisia kuin alkuperäiset, jolloin tulevaisuus muuttuisi enemmän tai vähemmän. Eli samaan tilanteeseen tuskin pääsisit.
Palaisin kasarille ja opiskelisin lääkäriksi.
Lähtisin heti 80-luvulle. Täällä nykyajassa ei selvästikään ole mulle mitään muuta kuin negatiivista tai tyhjää :/
60 luvun loppuun voisin mennä, vapaasti huumeita ja estotonta seksiä kaikkien kanssa 😀
En. Ei mulla nyt hyvin mene, mutta muilla menee vielä huonommin.
En.