Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea tilanne parisuhteessa. Mietin vakavasti jatkaako suhdetta vai erotako heti tänään.

Vierailija
24.07.2025 |

Olen aivan tuuliajolla tässä "pari"suhteessa sanotaas se nyt kerrankin rehellisesti. Joinain päivinä mietin tykkäänkö miehestä yhtään kun mies käyttäytyy kuin kakara. Kyllä, sellainen käytös on kakaramaisuutta, kun edellisenä päivänä mies on sanonut että sopii romanttinen kävely käsikkäin tai ihan pelkkä kävely jotta voidaan viettää aikaa yhdessä, mutta kun saavun miehen luokse muuttuu äänikellossa. Minä kieltäydyn jos en halua. Naisen EI on aina EI eikä mitään muuta, mutta auta armias mies ei näytä tajuavan ja alkaa syyttämään minua. En tunnista miestä enää siksi samaksi ihmiseksi kuin tämä oli viime vuonna tutustuessa. 

Olemme kaukosuhteessa elelevä pari, mies on minua vanhempi ja se aktiivisempi osapuoli lähes kaikessa kun taas minä olen hiljainen, hidas ja harkitseva. Olen aikuinen mutta myönnän ettei minulla ole aiemmin ollut laumaa miehiä, joiden kanssa olisin ollut suhteessa. Olemme olleet yhdessä miehen kanssa pian 7 kk:n ajan, mutta alkaa tuntua ettemme kohtaa millään tasoa ja koen täsät suhteesta enemmän ahdistusta ja stressiä kuin iloa. Minusta on myös sangen outoa, että mies salailee suhdettamme ystäviltään ja vanhemmiltaan, vaikka äitinsä tietää olemassa olostani, vaikkemme ole tavanneet kasvotusten. Täydellistä ihmistä ei ole, mutta yksi erittäin ärsyttävä piirre miehessä on se, kun hän aina korostaa kuinka ei voi tehdä jotain tai vastavuoroisesti tekee jonkin tietyn asian vain koska hän on mies. Esimerkiksi mies ei kanna kauppakasseja eikä tee ruokaa tai pyykkää, koska ne ovat naistenhommia ja kuuluvat automatic minulle. Mies ei myönnä, mutta joutuu tekemään noita silloin kun en ole hänen luonaan. Eilen meillä oli järkyttävä riita siitä, kun mies korosti taas isoon ääneen kuinka vahva libido hänellä on ja että kuka tahansa mies haluaa seksiä 24/7 eikä ikinä kieltäydy. Vastasin, että ystäväni mies ei ole sellainen ja on aina kunnioittava ystävääni kohtaan eikä vaadi p.nemista kuten poikaystävä vaatii. Mies veti herneet nenään ja murjottaa. En tee enkä ole tehnyt mitään mitä en halua. Olen sanonut monta kertaa että emme ajattele asiasta samalla tavalla, koska minulle seksi ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa mutta miehelle ne ovat suorastaan käsikädessä kulkeva pakkomielle, jota yrittää nyt minulle syöttää. 

Yritänkö vielä puhua vai oliko tämä tässä?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Muistathan nyt kohdella itse itseäsi niin hyvin ja arvostaen, että seuraava miesvalintaai on jo paljon parempi.

Tuommoista junttiapinaa ei kannata ottaa takaisin, vaikka mitä lirkuttelisi ja lupailisi. Varmasti yrittää kaikkensa. Takamatka on niin toivottoman pitkä, että hänestä kunnon puoliso kellekään tulisi.

Ja vaikka olisit yhä rakastunut, muista että kyse on parisuhteesta. Sen toimivuudesta. Tulevaisuudestasi. Ei tunnekuohuista. Aivokemia tasaantuu kyllä.

Onnea matkaan, hyvää ja parempaa elämää, sisko! 😊

Vierailija
62/68 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tiukasti pääsi. Erosin hankalasta suhteesta neljä kertaa ennen kun mies lopulta uskoi että lähden. Viimeisellä kerralla vastasin joka kerta "ei" kun hän yritti kääntää pääni. Omg nyt ajateltuna ihan sairasta mut olin 22 ja eka suhde. Lähde sinä jo ekalla kerralla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hyödynsi sinun kokemattomuuttasi ja epävarmuuttasi. Sorry että vedän taas tämän narsisti kortin, mutta kyllähän tuo viittaa selkeästi sellaiseen, itselläni on rankka kokemus sellaisesta. Juurikin tuo että sinua "pienennetään" esim et kelpaisi muille miehille ym vyön alle lyöntejä. Tuollainen käytös on aikuiselta mieheltä yksinomaan raukkamaista ja kertoo vain ja ainoastaan ko. tyypin kykenemättömyydestä kohdella kanssaihmisiä ja varsinkin naisia, kuten hyvään ja kunnioittavaan käytökseen kuuluu. Erityisesti jos toisesta ihmisestä (muka ) tykkää. Tuo äijä taitaa vapaa ajallaan harrastaa jotain Ylilaudan palstaa tms. Normaalille ja fiksulle miehelle on kunnia asia kantaa niitä kauppakasseja ja kohdella naistaan kauniisti .

Osa miehistä on vaan ns. reiän perässä ja ne on taitavia sepittämään vaikka mitä loruja. Hienoa että pidit pintasi, olet oikealla tiellä . Täällä oli vielä eilen ketju  "Eka lomaviikko  oli pettymys, löytyy kun laitat hakukenttään Eka lomaviikko. Siellä on pitkä ketju niin "miehisistä" mielipiteistä miten naisen pitää aina antaa ja erittäin hyviä naisten kommentteja myös. Toisaalta silmiä avaavaa miten moni mies miettii saamisen välttämättömyydestä. Mutta ei niistä kannata ehkä ottaa kaikkea tosissaan. Minulla on tapana pitkä elämä ja sekä hyviä että huonoja suhteita. Ja voin vakuuttaa että fiksuja herrasmiehiäkin on matkan varrelle osunut. Sitä vaan olen joskus miettinyt että kun minun nuoruudessani ei ollut mitään somea eikä kotonakaan näistä asioista puhuttu, niin muutaman paskamiinan olisin voinut välttää jos olisin tiennyt elämästä vähän enemmän. Mutta oppia ikä kaikki ja kaikkea hyvää Sinulle Ap. Yksin on parempi kuin hullun kanssa.

Vierailija
64/68 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin muutaman ekan lauseen ja ehkä sinunkin kannattaisi lukea tekstisi. Eroa nyt hyvä ihminen, ei tollasessa kannata roikkua. Eiköhän parempaakin voisi olla tiedossa jonkun muun kanssa.

Vierailija
65/68 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin komean miehen täytyy olla laatikkoleukalentäjä

Vierailija
66/68 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä olet moisen stereotyyppisen fossiilin kaivanut.

Vierailija
67/68 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa päättää suhde vaikka tekisi kipeääkin.

Vierailija
68/68 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ap itse pysty päättämään, mitä elämältäsi oikein haluat?

Mutta joo, ei tosta tule mitään. Ero ja vapauta miehesi. Sitten etsit itsellesi miehen, jota seksi ei kiinnosta. Vaihtoehdot on ikävä kyllä vaan aika vähissä. Ehkä toinen nainen kävisikin sulle miestä paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän