Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilman naisia elämä olisi huolettomampaa

Vierailija
24.07.2025 |

Enkä puhu nyt suinkaan parisuhdemielessä (se tästä vielä puuttuisikin), vaan ihan yleisesti elämässä. Annanpa esimerkkejä: naiset jaksavat nipottaa asioista, joihin voisi suhtautua hyvinkin neutraalisti. Näin kesällä usein tulee eteen tilanteita, kun miehenä kuumalla säällä kulkee ilman paitaa julkisella paikalla ja jotkut naiset kokee oikeudekseen tulla siitä valittamaan. Tähän liittyen kävin kerran myös naku-uinnilla kerran puolijulkisella uimarannalla ja yksi nainen soitti poliisit tästä paikalle. Harrastan myös uintia ympäri vuoden ja jos ohitan naisia uintiradalla niin saan tästä kuulla, kuinka roiskin vettä heidän päälleen ja häiritsen heidän uintia. Salilla jos painot kolisee, niin tästäkin tulee sanomista. Tässä nyt muutamia mainitakseni. Muut miehet eivät IKINÄ ole tällaisia vaan osaavat ottaa rennosti elämän ja keskittyvät omaan tekemiseensä.

Ja lopuksi ap on sitten homo ja olen kiitollinen siitä, ettei elämääni kuulu naisia.

Kommentit (245)

Vierailija
21/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ettei sinulle ole kotona opetettu kunnioittavaa ja kohteliasta käytöstä muita ihmisiä kohtaan. 

Tuntemani homomiehet ovat olleet mukavampia ja fiksumpia, kuin monet heteromiehet. 

Naisena on hieman hankalaa kannattaa naisetonta maailmaa. :D

Vierailija
22/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joitain naisvapaita paikkoja, kuten munkkiluostaria tai miesten vankilaa. Molemmissa arki on ihanan mutkatonta, ruokaa on selvinä ajankohtina ja päiväryhmi pysyy samana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ilman naisia olisi kipua peräröörissä, mutta taidatkin tiedää sen bottomina.

Vierailija
24/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että homomieskin on sen verran naisvihamies (täynnä itseriittoisuutta ja muista viis), että naisia ei saisi olla olemassakaan tai elintilansa pitäisi rajoittaa reservaatteihin "kotivankiloihin", joissa naiset piilossa nyrkin ja hellan välissä?

Vierailija
25/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nää kommentit osoittaa hyvin nää mammat jotka pahoittaa mielensä kaikesta :D oon ihan samaa mieltä ettei miehet oo samanlaisia ja hyvä niin! Kyllä elämä olisi ankeaa ilman miehiä

Vierailija
26/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt todellakin niin, että jos parkkeeraisin jollekin terassille ja ottaisin paidan pois rinnat paljaiksi, minut roudattaisiin putkaan?

Vierailija
27/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä seuraat mua a bimp

Vierailija
28/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt todellakin niin, että jos parkkeeraisin jollekin terassille ja ottaisin paidan pois rinnat paljaiksi, minut roudattaisiin putkaan?

Ensin sinulle tultaisiin sanomaan, että laitathan paita takaisin. Jos et laita, sinut poistetaan terassialueelta. Jos et suostu lähtemään, poliisit tulevat hakemaan.

Vierailija
29/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että homomieskin on sen verran naisvihamies (täynnä itseriittoisuutta ja muista viis), että naisia ei saisi olla olemassakaan tai elintilansa pitäisi rajoittaa reservaatteihin "kotivankiloihin", joissa naiset piilossa nyrkin ja hellan välissä?

Miksi tarvii vetää asiat ihan äärilaitaan? Ap ei ole väittänyt tällaista vaikka otsikko onkin toki vähän provosoiva mutta viestin sisältö on silti ihan totta. Naiset oikeasti ovat neuroottisempia elämässä ja heidän asenne elämässä on usein kireämpää.

Vierailija
30/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsit paljastavat lauseen, "keskittyvät omaan tekemiseensä". Kertoo juurikin että asenteellasi et ajattele muita ihmisiä. 

Miksi minun pitäisi ajatella, mitä muut ihmiset ajattelee musta? En häiritse kenenkään elämää tekemisilläni. Ei kannata häiriintyä ja tehdä ongelmia turhasta tässä elämässä.

Ap

Aloituksessasi kerroit häiritseväsi. 

Vierailija
31/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilman miehiä elämä olisi turvallisempaa. 

Vierailija
32/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite nainen ja allekirjoitan tän kyllä. Naiset on jostain syystä todella tosikkoja ja se on välillä aika raskasta. Tästä syystä viihdyn enemmän miesten seurassa.

Vierailija
33/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia kiinnität niin paljon sitten huomiota naisten käytökseen? Taitaa olla joku nainen vienyt sinun miehen joskus ja nyt olet katkera :D

Vierailija
34/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nää kommentit osoittaa hyvin nää mammat jotka pahoittaa mielensä kaikesta :D oon ihan samaa mieltä ettei miehet oo samanlaisia ja hyvä niin! Kyllä elämä olisi ankeaa ilman miehiä

Eipä nyt vääristellä: ap pahoittaa mielensä jo naisten olemassa olosta ja siitä, että sukupuolisiveellisyyden puitteissa ei voi Suomessa julkisilla paikoilla kulkea alasti tai edes paidatta ja tästä ap uskaltaa(?) syyttää vain naisia? Miesten miehille rakentama maailma, mutta kaikki on vain naisten syytä yhyy. Onneksi homojakin on paljon fiksumpiakin kuin nilliniilo-ap.

Vierailija
35/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite nainen ja allekirjoitan tän kyllä. Naiset on jostain syystä todella tosikkoja ja se on välillä aika raskasta. Tästä syystä viihdyn enemmän miesten seurassa.

Nauroin kommentillesi. Kiitos, kun huvitit minua illuusioillasi.

N

Vierailija
36/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia kiinnität niin paljon sitten huomiota naisten käytökseen? Taitaa olla joku nainen vienyt sinun miehen joskus ja nyt olet katkera :D

Totta kai silloin kiinnitän huomiota, jos minulle tullaan puhumaan? Ei minua muuten kiinnosta yhtään, mitä naiset elämässään tekevät.

Ap

Vierailija
37/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman miehiä elämä vasta huoletonta olisikin. Mieti heti kättelyssä lähtisi 90 prosenttia rikollisista, valtaosa diktaattoreista ja eläimiä painavista.

Vierailija
38/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi nyt ottaa rennosti keskittyä miehenä vaan ihan sinun omaan elämääsi, sinua itseäsi lainatakseni.

N

Vierailija
39/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsit paljastavat lauseen, "keskittyvät omaan tekemiseensä". Kertoo juurikin että asenteellasi et ajattele muita ihmisiä. 

Miksi minun pitäisi ajatella, mitä muut ihmiset ajattelee musta? En häiritse kenenkään elämää tekemisilläni. Ei kannata häiriintyä ja tehdä ongelmia turhasta tässä elämässä.

Ap

Oletko sokea ja kuuro? Selvästihän sun tekemiset OVAT häirinneet muita. Sinä vaan et ymmärrä katsoa peiliin, ottaa vastuuta omista tekosistasi ja syytät sen sijaan muita tekojesi seurauksista. 

Vierailija
40/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on luotu nalkuttamaan ja valittamaan.

Mitäs sinä itse just teet?