Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilman naisia elämä olisi huolettomampaa

Vierailija
24.07.2025 |

Enkä puhu nyt suinkaan parisuhdemielessä (se tästä vielä puuttuisikin), vaan ihan yleisesti elämässä. Annanpa esimerkkejä: naiset jaksavat nipottaa asioista, joihin voisi suhtautua hyvinkin neutraalisti. Näin kesällä usein tulee eteen tilanteita, kun miehenä kuumalla säällä kulkee ilman paitaa julkisella paikalla ja jotkut naiset kokee oikeudekseen tulla siitä valittamaan. Tähän liittyen kävin kerran myös naku-uinnilla kerran puolijulkisella uimarannalla ja yksi nainen soitti poliisit tästä paikalle. Harrastan myös uintia ympäri vuoden ja jos ohitan naisia uintiradalla niin saan tästä kuulla, kuinka roiskin vettä heidän päälleen ja häiritsen heidän uintia. Salilla jos painot kolisee, niin tästäkin tulee sanomista. Tässä nyt muutamia mainitakseni. Muut miehet eivät IKINÄ ole tällaisia vaan osaavat ottaa rennosti elämän ja keskittyvät omaan tekemiseensä.

Ja lopuksi ap on sitten homo ja olen kiitollinen siitä, ettei elämääni kuulu naisia.

Kommentit (245)

Vierailija
1/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ilman naisia sinua ei olisi täällä ulisemassa. Huomasitko tämän ?

Vierailija
2/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa ikävä homo. Onneksi teitä on myös mukavampiakin. Paras kaverini muun muassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on luotu nalkuttamaan ja valittamaan.

Ihana kun ap ei nalkuta ja valita naisista. Eikun...

Vierailija
4/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit paljastavat lauseen, "keskittyvät omaan tekemiseensä". Kertoo juurikin että asenteellasi et ajattele muita ihmisiä. 

Vierailija
5/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut samaa. Naiset ovat luonnollisesti kareneita ja heidän yleistä mielenmaisemaa valtaa kateellisuus.

Vierailija
6/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät ole sekopäisiä friikkejä, uteliaita sottapyttyjä tai ahneita narsisteja.

Vierailija
7/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettomampaa tosiaan. Jäljelle jääville miehille ei olisi terveydenhuoltoa (kuolema koittaisi aika pian monelle), ei kouluja (tyhminäkin pysyisivät), sikolätissäkin pääsisivät elämään. Homoista varmaan tulisi vihdoin suosittuja heteromiestenkin silmissä. 😊

Vierailija
8/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsit paljastavat lauseen, "keskittyvät omaan tekemiseensä". Kertoo juurikin että asenteellasi et ajattele muita ihmisiä. 

Miksi minun pitäisi ajatella, mitä muut ihmiset ajattelee musta? En häiritse kenenkään elämää tekemisilläni. Ei kannata häiriintyä ja tehdä ongelmia turhasta tässä elämässä.

Ap

Vierailija
9/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut samaa. Naiset ovat luonnollisesti kareneita ja heidän yleistä mielenmaisemaa valtaa kateellisuus.

Kateus mistä? Peniskateus on mennyt menojaan, siitähän värkistä  on miehille vain haittaa. Ainut etu on seisaaltaan kuseminen, mutta se onnistuu naiseltakin pienen apuvälineen avulla.

Voin vakuuttaa, etten kadehdi ketään. Sinunlaistasi miestä säälin, sulle on jaettu huonot kortit.

Vierailija
10/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ketään ei kiinnosta. Kyllä ne mammat urputtavat naisillekin jos kuuntelee. Opettele ignoraamaan niinkuin hyttyset.

Paitsi pipulisi pidät housuissa tai muutat metsään. Vapaana roikkuvia pipuleita ei tarvita yhteiskuntaan. Jossakin homoseksin bakkanaaliorgiayhteisössä voitte keskenänne roikottaa pipuleita vapaasti.

Vierailija
11/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisikin on onnellinen kun ette ole tekemisissä. Mutta ajattele, ilman hänen olemassaoloaan sinuakaan ei olisi. Tietysti olisi parempi jos olisit syntynyt isäsi peräreiästä.

Vierailija
12/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten olemassaolo siis aiheuttaa herkkishomolle ongelmia? Erikoista.

Niin, alasti ei saa olla julkisesti jos se jotakuta  häiritsee.  Se on sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa käytöstä, josta saa sakot.

Sä siis olet nyt seksuaalirikollinenkin. Ei ole naisten keksimä laki.

Vierailija
13/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi ajatella, mitä muut ihmiset ajattelee musta? En häiritse kenenkään elämää tekemisilläni. Ei kannata häiriintyä ja tehdä ongelmia turhasta tässä elämässä.

Ap

Häiritsethän, siitähän ihmiset juuri sinulle ovat sanoneet. Ja kyllä ihmisen pitäisi jossain määrin ajatella mitä muut ajattelevat hänestä, tottakai. Muutenhan ihmiset eläisivät kuin pellossa.

Vierailija
14/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidatta et voi kulkea missä tahansa. Monissa ravintoloissakin niceniposti pitää olla vaatteet päällä. Niin nipöä yhyy.

Vierailija
15/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Häiritsethän, siitähän ihmiset juuri sinulle ovat sanoneet. Ja kyllä ihmisen pitäisi jossain määrin ajatella mitä muut ajattelevat hänestä, tottakai. Muutenhan ihmiset eläisivät kuin pellossa.

Kyllä minuakin saattaa häiritä, jos ihmiset puhuvat liian kovaäänisesti, mutta ei minulla tule mieleenkään käydä siitä valittamassa heille, jos vaikkapa heillä on kyse hauskasta viikonloppuillasta ulkona. Tähän ainoa ratkaisu on se, että itse vaihdan paikkaa jonnekin muualle. Miksi minulla tai sinulla pitäisi olla subjektiivinen oikeus siihen, mikä on häiritsevää ja mikä ei? Tässä maassa saa tehdä vapaasti asioita ja ohittaa vaikkapa uintiradalla toinen, jos hän on hitaampi kuin minä eikä pidä yllättyä siitä, että uimahallissa saattaa vettä roiskua.

Ap

Vierailija
16/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän ainoa minäminäminävain håmå kiukuttelee... Nyt on kyllä taas myötähäpeällisen noloa...

Vierailija
17/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten olemassaolo siis aiheuttaa herkkishomolle ongelmia? Erikoista.

Niin, alasti ei saa olla julkisesti jos se jotakuta  häiritsee.  Se on sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa käytöstä, josta saa sakot.

Sä siis olet nyt seksuaalirikollinenkin. Ei ole naisten keksimä laki.

Suomessa ei ole rikos olla alasti julkisella paikalla, vaan se on rikos, jos joku siitä häiriintyy. Miksi joku jaksaa häiriintyä siitä, että jossain kauempana ja syrjäisempä haluan uida alasti kuumalla kesähelteellä? Onko pakko katsoa sinne suuntaan? Ymmärtäisin, jos olisin nenäsi edessä, eikä muualle voisi katsoa.

Ap

Vierailija
18/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisia ei olisi, miesten väkivalta ja murhat kohdistuisi 100% muihin miehiin. Saisitte rai s k ai lla toisianne.

Vierailija
19/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä minuakin saattaa häiritä, jos ihmiset puhuvat liian kovaäänisesti, mutta ei minulla tule mieleenkään käydä siitä valittamassa heille, jos vaikkapa heillä on kyse hauskasta viikonloppuillasta ulkona. Täh

Jaah, no kyllä esimerkiksi laturaivoajat ovat enimmäkseen miehiä. 

Vierailija
20/245 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki naiset katoaisivat nyt maailmasta, täällä olisi 40-50 vuotta kestävä globaali anarkia ja sen jälkeen ihmiskunta olisi kadonnut.