Ilman naisia elämä olisi huolettomampaa
Enkä puhu nyt suinkaan parisuhdemielessä (se tästä vielä puuttuisikin), vaan ihan yleisesti elämässä. Annanpa esimerkkejä: naiset jaksavat nipottaa asioista, joihin voisi suhtautua hyvinkin neutraalisti. Näin kesällä usein tulee eteen tilanteita, kun miehenä kuumalla säällä kulkee ilman paitaa julkisella paikalla ja jotkut naiset kokee oikeudekseen tulla siitä valittamaan. Tähän liittyen kävin kerran myös naku-uinnilla kerran puolijulkisella uimarannalla ja yksi nainen soitti poliisit tästä paikalle. Harrastan myös uintia ympäri vuoden ja jos ohitan naisia uintiradalla niin saan tästä kuulla, kuinka roiskin vettä heidän päälleen ja häiritsen heidän uintia. Salilla jos painot kolisee, niin tästäkin tulee sanomista. Tässä nyt muutamia mainitakseni. Muut miehet eivät IKINÄ ole tällaisia vaan osaavat ottaa rennosti elämän ja keskittyvät omaan tekemiseensä.
Ja lopuksi ap on sitten homo ja olen kiitollinen siitä, ettei elämääni kuulu naisia.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen keskustelu, selvästi kalikka kalahti nyt moneen naiseen
Kyllä se taisi kalahtaa ap:n omaan nilkkaan, kun ei enää vastannut mitään siihen, että laturaivoajat ovat useimmiten miehiä.
Ap:n kannattaa siis pysyä erossa naisista.
Oon nainen ja mäkin oon saanut kommenttia siitä jos otan aurinkoa yläosattomissa. Ja tietyisti toisilta naisilta. Onneks meitäkin naisia on joiden nuttura ei ole niin tiukalla mutta ymmärrän silti hyvin tän yleistyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehiä elämä vasta huoletonta olisikin. Mieti heti kättelyssä lähtisi 90 prosenttia rikollisista, valtaosa diktaattoreista ja eläimiä painavista.
Huoletonta ehkä mutta aika helvetin tylsää myös. Naiset ei oikein osaa pitää hauskaa ja veikkaanpa että seksi olisi aika mautonta jos saksia pitäisi vain
Voi voi. Tässä oikein malliesimerkki miehisestä suuruusharhasta että ilman sitä sun värkkiä ei voi harrastaa edes seksiä.
Tuo mies on varmaan huono heterorakastaja tai pojista tykkäävää mies, koska ei ymmärrä että naisilla nautinto tulee klitoriksesta usealla eri tavalla. Pelkkä PIV ei välttämättä avaa taivaan portteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että homomieskin on sen verran naisvihamies (täynnä itseriittoisuutta ja muista viis), että naisia ei saisi olla olemassakaan tai elintilansa pitäisi rajoittaa reservaatteihin "kotivankiloihin", joissa naiset piilossa nyrkin ja hellan välissä?
Miksi tarvii vetää asiat ihan äärilaitaan? Ap ei ole väittänyt tällaista vaikka otsikko onkin toki vähän provosoiva mutta viestin sisältö on silti ihan totta. Naiset oikeasti ovat neuroottisempia elämässä ja heidän asenne elämässä on usein kireämpää.
Asia ei ole niin että naiset ovat kireämpiä, vaan että meidän vapaata olemistamme ja rajojamme rikotaan miesten toimesta useammin julkkisessa tilassa.
Myös tämäkin aloitus osoittaa, että naisille yritetään yhä tarjoilla kapeampaa elintilaa ja kun tästä epäreiluudesta ei tietenkään tykätä niin heti ollaan miesselittäen "neuroottisia" ja vielä kovemmin pitäisi saada jyrättyä "neuroottiset" naiset tieltään, jotta pääsisi "manslamming:in" makuun ja äijähaarailemaan entistä tilavammin.
Olen kulkenut eri saleilla jo lähes 15 vuotta, useilla eri paikkakunnilla, ja kertaakaan ei ole yksikään nainen mistään painojen kolinasta valittanut. Eikä valittanut ylipäänsä mistään. Muutenkin olen huomannut miten naiset käytön jälkeen pyyhkivät laitteet, miehet harvemmin. Ja kuten monet jo ovat maininneet, mikä oikeus sinulla ap on munasilles hillua rannalla? Ihan oikein että kytät soitettu. Vielä sekin asia tähän, että sieltä päin mistä itse olen kotoisin, niin ei siellä meidän äijäporukoissa vieläkään homoutta hirveän hyvällä katsella. Junttia joo, ja mulle ihan sama, mutta luulisi homona itsesikin ymmärtävän että suurin joukko joka sinuakin halveksii on heteromiehet, ei suinkaan naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehiä elämä vasta huoletonta olisikin. Mieti heti kättelyssä lähtisi 90 prosenttia rikollisista, valtaosa diktaattoreista ja eläimiä painavista.
Huoletonta ehkä mutta aika helvetin tylsää myös. Naiset ei oikein osaa pitää hauskaa ja veikkaanpa että seksi olisi aika mautonta jos saksia pitäisi vain
Voi voi. Tässä oikein malliesimerkki miehisestä suuruusharhasta että ilman sitä sun värkkiä ei voi harrastaa edes seksiä.No näinhän se on. Aitoa seksiä ei voi harrastaa ilman penistä.
Kuulostat Päivi Räsäseltä 😂 "Aito avioliitto" ja "aito seksi".
Sun määrittelemä seksi on just sitä jossa naiset eivät saa orgasmeja useinkaan. Ei kovin aitoa meidän näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kulkenut eri saleilla jo lähes 15 vuotta, useilla eri paikkakunnilla, ja kertaakaan ei ole yksikään nainen mistään painojen kolinasta valittanut. Eikä valittanut ylipäänsä mistään. Muutenkin olen huomannut miten naiset käytön jälkeen pyyhkivät laitteet, miehet harvemmin. Ja kuten monet jo ovat maininneet, mikä oikeus sinulla ap on munasilles hillua rannalla? Ihan oikein että kytät soitettu. Vielä sekin asia tähän, että sieltä päin mistä itse olen kotoisin, niin ei siellä meidän äijäporukoissa vieläkään homoutta hirveän hyvällä katsella. Junttia joo, ja mulle ihan sama, mutta luulisi homona itsesikin ymmärtävän että suurin joukko joka sinuakin halveksii on heteromiehet, ei suinkaan naiset.
Älä ota niin vakavasti. Aloitus oli trollausta.
Ja jalkapallohuligaanit. ja snagaritappelijat.
Miks miehet eivät osaa rennosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taisi kalahtaa ap:n omaan nilkkaan, kun ei enää vastannut mitään siihen, että laturaivoajat ovat useimmiten miehiä.
Hiihtäjät on homoja.
Mä olen valmis poistumaan tästä maailmasta.
Juu näin heteromiehenä sitä välillä toivoisi kuinka elämä olisi varmasti helpompaa homona. Ei vaan tarvitsisi katella naisten oikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtäjät on homoja.
Homoja tai ei, silti miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Juu näin heteromiehenä sitä välillä toivoisi kuinka elämä olisi varmasti helpompaa homona. Ei vaan tarvitsisi katella naisten oikutuksia.
Onneksi itse olen lesbo, ei ole ikinä tarvinnut katsella mitään porsastelevaa mieslasta, saati pelätä väkivaltaa. Naisten kanssa kaikki niin paljon helpompaa.
"Saati että otettais paidat pois julkisella paikalla."
Se voisi olla hirveä shokki useimmille nuorille miehille. Että suurella osalla naisia ei ole pyöreät pystyt silarit, vaan u-kirjaimen muotoiset rinnat. Joillakin putkenmallisetkin. Joillakin toinen rinta isompi kuin toinen. Ja että lapsen imettäneellä naisella olis tyhjät ketunnokkapussit. Ja että vanhemmilla naisilla roikkuis isot rinnat navassa. Ja näkis myös kuinka monelta naiselta on rintasyövän takia rinta tai kaksikin poistettu, leikattu tms.
Todellisuus olis liian rankkaa herkille pikku miehille. Me naiset ollaan vähän jykevämpää tekoa, ollaan koko elämämme jouduttu katselemaan miestissejä ja karvaisia kaljamassuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itse olen lesbo, ei ole ikinä tarvinnut katsella mitään porsastelevaa mieslasta, saati pelätä väkivaltaa. Naisten kanssa kaikki niin paljon helpompaa.
Paitsi lesboissa aina se toinen kuitenkin yrittää larpata lopulta miestä. Jos ollaan lesboja niin olkaa sitten kunnolla molemmat naisia. Siis sellasia naisellisia naisia. Joskus luin jonkun jutun jossa todettiin lesbosuhteissa olevan suhteessa enemmän väkivaltaa mitä heteropareilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos et pidä naisista, jätä heidät rauhaan. Ei kukaan sinua pakota naisten kanssa olemaan jos se kerran niin kamalaa mielestäsi on. Ostat tekopillun tai käyt silloin tällöin maksullisissa ja muuten jätät naiset rauhaan, pääsevät hekin helpommalla kun ei tarvitse sinua katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi lesboissa aina se toinen kuitenkin yrittää larpata lopulta miestä. Jos ollaan lesboja niin olkaa sitten kunnolla molemmat naisia. Siis sellasia naisellisia naisia. Joskus luin jonkun jutun jossa todettiin lesbosuhteissa olevan suhteessa enemmän väkivaltaa mitä heteropareilla.
Siis ai miksi pitäisi olla naisellinen nainen? Että joku pervo mies voisi kuolata? Mitä osaa siitä et ymmärrä, että olen lesbo, minua ei kiinnosta olenko miesten silmissä viehättävä vai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että homomieskin on sen verran naisvihamies (täynnä itseriittoisuutta ja muista viis), että naisia ei saisi olla olemassakaan tai elintilansa pitäisi rajoittaa reservaatteihin "kotivankiloihin", joissa naiset piilossa nyrkin ja hellan välissä?
Niinpä. Sitä luulisi että syrjintää ja epäoikeudenmukaisuutta kokenut ryhmä olisi solidaarisempi. Eikös yleensä se väkivalta homoja kohtaan ole ollut juuri hetskumiesten tekemää, patriarkaatin ylläpitämää?
Väkivalta voi olla nautittavaakin. Torjuttua naista katkerampaa olentoa ei ole olemassa:D
- Eri
Väkivalta määritelmällään jo sulkee pois "vapaaehtoisuuden" ja "nautittavuuden". Etkö ymmärrä suomea?
Naisten haukkuminen "katkeriksi" on jo niin vanha naisvihatrooppi, että pliis, haukotuttaaaaaaaaaa.