Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten vähäpukeisuutta vastustaa usein eniten naiset?

Vierailija
24.07.2025 |

Onko syynä kateus?

Huono itsetunto?

Ei saa itse tarpeeksi huomiota ja tulee huono fiilis kun itse tuntee jäävänsä sivuun?

Kertokaa.

Jokainen saa tehdä omalla kehollaan mitä haluaa joten miksi jotkut eivät kannata naisten oikeuksia? 

Kommentit (268)

Vierailija
61/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastustan siksi, että naisten ei pitäisi antaa ällöttäville setämiehille mitään "silmänruokaa" ilmaiseksi.

Wanhat lidavat tädit ei tykkää nuorista kauniista naisista. # Kateus # Ei myönnetä.

Vierailija
62/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastustan siksi, että naisten ei pitäisi antaa ällöttäville setämiehille mitään "silmänruokaa" ilmaiseksi.

Kannatatko sitten sellaista menettelyä, että katsojilta pyydetään maksu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Oon feministi ja edustan sitä vanhaa koulukuntaa jossa paljastavat vaatteet pelaavat suoraan limaisten miesten pussiin. Ihan sama mitä voimaantumis selityksiä siitä paljastelusta käytetään. Nekin on alunperin varmaan keksinyt mies, että saisi lisää alastomia naisia kadulle. ja ei, en ole kade, mullakin on hyvä kroppa.

Kuinka vanhaa? Esim.  60-luvulla vasta pieniin bikineihin ja minihameisiin pukeuduttiinkin. Eikä tuona aikana nuoruutta elänyt feministi-isoäitini kyllä ole koskaan yrittänyt rajoittaa pukeutumistani ainakaan noilla verukkeilla. Päinvastoin, on aina ollut kiinnostunut muodista ja sen yhteiskunnallisesta ulottuvuudesta, sekä ilmaisunvapaudesta. 

MInihameet kyllä olivat, mutta bikinit eivät olleet samalla tavalla paljastavia kuin nykyään. Bikinin alaosa ei mennyt pakaroitten väliin. Housuissa oli lähes pienet lahkeet. Vyötäröltä olivat matalat kyllä. Katsokaa 1960-luvun missikisojen uimapukuja!

Vierailija
64/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtaisetko tällä vänisevät...?

Vierailija
65/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätinaisten estelyt ovat nuorille naisille bensaa liekkeihin. On aina ollut. Katsotaanpas onnistuvatko tädit estelyissään nytkään.

Vierailija
66/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on ahdasmielisten uskovaisten ja muuten vaan konservatiivien suosikkipaikka. Täällä siis vastustetaan kaikkea. Burkinista bikiniin. Oikeastaan uimapukukaan ei ole oikein hyvä.

Mitä hienoa siinä nakuilussa sitten on? Tai erityistä? Samaa nahkaa perseessä on kuin naamassakin. 

Vierailija
67/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän suhtautua sallivasti kaikkien ihmisten pukeutumiseen, olla katsomattakin, asennoitua välinpitämättömästi, mutta silti minuun hiipii turhautunut ja ärtynyt tunne huonoista, ei henkilölle sopivista asuvalinnoista. Kaikki nuoret naiset eivät yksinkertaisesti näytä samoissa vaatteissa yhtä hyviltä, eikä osalla selkeästikään ole käsitystä mikä olisi heille sopivaa ja edustavaa. Ymmärrän, jos tarkoitus onkin näyttää rajat rikkovalta kehopositiiviselta , mutta monella nuorella naisella on myös kova pyrkimys näyttää hyvältä huonoin tuloksin. He eivät osaa, eivät saa neuvoja/palautetta ja sitten itketään, kun ei "kelpaa" kenellekään. Ei oteta vastuuta voisiko ehkä oppia lisää pukeutumisesta, kohdata rohkeasti omat rajansa mikä sopii tai ei sovi tai jopa pyytää kaverilta rehellinen mielipide. Luulen, että moni nuori nainen ei edes  halua tietää miltä oikeasti näyttävät ja hakevat syytä muista niin kuin arvostelemalla vanhempien naisten asennetta pukeutumista kohtaan. 

Eihän kukaan täysjärkinen vanhempi nainen unohda omaa nuoren naisen aikaansa siihen liittyvine pukeutumiskokeiluineen. En jaksa edes laskea ne kaikki tyylisuunnat, joita halusin edustaa, mutta sen saman näen nuorissa naisissa yhä. Ei ole syytä kadehtia, vaan ennemmin harmittaa etteivät selkeästi saa neuvoja miten tämän hetken trendi istuisi parhaiten jokaisen yksilön päällä. Voi hyvin ahtautua joka vaot näyttäviin trikoisiin, mutta jotta se olisi hyvä nuoren naisen päällä miettisin kaksi kertaa värejä, alusvaatteita, erilaisia lahkeiden pituuksia, ehkä jotakin kivaa lisäksi niin kuin pitsejä/nappeja/ solkia/mitä tahansa, mutta erilaista kuin muilla. Ei tarvitse olla samanlainen kuin muut. Jo se latistaa minun silmissäni.

N 61 vee

Vierailija
68/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa ja keskusteltuani päätynyt siihen, että ainakin osa niistä naisista kuvittelee, että kaikki naiset ajattelevat samoin kuin he. Että kaikkia naisia häiritsee samat asiat, tai että kaikkien naisten syyt pukeutua ovat samat kuin heillä. 

Sitten on niitä, jotka vetoavat turvallisuuteen. No minä en ole ainakaan huomannut oleellista yhteyttä vaatetuksen ja seksuaalisen ahdistelun välillä. Vähiten on ahdisteltu uimalassa ja uikkareissa, mutta sekään ero ei ole oleellinen. 

Kyllä tuolla seksuaalisella ahdistelulla taitaa olla yhteyttä. Nimittäin kun seuraa muotia historiassa taaksepäin niin yllätys yllätys sitä mukaa kun naisten paljas pinta lisääntynyt niin raiskaukset ja kaiken lainen seksuaalinen hyväksikäyttö myös lisääntynyt.

Eli valitettavasti nainen tekee itselleen  hallaa. Toisaalta jos on niin huono itsetunto että tarvitsee sitä miesten huomiota niin voisiko sen itsetunto-ongelman hoitaa jollain muulla tavoin. Koska huomiotahan tossa haetaan eli on tarve kohottaa itsetuntoa. Mutta lopputulos miesten puolelta ei ole kovin hyvä. Raiskatuksi tulemisen kokemus jättää arvet aina.

Vierailija
69/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateutta muiden varustuksesta? on pienet tahi jotain muuta vertailukelpoista tulosta.

mutta itseään on mukava fuulata vai ja seuraavaa jota yrittää iskeä?

Vierailija
70/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli maksua vastaanko sitten hah hah, voi jessus mikä huoraamisen kannattaja

Naiset ei ole tehty miehien silmänruoaksi. Ei maksua vastaan,  eikä ilman.

Vierailija
71/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syynä kateus?

Huono itsetunto?

Ei saa itse tarpeeksi huomiota ja tulee huono fiilis kun itse tuntee jäävänsä sivuun?

Kertokaa.

Jokainen saa tehdä omalla kehollaan mitä haluaa joten miksi jotkut eivät kannata naisten oikeuksia? 

Et ehkä ymmärrä nuorena naisena tai miehenä ehkä, mutta kateus ei liity tai huono itsetunto tähän millään tavoin? Toki jokainen tekee omalla kehollaan mitä haluaa, mutta etkö tiedä, että naisia väheksytään juuri eniten miesten toimesta, ei naisten. Miksi olisin esim. kateellinen sinulle ap. Olen vanha nainen, ja itse myös olen ollut nuori, mutta mieleeni ei koskaan tullut haukkua vanhempia naisia. Mutta ihan oikeasti ajateltuna, niin jos mietit, että kuka näitä stringi bikineitä valmistaa, niin mies suunnittelijat, jotka haluavat nähdä niitä nuoria naisia rannalla vähissä bikineissä. Ja eniten, kuka tekee naisille näitä rintojen suurennuksia, alapäässäkin mukamas jotain vikaa, kun ihan pitää mennä sitä alapäätä leikkaamaan. Eräs ulkomaalainen mies  plastiikka kirurgi naureskeli, että kun vain sanoo naisille, että sinussa tuo ja tämä väärin, että pitää korjata? Siis ihan saadakseen tahkottua rahaa näillä huijauksillaan, että kohta pääsee eläkkeelle huijattuaan niin monia naisia. 

Vierailija
72/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wanhat lidavat tädit ei tykkää nuorista kauniista naisista. # Kateus # Ei myönnetä.

Voi voi. Ehkä ne vanhat lihavat tädit omaavat jo sen verran kokemusta miehistä sieltä omasta nuoruudestaan, että tietävät mihin tuo johtaa eikä se todellakaan ole hyvä asia naisten kannalta. Kateudella ei tässä kohtaa ole mitään tekemistä asian kanssa. 

Vierailija
73/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ahdistaa, kun on perse on lässähtänyt ja oma mies sitten katselee mieluummin näitä pyllyjä kuin oman vaimon. 

Tai oli lässähtänyt tai ei, se että oma miehen silma harhailee, harmittaa monia.

Vierailija
74/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin hyväksyn naisten harjoittaman maksullisen paljastelun. Tosin hyväksyn myös vapaan pukeutumisen. M51

Vierailija
75/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat luontaisesti kateellisia toisilleen, koska kokevat toiset naiset - ja etenkin vähäpukeiset naiset - kilpailijoinaan. Ja kun monet naisista ovat sellaisessa kunnossa, että eivät kehtaa olla vähemmissä vaatteissa, niin kateushan siinä väistämättä herää.

Eniten rumat läski ämmylit määkii kun kaikki katsoo hetä säälien jos ylipäätään  katsoo.🤭🤭🤭

Vierailija
76/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä ahdistaa, kun on perse on lässähtänyt ja oma mies sitten katselee mieluummin näitä pyllyjä kuin oman vaimon. 

Tai oli lässähtänyt tai ei, se että oma miehen silma harhailee, harmittaa monia.

Myös sitä, kenen perse on kunnossa ja pitää näitä pöksyjä, harmittaa kun oma mies katselee muiden naisten stringiperseitä.

Vierailija
77/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta on ahdasmielisten uskovaisten ja muuten vaan konservatiivien suosikkipaikka. Täällä siis vastustetaan kaikkea. Burkinista bikiniin. Oikeastaan uimapukukaan ei ole oikein hyvä.

Mitä hienoa siinä nakuilussa sitten on? Tai erityistä? Samaa nahkaa perseessä on kuin naamassakin. 

No ainahan se on huomion tarvetta. Se taas liittyy pikemminkin huonoon itsetuntoon. 

Vierailija
78/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä biseksuaalina naisena toivoisin, että muut ihmiset, niin naiset kuin miehetkin pukeutuisivat niin ettei läskit pursuile ja persvako näy. Pientä tyylikkyyttä voisi olla sen suhteen mitä näkyy (eli jos sinulla on röllyköitä niin älä laita kireintä tai lyhintä mahdollista paitaa) ja onneksi moni osaakin pukeutua ihan hyvin.

Vierailija
79/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin vaan sattuu katsella tursuavia selluliitteja. 

Vierailija
80/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti halua nähdä kenenkään tuntemattoman alastonta vartaloa, ei se kuule oikeasti ole yhtään sen monimutkaisempaa. Minulle se on seksuaalista ahdistelua jos minut pakotetaan näkemään julkisella paikalla tuntemattomien pakaroita tai nännejä, tai ihmisiä pelkissä rintsikoissa. Jokaisella pitäisi olla rauha olla näkemättä alastomuutta jota he eivät halua nähdä. Ihan yks hailee onko ne nakuilijat yleisen kauneusihanteen mukaisia vai ei, en niitä halua nähdä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan