Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten vähäpukeisuutta vastustaa usein eniten naiset?

Vierailija
24.07.2025 |

Onko syynä kateus?

Huono itsetunto?

Ei saa itse tarpeeksi huomiota ja tulee huono fiilis kun itse tuntee jäävänsä sivuun?

Kertokaa.

Jokainen saa tehdä omalla kehollaan mitä haluaa joten miksi jotkut eivät kannata naisten oikeuksia? 

Kommentit (268)

Vierailija
41/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastustan siksi, että naisten ei pitäisi antaa ällöttäville setämiehille mitään "silmänruokaa" ilmaiseksi.

Aha, eli prostituution kautta olisi kuitenkin ok, eli jos setämies maksaisi?

Vierailija
42/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin taannoin terassilla, kun setämiehet keskustelivat ohi kulkeneesta neidosta, että kyllä ei noin lihavan kannattaisi pukeutua noin paljastavasti. On ällöä. 

Minusta se keskustelu oli niin ällö, että suosittelen kaikkia pukemaan ihan mitä haluaa. Toppia ja mikrosortsia päälle vaan jos siltä tuntuu, vartalosta riippumatta.

Tuo keskustelu ei ole sukupuolisidonnaista. 

Muistan kun tämä eräs Iida lähti kultamekossa lentokentälle.  Palaute oli kummallista. Säälittää tuo nainen, on kyllä ruma akka, sääliä ja myötähäpeää, hulluutta, hyi helvetti ja yäk. Samat naiset, jotka itse käyttävät tunnin aamulla peilin edessä meikkaamassa, kritisoivat häntä siitä, että tämä tekee juuri samaa mitä he itse, tosin sillä erotuksella, että Iida tekee sen avoimemmin ja rehellisemmin.

Tyttö halusi urheilutoimittajaksi, ja eräs mies palkkasi hänet heti. 

Rakastan ylipainoisia, jotka pukeutuvat napapaitaan, jne. Rakastan eniten sitä, että muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu minulle pätkän vertaa. Julkinen tila ei kuulu pelkästään kaltaiselleni keski-ikäiselle naiselle. Se kuuluu kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherpunikit ja heidän isäntänsä muslimit vihaavat kaikkea kaunista js luonnollista. 

Vierailija
44/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Sen sijaat heteromiehet yleensä ylistävät stringiuikkareihin ja napapaitoihin pukeutuneita miehiä. Kaikkihan tämän tietää.

Heteromiehiä ei kiinnosta toisten miesten pukeutuminen tippaakaan. He saattavat joko kohottaa kulmiaan tai naurahtaa huvittavaa asua ja jatkaa elämää. Naiset sen sijaan kihisevät tuskissaan ja kokevat tarvetta pönkittää omaa ajatustaan siitä, että eikö vaan ole kaikkien muidenkin mielestä pöyristyttävää toiselta naiselta tuollainen pukeutuminen. Jos joku vastaa, että oikeastaan ei, sen sijaan että kohauttaisivat olkiaan, jatkavat tiedusteluaan kunnes joku muukin tuomitsee.

Vierailija
45/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pikajuoksija Emma Tainion täydellisistä bikinikuvista nousi naisten keskuudessa niin kamala kohu?

https://www.seiska.fi/urheilu/pikajuoksija-emma-tainio-julkaisi-uskomat…

Emma selvästi nauttii saamastaan huomiosta eikä ole muuta vailla, miten se on poissa toisilta naisilta?

Vierailija
46/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastustan siksi, että naisten ei pitäisi antaa ällöttäville setämiehille mitään "silmänruokaa" ilmaiseksi.

T. Siviä, vela, Peräseinäjoki

Vierailija
47/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Siviä, vela, Peräseinäjoki

Ei ole vela vaan h*ora kun maksua vaatii :D

Vierailija
48/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa itseään paljastavia naisia kohtaan voi tuntea lähinnä myötähäpeää! He tekevät itsestään naurettavia!

Vierailija
49/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä on itsensä esineellistämisen maku. En ole esimerkiksi Censorille yhtään kateellinen, hänhän kulkee jo ihan alastomana. Nainen, joka on kouluttautunut arkkitehdiksi. Minusta olisi hienoa, jos hän mieluummin muuttaisi maailmaa suunnittelemalla hienoja rakennuksia. 

Vierailija
50/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siinä on itsensä esineellistämisen maku. En ole esimerkiksi Censorille yhtään kateellinen, hänhän kulkee jo ihan alastomana. Nainen, joka on kouluttautunut arkkitehdiksi. Minusta olisi hienoa, jos hän mieluummin muuttaisi maailmaa suunnittelemalla hienoja rakennuksia. 

Niin hän varmaan suunnitteleekin.

Vierailija
51/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastustan siksi, että se on yksinkertaisesti mielestäni mautonta enkä halua katsella kenenkään persvakoa kaupungilla tai paikoissa, minne mun täytyy kuitenkin joka päivä kulkea. Esim. töihin ja kauppaan. Olen all for tyttöjen omasta nättiydestä nauttimisen puolesta, mutta jossain menee raja ja liian paljastavat vaatteet näyttävät oikeasti ällöttävältä. Im sorry. Vaikka nykyään ei millään saisi ajatella, että missään on mitään rajoja, niin kyllä minä ajattelen, eikä sitä muuta yksikään hävyttömyystrendi. 

Vierailija
52/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat luontaisesti kateellisia toisilleen, koska kokevat toiset naiset - ja etenkin vähäpukeiset naiset - kilpailijoinaan. Ja kun monet naisista ovat sellaisessa kunnossa, että eivät kehtaa olla vähemmissä vaatteissa, niin kateushan siinä väistämättä herää.

Anteeksi vaan mutta itse koen itseään paljastelevat naiset lähinnä naurettavina. N25

Eli naurahdat heitä nähdessäsi, kun aiheuttavat sinulle huvia. Vai tarkoittaako "naurettava" sittenkin tässäkin tapauksessa ärsyttävää ja kiukuttavaa. Rehellisempää olisi käyttää näitä sanoja ja pohtia mistä nämä tunteet kumpuavat.

Vierailija
53/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida suunnitella. Aika menee alastomana ja tuppisuuna edustamiseen. Laitapa linkkiä ja osoita tämä vääräksi.

Vierailija
54/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa itseään paljastavia naisia kohtaan voi tuntea lähinnä myötähäpeää! He tekevät itsestään naurettavia!

Ja samalla he huutavat, tytöt meillä on vielä paljon tehtävää. Naiselta itseltään ei ole tarpeen tiedustella, samastuuko hän näihin heidän voimaantumisiin, mikä on sinänsä huvittavaa, ettei nykyään kissaakaan saa sanoa kissaksi kysymättä kissalta, kokeeko se olevansa kissa.

Vierailija
55/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida suunnitella. Aika menee alastomana ja tuppisuuna edustamiseen. Laitapa linkkiä ja osoita tämä vääräksi.

Minua ei kiinnosta etsiä sinulle mitään linkkejä.

Vierailija
56/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Oon feministi ja edustan sitä vanhaa koulukuntaa jossa paljastavat vaatteet pelaavat suoraan limaisten miesten pussiin. Ihan sama mitä voimaantumis selityksiä siitä paljastelusta käytetään. Nekin on alunperin varmaan keksinyt mies, että saisi lisää alastomia naisia kadulle. ja ei, en ole kade, mullakin on hyvä kroppa.

Kuinka vanhaa? Esim.  60-luvulla vasta pieniin bikineihin ja minihameisiin pukeuduttiinkin. Eikä tuona aikana nuoruutta elänyt feministi-isoäitini kyllä ole koskaan yrittänyt rajoittaa pukeutumistani ainakaan noilla verukkeilla. Päinvastoin, on aina ollut kiinnostunut muodista ja sen yhteiskunnallisesta ulottuvuudesta,

Mitä on alkuperäinen feminismi? Terv. Jonkin verran sukupuolentutkimusta lukenut ja samanikäinen

Vierailija
57/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on ahdasmielisten uskovaisten ja muuten vaan konservatiivien suosikkipaikka. Täällä siis vastustetaan kaikkea. Burkinista bikiniin. Oikeastaan uimapukukaan ei ole oikein hyvä.

Vierailija
58/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastustan siksi, että se on yksinkertaisesti mielestäni mautonta enkä halua katsella kenenkään persvakoa kaupungilla tai paikoissa, minne mun täytyy kuitenkin joka päivä kulkea. Esim. töihin ja kauppaan. Olen all for tyttöjen omasta nättiydestä nauttimisen puolesta, mutta jossain menee raja ja liian paljastavat vaatteet näyttävät oikeasti ällöttävältä. Im sorry. Vaikka nykyään ei millään saisi ajatella, että missään on mitään rajoja, niin kyllä minä ajattelen, eikä sitä muuta yksikään hävyttömyystrendi. 

Musta tuntuu että tämä hävyttömyystrendi on alunperin lähtenyt liikkeelle juurikin naisten esineellistämisestä, ei voimaantumisesta. Kaikkea sitä kivalla itsetunnonkohotusmantroilla myydään naisille.

Vierailija
59/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko että joku maksaisi nähdäkseen ruhosi? :DD

Vierailija
60/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pikajuoksija Emma Tainion täydellisistä bikinikuvista nousi naisten keskuudessa niin kamala kohu?

https://www.seiska.fi/urheilu/pikajuoksija-emma-tainio-julkaisi-uskomat…

Emma selvästi nauttii saamastaan huomiosta eikä ole muuta vailla, miten se on poissa toisilta naisilta?

Tämä Tainio on niin väsynyttä. Nämä naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Nämä  naisjulkkikset ovat onnistuneet kaupallistamaan elämänsä. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.

Heidän(ja median) ansaintamalli halaa sitä, pöyristystä aiheuttavat postaukset muuttuvat repäiseviksi otsikoiksi, jotka houkuttelevat heidän toivomia silmäpareja ja klikkauksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi