Lapsen saaminen ei koskaan saisi olla yhden ihmisen päätös.
Lapsen saaminen ei koskaan saisi olla yhden ihmisen päätös.
Kommentit (42)
Kyllä se on Jumalan päätös. Lapsi on lahja.
ninpä.. minut huijattiin isäksi kun olin 18v. Mental nuts nainen oli kyllä aivan häiriintynyt, kuten myös meidän suhde, jota lapsen takia suostuin jatkaa. eihän siitä mitään tullut pidemmän päälle.
Niin pitkään kun se lapsi kasvaa yhden ihmisen kehon sisällä, ja se yksi ihminen synnyttää sen lapsen, vaarantaen terveytensä ja jopa henkensä, niin se vaan menee. Jos siittäjä ei halua lapsia, älkööt siittäkö ketään.
Saisipas. Naisen. Ihan niin kuin luonto on sen tarkoittanut.
Mies luovuttaa spermaa (joko lääkärille tai naiselle) ja nainen katsoo asiat siitä eteenpäin.
Yksinkertaista.
Joskus se vaan on. Biologialle ei kukaan voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on Jumalan päätös. Lapsi on lahja.
Kun aloimme yhdessä yrittää saada lasta, Jumala antoi meille pienen lahjan.
Vierailija kirjoitti:
ninpä.. minut huijattiin isäksi kun olin 18v. Mental nuts nainen oli kyllä aivan häiriintynyt, kuten myös meidän suhde, jota lapsen takia suostuin jatkaa. eihän siitä mitään tullut pidemmän päälle.
Ehkäisy on keksitty
Vierailija kirjoitti:
Niin pitkään kun se lapsi kasvaa yhden ihmisen kehon sisällä, ja se yksi ihminen synnyttää sen lapsen, vaarantaen terveytensä ja jopa henkensä, niin se vaan menee. Jos siittäjä ei halua lapsia, älkööt siittäkö ketään.
Höpö höpö, siihen tarvitaan siittiö ja munasolu ja niiden kummankin luovuttajien asiasta on kyse ja päätöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Henkiset pähkinät siellä.
Mies luovuttaa siemennestettä vapaaehtoisesti, nainen kasvattaa lasta yksin vapaaehtoisesti. Tällaisessa tilanteessa ei siis tarvita molempien osapuolten yhteistä suostumusta.
Se on naisen päätös, koska naisella on aina isompi vastuu lapsesta. Myös riski on isompi.
Vierailija kirjoitti:
Mies luovuttaa siemennestettä vapaaehtoisesti, nainen kasvattaa lasta yksin vapaaehtoisesti. Tällaisessa tilanteessa ei siis tarvita molempien osapuolten yhteistä suostumusta.
Mutta useinhan käy niin, että siittiöitä luovutetaan runsaasti ja täysin vapaaehtoisesti, mutta lapsenhoitoon ei haluta panostaa mitenkään. Mielestäni tämä on suuri(n) epäkohta.
Ei se olekaan.
Mies päättää seksiä harrastaessaan ottaa pienemmän tai suuremman todennäköisyyden lapsesta.
Nainen päättää myös seksiä harrastaessaan samasta asiasta ja lisäksi siitä jatkaako mahdollista raskautta.
Koska olen kanssasi Ap eri mieltä,niin kysyn, että kuinka monen päätös se sitten pitäsi olla? - Ja miten nämä ihmiset sitten valitaan esimerkiksi tilannteessa, jossa lapsi on saanut alkunsa raiskauksen seurauksena?
Tai vaikka siksi, että lapsen todennäköinen toinen vanhempi on lähtenyt omille teilleen kun hänelle on selvinnyt, että hän on mahd. tulevan lapsen isä (ja ennestään hänellä olisi jo n. lasta elätettvänä ja yhteienn asuntolaina maksettavana puolisonsa kanssa).
Ja lienee selvää, että saamisesta tulisi olla päättämässä AP:n sinusta useampi kuin kaksi, vai miten asia ratkaistaan kahden asiasta erimieltä olevan kesken?
Uskovainen mies
Kunpa Riilkuli olisi kysynyt joltain viisaammalta ensin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sultakaan viisautta lähteä tohon.
Varsinkin alle kolmekymppisillä pariskunnilla se on varmaan 90-prosenttisesti naisen päätös. Mies toki suostuu, mutta eihän sellainen pleikkaripoju oikeasti tajua, että kuinka se lopulta muokkaa elämää. Ei sitä ihan suotta nykyajan ekaluokkalaisista lähes puolet tule eroperheistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ketään voisi huijata isäksi? Etkö laittanut sen peniksesi vaginaan ihan omasta päätöksestäsi kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ketään voisi huijata isäksi? Etkö laittanut sen peniksesi vaginaan ihan omasta päätöksestäsi kuitenkin?
No mistä sitä voi tietää, että muija voi pamahtaa paksuksi, vaikka vetää meisselin ulos ennen turskahdusta.
Jos et halua huolehtia ja kasvattaa lasta, älä silloin hanki lasta.