Lapsen saaminen ei koskaan saisi olla yhden ihmisen päätös.
Lapsen saaminen ei koskaan saisi olla yhden ihmisen päätös.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitkään kun se lapsi kasvaa yhden ihmisen kehon sisällä, ja se yksi ihminen synnyttää sen lapsen, vaarantaen terveytensä ja jopa henkensä, niin se vaan menee. Jos siittäjä ei halua lapsia, älkööt siittäkö ketään.
Höpö höpö, siihen tarvitaan siittiö ja munasolu ja niiden kummankin luovuttajien asiasta on kyse ja päätöksestä.
Niinhän tuo sanoikin, eli voi päättää yhtyykö naiseen vai ei. Jos ei sitä tee, ei saa lapsiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ninpä.. minut huijattiin isäksi kun olin 18v. Mental nuts nainen oli kyllä aivan häiriintynyt, kuten myös meidän suhde, jota lapsen takia suostuin jatkaa. eihän siitä mitään tullut pidemmän päälle.
Miten ihmeessä ketään voisi huijata isäksi? Etkö laittanut sen peniksesi vaginaan ihan omasta päätöksestäsi kuitenkin?
Hän taitaa olla kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
ninpä.. minut huijattiin isäksi kun olin 18v. Mental nuts nainen oli kyllä aivan häiriintynyt, kuten myös meidän suhde, jota lapsen takia suostuin jatkaa. eihän siitä mitään tullut pidemmän päälle.
Panitko itsesi tahtomattasi isäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies luovuttaa siemennestettä vapaaehtoisesti, nainen kasvattaa lasta yksin vapaaehtoisesti. Tällaisessa tilanteessa ei siis tarvita molempien osapuolten yhteistä suostumusta.
Mutta useinhan käy niin, että siittiöitä luovutetaan runsaasti ja täysin vapaaehtoisesti, mutta lapsenhoitoon ei haluta panostaa mitenkään. Mielestäni tämä on suuri(n) epäkohta.
Ongelma on siinä, että nainen kuvittelee elatuksen tulevan mieheltä. Näin ei ole. Mies ei ole lastenkasvatuksessa etu vaan haitta.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin alle kolmekymppisillä pariskunnilla se on varmaan 90-prosenttisesti naisen päätös. Mies toki suostuu, mutta eihän sellainen pleikkaripoju oikeasti tajua, että kuinka se lopulta muokkaa elämää. Ei sitä ihan suotta nykyajan ekaluokkalaisista lähes puolet tule eroperheistä.
Puolet? Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitkään kun se lapsi kasvaa yhden ihmisen kehon sisällä, ja se yksi ihminen synnyttää sen lapsen, vaarantaen terveytensä ja jopa henkensä, niin se vaan menee. Jos siittäjä ei halua lapsia, älkööt siittäkö ketään.
Höpö höpö, siihen tarvitaan siittiö ja munasolu ja niiden kummankin luovuttajien asiasta on kyse ja päätöksestä.
Kyllä, siittiön luovuttaja on päätöksensä tehnyt. Munasoluahan ei luovuteta, vaan se alkaa jakautua naisen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin alle kolmekymppisillä pariskunnilla se on varmaan 90-prosenttisesti naisen päätös. Mies toki suostuu, mutta eihän sellainen pleikkaripoju oikeasti tajua, että kuinka se lopulta muokkaa elämää. Ei sitä ihan suotta nykyajan ekaluokkalaisista lähes puolet tule eroperheistä.
Ei sitä tajua typykään, joka on ihan yhtä täpinöissään siellä lakanoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ketään voisi huijata isäksi? Etkö laittanut sen peniksesi vaginaan ihan omasta päätöksestäsi kuitenkin?
No mistä sitä voi tietää, että muija voi pamahtaa paksuksi, vaikka vetää meisselin ulos ennen turskahdusta.
Onko miehet oikeesti näin taunoja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen haluaa väkisin lapsia jos se johtaa eroon? Tajuaako nainen oikeasti miten se elämä muuttuu?
"pleikkaripojuttelusta päätellen kyseessä on tosin taas nainen, joka olettaa että mies joka aikaisemmin on hoitanut talon, autot, remontit, hoitaisi tästä eteenpäin myös lapset että naisella on aikaa tehdä tiktokkia ja lihoa sohvalla.
Pilluakaan ei tietysti enää ole tarjolla koska seuraava vuosikymmen voidaan selittää hullua käytöstä hormoonien epätasapainolla.
Parisuhteessa olevalla miehellä on aina vähintään yksi lapsi hoidettavana vaikka naiset lapsen logiikallaan yrittävät senkin kääntää aina toisinpäin pleikkaripojutteluksi. Tosipaikan tullen mies pärjää yksin mutta suurinosa naisista ei saa edes pannuhuoneen ovea auki.
Ei oo pannuhuonetta ku on ollu varaa ostaa sen verran moderni talo, että lämpöpumpuilla lämpiää.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tarvitaankin. Kukin pitäkööt siittiönsä itsellään jos ei ole yhteistä sopimusta että lapsi tehdään, ja että se tapahtuu naisen kehon sisällä. Ei miehellä ole siihen oikeastaan mitään asiaa sen jälkeen, koska hänelle siitä ei tule mitään seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies luovuttaa siemennestettä vapaaehtoisesti, nainen kasvattaa lasta yksin vapaaehtoisesti. Tällaisessa tilanteessa ei siis tarvita molempien osapuolten yhteistä suostumusta.
Mutta useinhan käy niin, että siittiöitä luovutetaan runsaasti ja täysin vapaaehtoisesti, mutta lapsenhoitoon ei haluta panostaa mitenkään. Mielestäni tämä on suuri(n) epäkohta.
Ongelma on siinä, että nainen kuvittelee elatuksen tulevan mieheltä. Näin ei ole. Mies ei ole lastenkasvatuksessa etu vaan haitta.
Tottakai lapsi on oikeutettu myös isän panokseen elatuksessa. Se, voiko miehiin tässä asiassa luottaa, on toinen keskustelu.
Onneksi mies voi ottaa vasektomian helposti ja suht edullisesti (halvempaa kuin lapsen kasvatus 18v) ja kontrolloida sillä tavalla omaa lisääntymistään. Sitä mahdollisuutta pitäisi vaan hyödyntää.
Jokainen päättää omasta ehkäisystään.
Kohteliasta on kysyä ennen suunniteltua raskautta että onko toinenkin siinä mukana. Päätös on silti aina sen osapuolen joka sitä raskautta kantaa ja joka synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisy on keksitty
ai että, oot todella viisas, miksi olet vain 12 vuotta myöhässä? Kun olin 18, ko nainen kertoi että ehkäisy on kunnossa, mennään pitää kivaa. Siinä kohtaa ei voinut edes käydä mielessä tälläinen kauhu vaihtoehto.
Missä olit silloin kun tämä kaikki paska sai alkunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa olla kehitysvammainen.
Ei, kyllä hänellä oli mielenterveysongelmia ja luonnehäiriö tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisy on keksitty
ai että, oot todella viisas, miksi olet vain 12 vuotta myöhässä? Kun olin 18, ko nainen kertoi että ehkäisy on kunnossa, mennään pitää kivaa. Siinä kohtaa ei voinut edes käydä mielessä tälläinen kauhu vaihtoehto.
Missä olit silloin kun tämä kaikki paska sai alkunsa?
Jokainen huolehtii omasta ehkäisystään opetettiin jo peruskouluaikoina. Varma jos haluat olla niin tuplaehkäisy.
Vierailija kirjoitti:
Paskat sinua mihinkään huijattu. Jos sinä työnsit mulkkusi sen naisen sisään ja laukesit sinne ihan itse ja vapaaehtoisesti ilman kondomia, niin sinä ihan itse otit täysin tietoisen riskin raskaudesta.
Ihan biologian tunnin perusteella.