Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen saaminen ei koskaan saisi olla yhden ihmisen päätös.

Vierailija
23.07.2025 |

Lapsen saaminen ei koskaan saisi olla yhden ihmisen päätös.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ninpä.. minut huijattiin isäksi kun olin 18v. Mental nuts nainen oli kyllä aivan häiriintynyt, kuten myös meidän suhde, jota lapsen takia suostuin jatkaa. eihän siitä mitään tullut pidemmän päälle.

Miten ihmeessä ketään voisi huijata isäksi? Etkö laittanut sen peniksesi vaginaan ihan omasta päätöksestäsi kuitenkin?

No mistä sitä voi tietää, että muija voi pamahtaa paksuksi, vaikka vetää meisselin ulos ennen turskahdusta.

Keskeyttettyä yhdyntää ehkäisykeinona käyttäviä kutsutaan noin yleisesti isäksi ja äidiksi. 

Kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin harrastaa seksiä. 

Vierailija
42/42 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ninpä.. minut huijattiin isäksi kun olin 18v. Mental nuts nainen oli kyllä aivan häiriintynyt, kuten myös meidän suhde, jota lapsen takia suostuin jatkaa. eihän siitä mitään tullut pidemmän päälle.

Ehkäisy on keksitty

ai että, oot todella viisas, miksi olet vain 12 vuotta myöhässä? Kun olin 18, ko nainen kertoi että ehkäisy on kunnossa, mennään pitää kivaa. Siinä kohtaa ei voinut edes käydä mielessä tälläinen kauhu vaihtoehto.

Missä olit silloin kun tämä kaikki paska sai alkunsa?

No edelleenkin tuossa kertomuksessasi ei ole yhtään mitään muuta nähtävissä, kuin aivan oma moka. Se, että mitään ei käynyt mielessä on edelleen ihan sinun mokasi. Kannattaa tehdä päätös aivoilla eikä sillä mulkulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla